آنچه که از قرائن پیدا‌ست، این ویروس فعلا به کار خودش ادامه می‌دهد
طنز- 74
از خدا پنهان نیست، از شما هم پنهان نباشد آن که این روزها همه شاهد هستیم که ویروس کرونا بدون توجه به اقداماتی که در سرتاسر جهان صورت می‌گیرد، فعلا در کشور چین جا خوش کرده و تاکنون جان بیش از هزار نفر را گرفته است. حال این ویروس آیا از پرندگان و حیوانات وحشی به انسان سرایت کرد، یا آن که نتیجه تکنولوژی‌های میکروبی و بیولوژیکی است، موضوعی است که فعلا نمی‌توان درباره آن نظر قاطع و روشنی اعلام کرد، ولی برای آن که بتوانیم اطلاعاتی در این‌ باره کسب کنیم، چون نتوانستیم به صورت حضوری خدمت استاد فضولی برسیم، لاجرم به تماس تلفنی بسنده کردیم که این‌کار از لحاظ رعایت اصول بهداشتی و پزشکی برای جلوگیری از اشاعه این ویروس هم خوب و مناسب است. بنابراین تلفن را برداشتیم و شماره مستقیم استاد را گرفتیم و پس از عرض ارادت و احترام از حضورشان پرسیدیم:
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
- جناب استاد فضولی، با درود بر شما، از این ویروس کرونا، تازگی‌ها، چه خبر؟
استاد فرمودند:"عزیزم، این همه سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و انسان‌های صاحب نظر در سطح جهان وجود دارند و آن وقت شما این سوال تخصصی را از حقیر می‌پرسید که هیچ‌گونه اطلاعات و تخصصی در این‌باره ندارم؟"
به استاد عرض کردیم:"چون حضرتعالی فضول کامیونیتی هستید، خواستیم بدانیم که نتایج حاصله ار فضولی آن سرور گرامی تاکنون چیست؟ تا به اطلاع سایرین برسانیم."
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
استاد فرمودند:"آنچه که از قرائن پیدا‌ست، این ویروس فعلا به کار خودش ادامه می‌دهد و ارباب جراید و کارشناسان و متخصصان هم حرف‌های خودشان را می‌زنند. گویا هیچ کدام از این دو جناح به کار یکدیگر کاری ندارند. ولی ما نمونه‌هایی بدتر از این ویروس سراغ داریم که برای اطلاع شما که در آینده گرفتار آن نشوید، استنباط و تحقیقات فضول مابانه خود را به شرح زیر به استحضار ‌کامیونیتی می‌رسانیم:
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
1-به زعم ما یک نوع ویروس شبه کرونا وجود دارد و آن این است که ‌ما ایرانی‌ها تا می‌بینیم بیزینسی، رستورانی، قهوه‌خانه‌ای یا فروشگاهی در محلی ایجاد شده و پس از سال‌ها کوشش و هزینه تا اندازه‌ای موفق گردیده است، فورا ویروس حسادت، خرابکاری و هنرمندی خودمان را که از ویروس کرونا هم بدتر است به سراغ آن بیزینس می‌فرستیم و درست در چند قدمی آن، رستوران یا فروشگاه مشابه‌ای علم ‌می‌کنیم و بیزینسی که نسبتا موفق شده است را به خاک سیاه ورشکستگی می‌نشانیم.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
2- به زعم ما ویروس بدتر از کرونا، ویروس گران‌فروشی است. شما می‌توانید این ویروس را در بعضی از مغازه‌های ایرانی مشاهده کنید که آنها سر‌خود و به دلخواه‌ نان، غذا، خشکبار و همه چیز را به قیمت گران عرضه می‌کنند و کسی هم نیست که بگوید بالای چشمشان ابرو است. مگر می‌شود مغز گردو را هر کیلویی 50 دلار قیمت گذاشت (یعنی کیلویی نیم میلیون تومان)، یا برنج ایرانی را کیلویی 15 دلار فروخت (یعنی کیلویی یکصد و پنجاه هزار تومان) یا نان سنگک را دانه‌ای 4 دلار (یعنی 40 هزار تومان) می‌گویید نه؟ به مغازه‌ها مراجعه کنید.
3- به زعم ما ویروس بدتر از کرونا، قیمت این روزهای دلار است که اگر در کشومان و در سطح جهان نصف هم شود، عزیزان وال استریت ژورنال پلازای عزیزمان، حاضر نیستند دیناری از قیمت آن را کاهش دهند.
4- به زعم ما ویروس بدتر از کرونا، نهادینه کردن خرافات، دروغ و تزویر برای حل مشکلات زندگی از طریق طالع‌بینی و پیشگویی، از بین بردن سحر و جادو، پیدا کردن دوست دختر گم شده، رفع نازایی افراد، علاج مشکلات جنسی و هزاران مشکل‌گشای دیگر است که این روزها تبلیغات آن با آب و تاب فراوان در مجلات ایرانی به کرات به چاپ می‌رسد و کسی هم حرفی نمی‌زند.
5- ‌به زعم ما، ویروس بدتر از کرونا، هر چیزی و هر کسی است که آرامش من و شما را بر هم بزند با حسادت، دروغ‌پراکنی، انگ‌زنی و دنبال یکدیگر حرف زدن و افراد را وابسته به این گروه یا آن گروه کردن.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

صحبت‌های استاد فضولی که به اینجا رسید، دیدیم عجب دل پُری دارند، لذا از ایشان خواهش کردیم که به بیان همین چند نوع ویروس بدتر از کرونا بسنده کنند که آدم از شنیدن آنها واقعا دلهره می‌گیرد که این همه ویروس در اطراف زندگی ماها وجود دارد و ما فقط به اخبار ویروس کرونا فکر می‌کنیم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 19, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به