اگر شما هم به دنبال چیزی منحصر به فردی در امسال هستید، به اینجاها بروید
پنج جشنواره و نمایشگاه زمستانی ویژه امسال تورنتو

نمایشگاه منحصر بفرد تورنتو
اگر شما هم به دنبال چیزی منحصر به فرد و دست‌ساز هستید، رفتن به نمایشگاه خاص یکی از بهترین گزینه‌های شما می‌تواند باشد. این نمایشگاه که در نوع خود یکی از بزرگترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های صنایع دستی در آمریکای شمالی هستند بااستعدادترین سازندگان آمریکا و کانادا را گرد هم می‌آورد. این مجموعه نمایشگاه‌ها از ۲۵ نوامبر تا ۵ دسامبر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تورنتو برگزار می‌شوند و در آن ۴۰۰ غرفه‌دار با بیش از ۳۰ دسته مختلف از محصولات، را برایتان می‌آورند که شما حتما می‌توانید از میان آنها کادویی برای خودتان یا عزیزانتان بخرید. برای اطلاعات بیشتر به سایت oneofakindshow.com مراجعه کنید.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
جشنواره "گوردون لایت فوت" در "میسی هال"
تالار تاریخی "میسی" که سه سال برای نوسازی بسته شده بود، سرانجام در حال بازگشایی مجموعه‌ای از کارهایش است. گوردون لایت‌فوت، افسانه فولکلور کانادایی، در واقع افتتاح مجدد جدیدترین موج کنسرت‌ها را در سالن میسی که برای اولین بار در سال ۱۸۹۴ افتتاح شده، دارد. اجرای سه شب آن از ۲۵ نوامبر آغاز می‌شود و ۲۸ نوامبر تمام می‌شود. برای تهیه بلیت، به masseyhall.com مراجعه کنید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
جشنواره زمستانی قطبی
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
جشنواره زمستانی قطبی که به عنوان بزرگترین جشنواره زمستانی در بزرگشهر تورنتو شناخته می‌شود، یک تجربه پیاده‌روی در فضای باز در پارک "بندشلل" تورنتو است. این شامل تزئینات عظیم، یک بازار عیدی، سواری، کامیون‌های مواد غذایی و، البته عکس گرفتن با بابانوئل می‌شود. این جشنواره از ۲۵ نوامبر تا "باکسینگ دی" یعنی ۲۶ دسامبر ادامه دارد. برای اطلاعات بیشتر یا تهیه بلیط، به سایت polarwinterfestival.com مراجعه کنید.
 
"تور نور تعطیلات" در "کازالوما"
کازالوما که در حال حاضر یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مقاصد گردشی در تورنتوست، برای این فصل با تور نور تعطیلات آراسته شده است. میهمانان در این تور که بصورت پیاده‌روی خودراهنما طراحی شده، می‌توانند در حالی که از تزئینات شگفت‌انگیز و اجرای زنده موسیقی لذت می‌برند، شاهد نورپردازی در باغ‌ها و تونل‌های این قصر - قلعه بزرگ وسط شهر تورنتو باشند. بازدید از ۲۵ نوامبر تا ۳۰ دسامبر از ساعت ۱۷ الی ۲۲ خواهد بود و برای اطلاعات بیشتر سری به وب‌سایت casaloma.ca بزنید.
 
فندق‌شکنی
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هیچ تعطیلاتی در این فصل بدون فندق‌شکنی معنی نمی‌دهد، اما قول می‌دهیم که شما هرگز فندق‌شکنی به این شکل را ندیده باشید. این فندق‌شکنی با استفاده از فن‌آوری روز و "اکشن" در اطراف شما به شکلی سه بعدی و باشکوه برگزار می‌شود. آنچه در این مراسم خواهید دید کارهایی از "ون گوگ" و "کلیمت" خواهد بود که از ۲۰ نوامبر تا ۴ دسامبر در برج "تورنتواستار" در شماره ۱ خیابان یانگ برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت immersive-nutcracker.com سری بزنید.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, November 28, 2021 - 09:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به