علاوه بر شنا‌گر دو نفر دیگر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند، از 3 نفر افراد دستگیر شده دو نفر اسپانیایی و یک نفر آمریکایی هستند
ترجمه ایران استار - مقامات گمرک و مرز‌بانی آمریکا "سی‌بی‌پی" می‌گویند یک شهر‌وند اسپانیایی که قصد داشت با شنا کردن در عرض رودخانه نیاگارا خود را به صورت غیر‌قانونی از کانادا به آمریکا برساند را دستگیر کردند.  
"جاش بارت" از پلیس مرزبانی آمریکا گفت: "این فرد با شنا در سرتاسر رودخانه نیاگارا خود را در معرض خطر قرار داده است، او خوش شانس است که جان سالم به در برده است. این رودخانه با جریات قوی آب و درجه حرارت پایین فوق‌العاده خطرناک است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
سی‌بی‌پی روز سه‌شنبه با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه مردی بالغ در جنوب پل "وایر پول" در حال شنا به سمت دیگر رودخانه است به محل اعزام شدند. به گفته پلیس مرزبانی آمریکا، آنها یک جلیقه نجات و باله‌های غواصی را در نزدیکی ساحل پیدا کردند اما شناگر در محل نبود. یک وسیله نقلیه که اعتقاد بر این است که در عبور غیرقانونی مورد استفاده بوده نیز شناسایی شده است، این خودرو توسط پلیس آمریکا در حدود ساعت 3:20 صبح پیدا شده است.
پلیس مرزی آمریکا پس از مدتی موفق به پیدا کردن و دستگیری او شده که تاکنون نامش را فاش نکرده است. علاوه بر شنا‌گر دو نفر دیگر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند، از 3 نفر افراد دستگیر شده دو نفر اسپانیایی و یک نفر آمریکایی هستند.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 29, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به