جبران خسارات وارده به مسافر به دلیل تاخیر و یا لغو پرواز، که بسته به شرایط و چگونگی نوع پرواز متفاوت خواهد بود. برای هواپیماهای بزرگتر، جبران خسارت می‌تواند برای تاخیر سه تا شش ساعته 400 دلار، برای تاخیر 6 تا 9 ساعته 700 دلار و برای تاخیر بیش از نه ساعت 1000 دلار باشد
ترجمه ایران استار- مسافران کانادایی که به دلیل فروش بلیط بیشتر از ظرفیت هواپیما، پرواز خود را از دست می‌دهند‌ و یا اینکه خطوط هوایی به چمدان آنها آسیب رسانده و یا آن را گم کرده است‌ از این به بعد واجد شرایط اخذ صدها دلار جبران خسارت از طرف خط هوایی مربوطه می‌باشند.
آژانس حمل و نقل کانادا "سی‌تی‌ای" امروز یک طرح نظارتی جدید پیشنهاد داد که طبق آن به مسافران حقوق خاصی به شرح زیر تعلق می‌گیرد:
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
- الزام خطوط هوایی برای اطلاع‌رسانی دقیق در مورد تاخیر یا لغو پرواز و به‌روز‌رسانی به طور منظم از طریق ایمیل و یا روش‌های دیگر.
- جبران خسارات وارده به مسافر به دلیل تاخیر و یا لغو پرواز، که بسته به شرایط و چگونگی نوع پرواز متفاوت خواهد بود. برای هواپیماهای بزرگتر، جبران خسارت می‌تواند برای تاخیر سه تا شش ساعته 400 دلار، برای تاخیر 6 تا 9 ساعته 700 دلار و برای تاخیر بیش از نه ساعت 1000 دلار باشد. استانداردهای جدید می‌گوید‌ برای رسیدگی به وضعیت مسافران در طی تاخیرهای پرواز‌، خطوط هوایی‌ باید مواد غذایی و نوشیدنی و دسترسی به وسایل ارتباط الکترونیکی را برای مسافران فراهم کنند.
- جبران خسارت وارده به دلیل فروش بلیط بیشتر از ظرفیت هواپیما برای تاخیر تا 6 ساعت 900 دلار، و برای تاخیر زمانی شش تا نه ساعت 1800 دلار، و برای تاخیر بیش از نه ساعت 2400 دلار باید به مسافرین پرداخت گردد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

- جبران خسارات به دلیل گم کردن یا شکستن‌ چمدان تا سقف 2100 دلار خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اکنون دیگر می‌توانید خاطره‌های بد تاخیر‌های تکراری هواپیما روی باند فرودگاه در حالیکه شما در آن برای مدت طولانی نشسته‌ و منتظرید را هم فراموش کنید زیرا برای تاخیر تا سه ساعت، خطوط هوایی باید دسترسی مناسب به دستشویی، محل استراحت با تهویه مناسب، غذا و نوشیدنی و دسترسی به وسایل ارتباطات الکترونیکی را به شما ارائه دهند و پس از اتمام سه ساعت نیز باید پرواز انجام گیرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
- مقادیر جبران خسارت برای کمپانی‌های کوچکتر و هواپیما‌های سبکتر کمتر خواهد بود.
انتظار می‌رود با انجام این تغییرات به طور متوسط قیمت بلیط‌ها در حدود 2.75 دلار برای هر نفر افزایش یابد ولی هنوز مشخص نیست این افزایش بهای بلیط را مسافران پرداخت خواهند کرد یا خیر.
"اسکات استریینر" رئیس و مدیر اجرایی سی‌تی‌ای‌ گفت: "این تغییرات با سیستم جبران خسارت مسافران در اروپا قابل مقایسه است و اروپا در این خصوص همیشه پیشرو بوده است".
"مارک گرونو" وزیر حمل و نقل رسما اعلام کرد: "نسخه اولیه‌ از این‌ پیش‌نویس حقوق مسافر هوایی منتشر شده است". او از کانادایی‌ها خواست تا نظرات خود را در مورد این لایحه ارائه دهند. گرونو گفت که این اساس‌نامه یک رویکرد منصفانه و متعادل برای احقاق حقوق مسافرین است. وی افزود: "من اعتقاد دارم که این بهترین لایحه حقوق مسافران در جهان است".
پیش‌نویس این مقررات پیاده نمودن مسافر نشسته در هواپیما را ممنوع می‌کند، به جز به دلایل امنیتی، این مقررات به تمام خطوط هوایی برای ورود و خروج از کانادا و همچنین خطوط داخلی کانادا اعمال می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

همه قوانین فوق قرار است از تاریخ اول جولای 2019 به اجرا گذاشته شوند اما برخی از همین قوانین با ارقام پایین‌تری هم اکنون نیز قابل ادعا هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 19, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به