این ممنوعیت که در اوایل سال جاری توسط دولت اعلام شده و برای وقت دادن کافی به هیئت مدیره شورای مدارس به تأخیر افتاده بود، اکنون به اجرا درمیآید. تحت این ممنوعیت، دانشآموزان فقط زمانی در هنگام آموزش میتوانند از تلفن همراه شخصی خود استفاده کنند که هدف بکارگیری آن آموزشی، بهداشتی یا نیازهای ویژه باشد. در حالی که برخی از مدارس قبلاً سیاستهای مشابهی را در مورد استفاده از تلفنهای همراه اعمال کردهاند، از امروز این قانون ممنوعیتی استاندارد برای استان انتاریو خواهد بود. قانون این استان اما مشخص نکرده که چگونه معلمان میخواهند این ممنوعیت را اجرا کنند.
Happened at: Canada - GTA
یکشنبه, نوامبر 3, 2019 - 19:00












