این پنج بیمارستان در جنوب غربی انتاریو قرار دارند و از یک سیستم برای کار خود استفاده می‌کردند
پس از اینکه بیش از یک هفته پیش سیستم‌های فناوری اطلاعات ۵ بیمارستان در جنوب غربی انتاریو در مورد سرقت و هک قرار گرفتند، محققان سایبری بین‌المللی می‌گویند به شدت و با سرعت در حال بررسی وضعیت هستند.
این در حالی‌ست که اخبار لازمه از این موضوع تا امروز منتشر نشده بود و اکنون هکرها تهدید کرده‌اند اگر درخواست پولی آنها اجابت نشود، این اطلاعات را افشا خواهند کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
اگر سریعا پول نرسد، هکرها اطلاعات سرقت شده بیماران و کارکنان بیمارستان‌های انتاریو را افشا می‌کنند
علاوه بر پلیس سلطنتی کانادا و پلیس انتاریو، اکنون پلیس بین‌المللی و اف‌بی‌آی نیز از جمله دیگر سازمان‌هایی هستند که برای کمک به حمله سایبری که روز سه‌شنبه هفته گذشته روی داد، و طی آن قرارهای جراحی‌ها و نیز ملاقات پزشکان به تعویق افتاد و بر درمان‌های بیماران اثر گذاشت، پیوسته‌اند. این نیروها می‌گویند هکرها خواستار باج‌گیری از این بیمارستان‌ها هستند تا اطلاعات به سرقت رفته را منتشر نکنند. این مقامات هنوز مقدار مطالبه هکرها و زمانی که هکرها بعنوان مهلت نهایی تعیین کرده‌اند را اعلان نکرده‌اند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
شرکت "ترنس فورم" که ارائه‌دهنده سیستم‌های فناوری اطلاعات از جمله این سیستم بیمارستانی‌ست، گفت که داده‌های بیماران و کارکنان این بیمارستان‌ها مورد دستبرد قرار گرفته و امکان دارد در معرض دید عموم قرار گیرد. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که به افرادی که تحت تاثیر این حمله سایبری قرار گرفته‌اند اطلاع داده خواهد شد و افزوده: "ما به کار شبانه‌روزی برای بازیابی سیستم‌ها ادامه می‌دهیم و انتظار داریم در هفته آینده به روزرسانی‌های مربوط به بازیابی سیستم‌های خود را داشته باشیم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
اکنون از آخرین به‌روزرسانی رسمی حملات سایبری که سیستم‌های رایانه‌ای را در چندین بیمارستان جنوب غربی انتاریو زمین‌گیر کرد، چهار روز، و از زمان قطع شدن سیستم‌ها نیز هشت روز می‌گذرد. بیمارستان‌های آسیب‌دیده از این حمله مجبور شده‌اند بیماران و پزشکان را مجددا زمان‌بندی کنند و جراحی‌ها و قرار ملاقات‌ها را به تعویق اندازند. بیمارستان‌های "ویندزور"، "ایری سورس"، "هتل دیو گریس"، "بلو واتر" و "اتحاد چاتهام کنت"، تحت تاثیر این حمله قرار گرفته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
در بیانیه‌ای که ، بیمارستان ویندزور بعدازظهر سه‌شنبه منتشر کرده آمده که درمان سرطان این بیمارستان تحت تأثیر حمله سایبری قرار گرفته و افزوده که در حال اجرای "روند ایمن‌سازی و قابل اعتماد کردن" کارکرد دستگاه‌های تشعشع است بطوریکه تجهیزات و بیماران به خطر نیافتند. این بیمارستان در ادامه آورده که در حال سازماندهی انتقال بیمارانش به سایر سازمان‌های مرکز سرطان و رسیدگی به هرگونه ارجاع جدید برای مراقبت پرتویی است. این موضوع در مورد بیمارانی که نیاز به شیمی درمانی و خدمات مرتبط دارند نیز صادق است.
طبق وب‌سایت این سازمان، شرکت ترنسفورم که یک سازمان غیرانتفاعی است که توسط بیمارستان‌ها برای راه‌اندازی فناوری اطلاعات، زنجیره تامین و حساب‌های کاربری تاسیس شده، هک گشته و در نتیجه این این مجموعه بیمارستان‌ها مراتب را به همه سازمان‌های نظارتی مربوطه از جمله کمیسر اطلاعات و حریم خصوصی انتاریو اطلاع داده‌اند.
"اندرو داوی" نماینده محافظه‌کار مجلس انتاریو از حوزه "ویندزور – تکومسه" گفت که شرکت ترنسفورم با کمک کارشناسان خارجی، در حال کار روی این موضوع بوده و افزود: "بازگرداندن سیستم‌ها به جایی که بتواند به موضوعاتی مانند قرار ملاقات‌ها و جراحی‌ها بپردازد، که اولویت اولیه آن است، مدتی طول خواهد کشید. این بیمارستان‌ها و در نهایت استان انتاریو از هر راهی که بتواند از تلاش‌ها در این زمینه حمایت می‌کنند".
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

در بیانیه ترنسفورم نیز آمده است که بیمارستان‌ها تمام تلاش خود را برای تماس مستقیم با بیمارانی که از قبل قرار ملاقات برنامه‌ریزی شده با یکی از آنها را داشته‌اند، ادامه خواهند داد و افزوده: "اگر بیماران نیازی به مراقبت‌های اورژانسی ندارند، از آن‌ها خواسته می‌شود که به ارائه دهنده مراقبت‌های اولیه خود یا یک کلینیک محلی مراجعه کنند. ما تاثیر این حادثه بر اعضای جامعه، از جمله بیماران، کارمندان و کارکنان حرفه‌ای را درک و عمیقا از ناراحتی‌هایی که این اتفاق ایجاد کرده است عذرخواهی می‌کنیم".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, October 31, 2023 - 20:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به