اعضای هیئت منصفه پس از یک ساعت بحث و بررسی، با حکمی برای این جنایت فجیع که آمریکا را تکان داده بود بازگشتند: تیلور اعدام شود
هیئت منصفه دادگاهی در تگزاس، زنی را به دلیل کشتن زن حامله‌ای که می‌دانست او قصد بردن دختر متولد نشده‌اش را دارد، به اعدام محکوم کرد.
اعضای هیئت منصفه پس از یک ساعت بحث و بررسی، با حکمی برای این جنایت فجیع که آمریکا را تکان داده بود بازگشتند: اعدام.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تیلور پارکر، این زن تگزاسی، به دلیل قتل یک مادر برای ‌تصاحب نوزاد متولد نشده‌اش، اعدام می‌شود
همین هیئت منصفه شهر "بووی"، در ۳ اکتبر "تیلور پارکر" ۲۹ساله که متهم به قتل فجیع "ریگان سیمونز هنکوک" ۲۱ساله در سال ۲۰۲۰ را محکوم به قتل عمد شناختند. تیلور شکم ریگان را بریده و نوزادش را از آن خارج کرده بود، ریگان از این حمله جان بدر نبرد. مادر این هیئت اکنون حکم اعدام را برای تیلور تصویب و صادر کرده است. "جسیکا بروکس" مادر ریگان در بیانیه‌ای به دادگاه، تیلور را یک "شیطان اهریمنی در قالب جسم انسان" خطاب کرد و گفت: "فرزند من هنوز زنده بود و برای بچه‌اش می‌جنگید که شما شکم او را پاره و فرزندش را از شکمش خارج کردید".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

جسد ریگان در ۹ اکتبر ۲۰۲۰ در خانه‌اش در "نیوبوستون"، شهری با ۴,۶۰۰ نفر جمعیت که در ۱۶۰ مایلی (۲۵۸ کیلومتری) شمال شرقی دالاس قرار دارد، پیدا شد. دختر دیگر ۳ ساله او زمانی که مادرش را کشتند، در خانه بود. بعدا و در همان روز صبح، تیلور ادعا کرد که او ‌پس از اینکه توسط یک سرباز دولتی به دلیل سرعت غیرمجاز و رانندگی نامنظم تحت فشار قرار گرفته بود، زایمان کرده ‌و نوزاد به نام "براکسلین سیج هنکاک" به بیمارستانی در "اوکلاهاما" منتقل شد و در آنجا مرگ این نوزاد نیز اعلام شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دادستان‌ها گفته‌اند که تیلور در تلاش برای نگه داشتن دوست پسرش خود را باردار نشان می‌داد، سونوگرافی جعلی انجام داده و حتی یک مهمانی برای افشای جنسیت نوزاد برگزار کرده بود. "هومر هنکاک" شوهر ریگان نیز شهادت داد که تیلور و ریگان "تا حدودی دوست" بودند و تیلور عکس‌های نامزدی و عروسی آنها را گرفته است. در اظهارات پایانی، "کلی کریسپ" دادستان این دادگاه عکسی از صحنه جنایت را به هیئت منصفه نشان داد که در آن ریگان خون‌آلود روی زمین افتاده بود و به هیئت منصفه گفت:‌ "پارکر باید به اعدام محکوم شود زیرا او یک خطر {اجتماعی} است، علاوه بر اینکه پارکر ‌نوزاد سیمونز هنکوک‌ را ‌از شکمش بیرون کشیده‌، او را صدها بار ‌کتک زده و ‌بدنش را پاره‌پاره کرده‌ است‌".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"جف هارلسون" وکیل تیلور پارکر، در دفاعیه پایانی به هیئت منصفه گفت: ‌"می‌توان از کلمات‌ برای غیرانسانی نشان دادن کاری استفاده کرد‌،‌ در زندگی مردم «لایه‌ها» و «سایه‌های خاکستری» وجود دارد، پارکر یک انسان است". هارلسون همچنین گفت:‌ "پارکر از دوستان و خانواده‌اش که در مورد بارداری ساختگی‌اش با او مقابله نکردند ناامید شده بود وقتی تمام امیدها از بین برود، انسان‌ها از دایره امن خود خارج می‌شوند".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, November 12, 2022 - 07:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به