عکس فوق، تصویر ادیت فرین زن هل دهنده است
پلیس گفت توانسته زنی که روز یکشنبه ساعت ۹ شب یک زن دیگر را روی ریل مترو هل داده بود دستگیر کند.
این اتفاق در ایستگاه متروی "بلور" و "یانگ" که شلوغ‌ترین ایستگاه متروست روی داده است. نیروهای اورژانس می‌گویند پس از ساعت ۹ وارد ایستگاه شدند و با زنی مجروح مواجه شدند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
ادیت فرین، زنی که یک زن دیگر را هنگام ورود قطار روی ریل متروی تورنتو هل داد، دستگیر شد
پلیس می‌گوید که یک قطار مترو درست چند ثانیه پس از آن که یک زن ۳۹ ساله توسط زن دیگری، از روی سکوی انتظار ایستگاه به روی ریل‌های غربی پرتاب شد، از راه رسید. طبق گزارش پلیس این زن پرتاب شده توانست به موقع روی زمین بغلتد و بعد خودش را به شدت به جداره سکو بچسباند تا قطار از کنارش رد شود و بدین شکل از مرگ حتمی احتمالی گریخت. خدمه اورژانس کمی بعد از ساعت ۹ شب به ایستگاه فراخوانده شدند و چند ساعت پس از نیمه شب قربانی را به یک مرکز درمانی منتقل کردند و در آنجا بود که وی صبح روز دوشنبه در وضعیت پایداری قرار گرفت. قربانی اکنون در بیمارستان بعلت شکستگی استخوان‌های دنده و استرس ناشی از پرت شدن تحت مداواست و زنده مانده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بیمارستان می‌گوید که زن حادثه دیده بر اثر افتادن روی ریل جراحت نسبتا جدی برداشته و خوشبختانه هرگز قطار به او برخورد نکرده است. این در حالیست که پلیس در ابتدا در توییتی اعلام کرده بود که قطار به این زن برخورد کرده اما بعدا اعلام کرد که اطلاعات اعلانی ابتدایی‌اش نادرست بوده است. زنی که مظنون به پرت کردن است اندکی پس از عملش از صحنه گریخت. پلیس عکس وی را با کمک دوربین‌های مدار بسته منتشر کرد و این مظنون روز دوشنبه حوالی ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر در ایستگاه اتوبوس "گو" واقع در "فینچ" در "نورت یورک" دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس زن مظنون پرتاب‌کننده را "ادیت فرین" ۴۵ ساله از تورنتو شناسایی کرده و او را متهم به قصد قتل عمد نموده است. دادگاه وی امروز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح در "کالج پارک" برگزار می‌شود. مشخص نیست که ادیت و زن هل داده شده یکدیگر را می‌شناختند یا خیر. "لورا برابانت" افسر پلیس گفت که بازرسان از مردم به خاطر راهنمایی‌هایشان و نیز از "تی‌تی‌سی" برای کمک‌هایش تشکر کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"استوارت گرین" سخنگوی تی‌تی‌سی در اینباره گفت که "از این حمله وحشتناک شوکه شده است". وی افزود: "قلب و روح ما همراه با قربانی‌ست تا بهبودی سریع و کاملی داشته باشد. اتحادیه کارمندان و کارگران تی‌تی‌سی که نماینده تقریباً ۱۲,۰۰۰ شاغل این سازمان حمل و نقل عمومی تورنتویی‌ست نیز گفت: "حمله به مسافران و کارگران حمل و نقل غیرقابل قبول است و قابل چشم‌پوشی نیست".
به روز رسانی: روز چهارشنبه، نام زنی که پرت شده بود توسط پلیس و رسانه‌ها اعلان شد: "شمسا البلوشی". او گفت نمی‌داند چگونه قدرت قل خوردن تا جدار سکو را با وجود درد فراوان پیدا کرد". وی در همین روز از بیمارستان مرخص شد.
 
مترو غیر استاندارد و پولی عظیمی که نه در بساط است و نه در بودجه ۱۵سال آینده
تورنتو مدتهاست که در حال بررسی ایمن‌سازی مترو با نصب دیوار و درب‌های محافظ است بطوریکه سکوها تا رسیدن و ایستادن و باز شدن کامل درب‌های قطار درست در جلوی درب‌های این دیوار، از ریل‌ها جدا می‌شوند. اما بودجه لازم برای اجرای این برنامه برای ۱۵ ساله آینده پیش‌بینی و گنجانده نشده بطوریکه تنها ۱۲ بیلیون دلار از ۳۷ بیلیون دلار لازمه، مورد بررسی قرار گرفته و تضمین شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"جو میهوچ"، عضو شورای شهر سابق و نایب رئیس سابق هیئت مدیره تی‌تی‌سی می‌گوید که بحث چنین پروژه‌ای ۱۵ سال است در شهرداری مطرح است و فعلا با توجه به عقب مانده بودن فناوری قطارهای متروهای تی‌تی‌سی امکان اجرای آن بجز در خطوط جدید نیست. شهرداری هزینه اجرای چنین طرحی را بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلار در هر ایستگاه تخمین می‌زند که با توجه به ۷۲ ایستگاه کنونی، هزینه مطروحه در شهرداری حدود ۱ بیلیون دلار خواهد بود که ۳۷ برابر کمتر از برآورد تی‌تی‌سی‌ست. جو اما می‌گوید که جان مردم و ایمنی آنها ارزش چنین هزینه‌ای را دارد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, April 18, 2022 - 22:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به