الناز را قبلا در ریچموندهیل آنچنان وحشیانه، به ویژه به سرش، کتک زدند که منجر به ۳۵ تا ۴۰ بخیه در سرش شده بود
یک سخنگوی خانواده الناز حاج تمیری که اوایل ماه جاری توسط سه مرد از خانه‌ای در "واساگابیچ" در شمال غربی تورنتو ربوده شده، امروز گفت که هفته‌ها قبل از دزدیده شدن وی، دو مرد او را در خانه‌اش در ریچموندهیل مورد حمله وحشیانه قرار داده بودند.
این سخنگو که به دلیل نگرانی‌های امنیتی نامش فاش نشده می‌گوید الناز ۳۷ ساله در خانه‌اش در خیابان "کینگ ویلیامز" در شهر ایرانی‌نشین ریچموندهیل در شمال تورنتو که حدود یک ساعت و نیم تا سواحل واساگابیچ فاصله دارد، مورد حمله قرار گرفته بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
اولین مصاحبه خانواده الناز حاج‌تمیری: چند هفته قبل از دزدیده شدن، به او شدیدا در ریچموندهیل حمله شده بود
این سخنگو افزود که در ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱، الناز مورد حمله دو مرد قرار گرفت، بطوریکه آن دو مرد وی را از خودروی الناز در پارکینگ ساختمانش بیرون کشیدند و ضرباتی با ماهیتابه هم به سر الناز وارد کرده بودند. این سخنگو گفت: "آنها پس از بیرون کشیدن الناز از ماشینش، او را وحشیانه، به ویژه به سرش، کتک زدند که منجر به ۳۵ تا ۴۰ بخیه در سرش شد. این سخنگو ادامه داد که پس از این حمله، پلیس، خودروی الناز را برای مدتی به عنوان بخشی از تحقیقات توقیف کرده بود و نیز توانسته بود یک دستگاه ردیاب را در خودروی او پیدا کند. این سخنگو گفت: "قبلا دو دستگاه ردیاب دیگر نیز در زیر خودرو او توسط شرکتی که الناز خودرو را از آن اجاره کرده بود پیدا شده بود".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

به همین دلیل به الناز گفته شده بود تا زمانی که پلیس در حال تحقیق می‌باشد، بهتر است وی محل امنی برای اقامت پیدا کند. به همین دلیل الناز با این خودرو نزد اقوامش در ساحل واساگابیچ رفته بود. این سخنگو می‌افزاید که با این حال در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر وجود یک دستگاه ردیاب دیگر روی این خودرو زمانیکه در خانه ساحلی واساگابیچ پارک شده بود، وجود ندارد. به گفته این سخنگو، الناز در ایران متولد و بزرگ شده و در سال ۲۰۱۸ به کانادا نقل مکان کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس انتاریو در منطقه غرب "هرونیا" می‌گوید که افسران این نیرو در ۱۲ ژانویه، درست بعد از ساعت ۸:۳۰ شب تماسی دریافت کردند که الناز توسط سه مرد از خانه‌ای در "تریل‌وود" در ساحل واساگابیچ ربوده شده است. افسران می‌گویند که سه مرد سیاهپوست با پوشیدن لباس‌های پلیس به آن خانه مراجعه کرده و گفته بودند که حکم بازداشت الناز را دارند و با کنار زدن صاحبخانه، الناز را سوار یک خودروی شاسی بلند لکسوس RX سفید رنگ کرده و از محل متواری شدند. پلیس می‌گوید از آن زمان تاکنون بدنبال یافتن الناز هستند و می‌گویند وی ۱۶۰ سانتیمتر (پنج فوت و سه اینچ) قد دارد، لاغر است و در زمان دزدیده شدن موی‌های مشکی وی تا روی شانه‌هایش بوده است. پلیس دیروز پنجشنبه گفت که پرونده الناز تاکنون هیچ تغییری نکرده و به‌روزرسانی جدید در آن وجود ندارد. گزارش قبلی و کامل دزدیده شدن الناز را اینجا بخوانید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
وضعیت کنونی خانواده الناز حاج‌تمیری
این سخنگوی در ادامه گفت که خانواده الناز نمی‌دانند که آیا حمله به وی در ریچموندهیل با دزدیده شدن وی ربط دارد یا خیر و می‌افزاید: "ما نمی‌دانیم. ما فقط با توجه به اطلاعات اندکی که داریم می‌دانیم که هویت این مردان متفاوت بوده است. آنهایی که الناز را ربوده‌اند همان مردانی نبودند که به او حمله کرده بودند؛ این در واقع تمام اطلاعاتی است که ما داریم". وی شرح می‌دهد که خانواده الناز "ویران" شده و "برای وضعیت کنونی وی وحشت‌زده شده‌اند". او گفت: "این یک تجربه عجیب و تکان‌دهنده برای همه ما و برای اوست. ما نگران امنیت او هستیم، اکنون ۱۵ روز شده که الناز دزدیده شده و پدر و مادر الناز زانوی غم بغل کرده‌اند". این سخنگو سپس می‌افزاید: "همه ما شبانه روز تلاش کرده‌ایم {تا او را بیابیم} و تقریبا احساس می‌کنیم زندگی‌مان در این مدتی که در جستجوی او بوده‌ایم کاملا متوقف شده است. الان مهمترین اولویت زندگی ما این است که او را به خانه برگردانیم".
وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد الناز به نوعی در جرایم سازمان یافته، دست داشته باشد، گفت که خانواده وی "باور ندارند که چنین باشد... الناز فردی مهربان، خونگرم و صلح‌جو بود، هیچ مدرکی وجود ندارد که باور کنیم او حتی با کسی که در فعالیت‌های مجرمانه دخیل است آشنا و یا وابسته بوده باشد. ما به یقین می‌توانیم بگوییم که قطعا چنین نبوده است".
این سخنگو معتقد است که الناز هنوز زنده است و خانواده او هر کاری که می‌توانند، برای یافتن و بازگرداندن وی به خانه انجام خواهند داد. او از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد خواست با پلیس تماس بگیرد و می‌افزاید: "به عکس‌هایش نگاه کنید، به چهره او نگاه کنید. ببینید او را می‌شناسید؟ ...

به روزرسانی: امروز جمعه، توضیحات جدیدی در مورد وی منتشر شده که می‌گوید او در ۲۵ سالگی با دامپزشکی به نام "فرنام شاپوری‌فر" ازدواج کرد، اما فرنام در سال ۲۰۱۷ درگذشته است. خانواده وی می‌گوید الناز از پس‌اندازشان در ساخت مدرسه‌ای برای دختران جوان در یک روستای فقیرنشین ایران و به افتخار همسر مرحومش، استفاده کرد. الناز با ورود به کانادا در یک شرکت صنعت حمل و نقل، و صادرات و واردات کار پیدا کرده بود اما اخیراً شغل خود را رها کرده بود تا بتواند روی تاسیس یک شرکت کیک‌سازی متمرکز شود و در این مدت با سازمان‌های خیریه نیز در تماس بوده است. طبق گفته اقوام الناز، سه نفری که با لباس پلیس اقدام به ربودن وی کرده بودند به زور وارد خانه شدند و آنرا افراد را کنار زدند و حتی الناز را با پای برهنه روی برف سرد بیرون خانه تا درب ماشین کشیدند و حتی تلفن و ساعت وی را نیز داخل برف‌ها افکندند. وی افزود که در این مدت الناز فریاد می‌کشید اما نهایتا ساکت شد.
اعضاء خانواده و نیز پلیس می‌گویند اگر هرگونه سرنخ یا نکته‌ای در هر موردی درباره او دارید، اگر فیلمی در دوربین خود دارید که شاید ممکن باشد حتی نکته‌ای درباره او را در خود داشته باشد، لطفا، لطفا آن را با شماره زیر با پلیس در میان بگذارید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

1-833-728-3415

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, January 27, 2022 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به