مالکان وسایل نقلیه همچنان ملزم به تمدید پلاک، بیمه خودرو، پرداخت، عوارض و سایر جریمه‌های شهرداری هستند
در پی خبر ایران استار در ۷ فوریه مبنی بر حذف پرداخت برچسب پلاک خودروها و سوالات متعدد مردمی، ایران استار پنجشنبه تماسی با مایکل پارسا، نماینده ایرانی‌تبار مجلس انتاریو و معاون وزیر خزانه‌داری این استان داشت.
مایکل در طی دو ایمیل و یک تماس تلفنی با اشاره به اینکه قانون رایگان شدن برچسب پلاک خودروی اتومبیل‌ها در انتاریو از "ماه مارس" امسال اجرایی می‌شود گفت وجوه پرداخت شده برای از این تاریخ به بعد بازپرداخت خواهد شد اگر مشخصات و آدرس‌های شما پیشتر به روز شده باشند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پاسخ مایکل پارسا به سوالات حذف هزینه های پلاک خودرو انتاریو: اگر تا آخر اپریل چک برچسب پلاک را دریافت نکردید تماس بگیرید
مایکل درباره اینکه چرا چنین قانونی تصویب می‌شود گفت: "دولت انتاریو با حذف هزینه‌های تمدید پلاک و الزام به داشتن برچسب پلاک برای وسایل نقلیه سواری، کامیون‌های سبک، موتورسیکلت و موتورسیکلت که از ۱۳ مارس ۲۰۲۲ اجرایی می‌شود، در حال کمک به ساکنان این استان با توجه به بالا رفتن هزینه‌های زندگی‌ست به ویژه برای بیش از هشت میلیون دارنده وسیله نقلیه که با افزایش قیمت بنزین نیز مواجه شده‌اند". وی افزود دولت در حال معرفی قانون تشریفات اداری است که به این استان امکان می‌دهد هرگونه هزینه تمدید پلاک را که از مارس ۲۰۲۰ به بعد پرداخت شده را نیز به مالکان خودروهای واجد شرایط بازپرداخت کند. او گفت دولت از اینکه برخی از افراد این تعرفه‌ها را پیشاپیش و دو ساله پرداخت کرده‌اند نیز آگاه است و کلیه پرداختی‌های اضافی بازپرداخت خواهد شد و بنا به این قانون اداری و پس از تصویب آن، صاحبان وسایل نقلیه از "پایان ماه مارس تا آخر ماه آوریل" چکی را از طریق پُست دریافت خواهند کرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مایکل می‌گوید برای دریافت چک بازپرداخت، صاحبان وسایل نقلیه‌ای که اخیرا نقل مکان کرده‌اند و یا آدرس‌هایشان به هر دلیل بروز نیست باید اطلاعات آدرس خود را در مراکز مجوز خودرو یا گواهینامه رانندگی خود را در وب‌سایت Ontario.ca/AddressChange حداکثر تا ۷ مارس ۲۰۲۲ بروز کنند و نیز هرگونه هزینه، از جمله جریمه یا عوارض معوقه را بپردازند. وی در ادامه افزود اگر با اطمینان از انجام موارد فوق و به هر دلیلی در اوایل ماه "می" صاحبان خودرو وجوه پرداخت شده پس از ماه مارچ خود را دریافت نکردند، بلافاصله با خط اختصاصی زیر تماس بگیرند. او توضیح داد که این خط از هم‌اکنون نیز پاسخگوی شهروندان انتاریو هست.

1-888-333-0049

 

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این به معنای عدم نیاز به تمدید یا عدم پرداخت جریمه نیست
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مایکل اشاره کرد که مالکان وسایل نقلیه "همچنان ملزم" به تمدید پلاک هر یک یا دو سال بدون هیچ هزینه‌ای برای تایید اعتبار بیمه خودرو و پرداخت هرگونه عوارض معوقه بزرگراه ۴۰۷ و سایر جریمه‌های شهرداری خواهند بود. او گفت که این موارد ربطی به حذف پرداخت هزینه برچسب یا پلاک ندارد و افزود که دولت در حال کار روی پروژه‌هایی‌ست تا مردم بتوانند الزامات خودروهایشان از جمله بیمه‌ها و جریمه‌ها و عوارض را راحت‌تر دیده و پرداخت کنند.
مایکل گفت که طبق این طرح هزینه‌های نوسازی برای وسایل نقلیه تجاری سبک، موتورسیکلت و نیز وسایل نقلیه شرکتی یا تجارتی نیز حذف خواهند شد اما وجوه پرداخت شده آنها برای دوره مارس ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۲ بازپس داده نخواهد شد. وی افزود هزینه‌های تمدید و الزامات برچسب پلاک برای وسایل نقلیه تجاری سنگین (کامیون‌ها) و ماشین‌های برفی (اسنوموبیل) همچنان پابرجا و بدون تغییر باقی می‌ماند و آنها باید این هزینه‌ها را همچنان پرداخت کنند.
 
مشکلات خواندن پلاک‌ها
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

او با اشاره به مشکلات طراحی پلاک‌های آبی‌رنگ جدید گفت که دولت انتاریو در حال کار روی فناوری تشخیص خودکار پلاک خودرو (ALPR) برای کمک به پلیس در انجام وظایف خود، و بهبود ایمنی عمومی در کلیه شرایط جوی از جمله کمی نور، شرایط برفی و پوشیده شدن روی پلاک‌هاست. وی گفت این سیستم می‌تواند هزاران پلاک را در دقیقه بخواند و به افسران اجازه می‌دهد اطلاعات بیشتری را در مورد پلاک‌ها پردازش کنند و نیز قابلیت ردیابی وسایل نقلیه مشکوک، رانندگان با گواهینامه معلق شده و وسایل نقلیه سرقتی را خواهد داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, February 25, 2022 - 13:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به