دادگاه استیناف انتاریو با رد این درخواست، حکم ۱۵سال زندان فیلیپ گراندین ۳۳ ساله را متقن اعلان کرد
یک کشیش تورنتویی که بعلت قتل عمد زن باردارش زندانی‌ست، برای دومین بار درخواست تجدید نظر علیه حکم محکومیت خود داد، اما دادگاه امروز، این درخواستش را رد کرد.
دادگاه استیناف انتاریو با رد این درخواست، حکم ۱۵سال زندانی شدن "فیلیپ گراندین" ۳۳ ساله که در ژانویه ۲۰۲۰ صادر شده بود را متقن اعلان کرد. البته او چند روز پس بار دوم محکوم شدنش در دادگاه توانسته بود با وثیقه از زندان آزاد شود. فیلیپ زنش را در سال ۲۰۱۱ در وان حمام خانه خودشان غرق کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کشیشی که زن حامله‌اش را در وان خانه غرق کرده بود دومین دادگاه تجدید نظرش را باخت
"آنا کاریسا گراندین" همسر فیلیپ در هفته ۲۰ بارداری خود در سال ۲۰۱۱ بود که به دست فیلیپ در وان حمام خانه مشترکشان غرق شد. آزمایش‌ها بعدا نشان داد که در خون این زن ۲۹ ساله مقدار زیادی "لورازپام" (داروی آرام‌بخش با نام تجاری "آتیوان") پیدا شد در حالیکه به وی اصلا چنین دارویی تجویز نشده بود. اسناد دادگاه نشان می‌دادند که آنا متوجه رابطه نامشروع شوهرش با زن دیگری شده بود. فیلیپ در ابتدا به قتل درجه یک متهم شد و سپس در سال ۲۰۱۴ به قتل غیرعمد محکوم گردید، اما در اولین دادگاه تجدید نظر خود پیروز شد. او بار دیگر در فوریه ۲۰۱۹ در دادگاه محکوم شد و پس از صدور حکم، مجددا درخواست تجدیدنظر دیگری داد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دادگاه استیناف در حکمی که امروز دوشنبه منتشر شد، درخواست تجدیدنظر محکومیت او را رد کرد. فیلیپ در درخواستش سه دلیل را علیه محکومیت خود مطرح کرده بود: اولا قاضی دادگاه در بخشی از دستورالعمل‌های خود به هیئت منصفه در رابطه با این که آیا فیلیپ می‌دانسته که همسرش داروی آرام بخش مصرف کرده است یا خیر، اشتباه کرده است. دوما قاضی پرونده مقدماتی، برای رد شواهد و دفاعیات فیلیپ مربوط به جستجوهای او در کامپیوترش با کلمه "کالبد شکافی"، اشتباه کرده که این امر نشان می‌دهد در محاکمه فیلیپ جانبداری و "پیش داوری" وجود داشته است. و سوما اینکه قاضی دادگاه به هیئت منصفه "دستورالعمل ناکافی" برای بررسی و مورد توجه قرار دادن اظهارات خارج از دادگاه، داده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
علاوه بر سه دلیل فوق، این کشیش مسیحی در درخواست تجدید نظر خود استدلال کرد که قاضی دادگاه در صدور حکم، اشتباه مرتکب شده است بطوریکه بنظر می‌رسد که او به قتل عمد محکوم گشته و این حکم برایش "سخت و بیش از حد" بوده است. دادگاه استیناف اما استدلال‌های فیلیپ را رد کرد و نوشت که "هیچ مبنایی برای تداخل در حکم وجود ندارد" زیرا حکم نهایی با توجه به همه شرایط، حکمی "مناسب و معقول" است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
چگونگی قتل
چند روز قبل از مرگ آنا، وی ناگهان دچار علائمی شد که نمی‌توانست آنها را توضیح دهد و به همین علت مجبور شد به بیمارستان برود و تحت چندین آزمایش قرار گیرد اما به دلیل محو شدن علائم، بالاجبار او را مرخص کردند. اما این آخر ماجرا نبود زیرا فقط چند روز پس از آن بود که در وان حمام خانه‌اش غرق شد. کارآگاهان پلیس و محققان بعدا نمونه خون آنا را از بیمارستان گرفتند و بدین شکل مشخص شد که در خون وی آتیوان وجود داشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"فی مک وات"، قاضی دادگاه عالی، در صدور حکم خود گفته بود که فیلیپ به خاطر حرص و آز و بدخواهی نسبت به همسرش این قتل را مرتکب شده است. قاضی افزوده بود که وی مخفیانه زنش را کشته تا جلوی عشق و رابطه نامشروع خارج از محدوده او را سد نکند. فیلیپ می‌گوید آنا بسیار افسرده شده بود و به همین دلیل قرص خورده بود. نام زن دوم فیلیپ در این گزارش‌ها ذکر نشده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, May 9, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به