این در حالی‌ست که وضعیت ماه اکتبر در غرب با شرق کانادا متفاوت است
جنوب انتاریو قرار است برای اولین‌بار پس از زمستان، آب و هوای سرد را در این فصل تجربه کند زیرا محیط زیست کانادا هشدار وضعیت آب و هوایی را برای شب یکشنبه صادر کرده است.
این در حالی‌ست که وضعیت ماه اکتبر در غرب با شرق کانادا متفاوت است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
هشدار وضعیت یخ‌زدگی برای امشب منطقه ایرانی‌نشین ریچموندهیل؛ پیش‌بینی ماه اکتبر کانادا چیست؟
محیط زیست کانادا برای ساکنان مناطق یورک (از جمله ریچموندهیل)، دورهام، دافرین، هالتون، و نیز شهرهایی مانند اتاوا، کینگستون و لندن، هشدارهایی درباره سرمازدگی صادر کرد. بر اساس این توصیه، دمای هوای یکشنبه شب تا صبح دوشنبه، به صفر یا حتی زیر صفر کاهش می‌یابد و انتظار می‌رود برخی از مناطق با یخبندان نیز مواجه شوند. ساکنان این مناطق تشویق می‌شوند تا روی گیاهانی که در خارج از خانه قرار دارند را بپوشانند. یخبندان حتی ممکن است به برخی محصولات در این نقاط آسیب برساند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

به گفته پیش‌بینی شبکه هواشناسی، هوای تورنتو در طول شب به ۵ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و تا بعدازظهر دوشنبه نیز تک رقمی خواهد ماند. دمای شهر می‌سی‌ساگا در غرب تورنتو و نورث یورک در شمال تورنتو تا ۳ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، در حالیکه دما در دو شهر وان و ریچموندهیل که ایرانی‌نشین هستند، در طول شب به دمای حسی ۱- خواهد رسید اما تا چهارشنبه به ۲۰ درجه می‌رسد که البته با یک باران، دما مجددا از روز پنجشنبه سقوط می‌کند بطوریکه جمعه و شنبه شب مجددا با دمای حسی ۱- روبرو خواهند بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
وضعیت مونترال دقیقا مشابه ریچموندهیل است اما ونکوور در تمام این مدت، روزهای ۲۲ درجه‌ای و شب‌های ۱۲ درجه‌ای بدون باران خواهد داشت. اصولا اکتبر ماهی است که می‌تواند هم ته مانده نهایی آب و هوای اواخر تابستان را داشته باشد و هم اولین اشارات اوایل زمستان را. در مجموع بنظر می‌رسد پاییز امسال کانادا در بیشتر مناطق با دمای گرمتر از حد معمول در ماه سپتامبر شروع شده و ادامه خواهد داشت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
پیش‌بینی ماه اکتبر کانادا چیست؟
در این ماه در بیشتر مناطق انتاریو، جنوب کبک، نیوبرانزویک و استان‌های شرقی همجوار با اقیانوس اطلس، باید انتظار دمای تقریبا معمولی را داشته باشید که دلپذیر با دمای ملایم خواهد بود. با این حال، چندین بار چند جبهه هوای سرد، به‌ویژه زمانی که به آغاز تعطیلات آخر هفته شکرگزاری نزدیک می‌شویم را باید داشته باشید. این هواهای سرد اغلب به سردی سرماهای اوایل نوامبر خواهد بود.
این در حالی‌ست که بیشتر مناطق غربی کانادا و بخش‌هایی از سواحل غربی و در مجاورت اقیانوس اطلس، گرم‌تر از حد معمول بوده و گرم‌تر نیز خواهد ماند البته در پاره‌ای از موارد با ورود جبهه‌های هوای سرد مواجه خواهیم شد اما در مجموع در این ماه شاهد دمای اواخر تابستان خواهیم بود و حتی برای برخی مکان‌ها انتظار می‌رود که رکوردهای گرمای مناطق شکسته شوند. همچنین شاهد تاخیر در شروع فصل بارانی برای سواحل جنوبی بریتیش کلمبیا خواهیم بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

بخش بزرگی از فلات کانادا تغییر ناگهانی از هوای تابستانی به دمای معمولی ماه اکتبر را تجربه کرده‌اند که همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, October 2, 2022 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به