علاوه بر مارک پلیر فراخوان‌ها یا هشدار مشابه هم برای مارک ویسروی نیز صادر شده است
بهداشت کانادا می‌گوید بیش از ۱۰ میلیون بسته سیگار را به دلیل نگرانی از "افزایش خطر آتش‌سوزی" فراخوانی می‌کند.
مارک‌های فراخوانده شده عمدتا شامل دو مارک متفاوت است که فراخوان اعلانی روز دوشنبه اداره بهداشت طیف بسیار وسیعی از یک مارک را در بر می‌گیرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کانادا بیش از ۱۰ میلیون بسته سیگار از دو مارک مختلف را به دلیل خطر آتش‌سوزی فراخوانی کرد
آژانس بهداشت کانادا با اعلان یک فراخوان عمومی خواستار توجه مردم به سیگارهای مارک "پلیرز" (Player's) شد و افزود که مدل‌های "اسموث" (Player's Smooth) و "اوریجینال" (Player's Originals) آن نیز شامل این فراخوان می‌شوند. این مدل‌ها در بسته‌های ۲۰ و ۲۵تایی فروخته می‌شوند و در لیست اعلانی این اداره شماره سریال‌های تولیدی آنها نیز آمده که در بین آنها برخی از شماره سریال‌ها دیده نمی‌شوند. در اطلاعیه بهداشت کانادا آمده که مصرف‌کنندگان می‌توانند پس از توقف مصرف، با شرکت سلطنتی "امپریال" انحصاری توتون و تنباکو کانادا تماس بگیرند تا محصول را برای کالای جایگزین بازگردانند.‌
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بهداشت کانادا به سیگاری‌ها توصیه می‌کند که "فورا استفاده از محصولات فراخوانده شده را متوقف کنند" و با شرکت انحصاری توتون و تنباکو کانادا (Imperial Tobacco Canada Limited) تماس بگیرند. آژانس سلامت گفت که سیگارهای فراخوانده شده "مطابق استانداردهای اجرایی نیستند" زیرا آنها باید‌ طول کامل خود را بسوزانند که این مساله در "بیش از ۲۵% مواقع" اتفاق نمی‌افتد. متعاقبا اداره بهداشت کانادا در یک اطلاعیه فراخوان گفت: "سیگارهایی که مطابق استانداردهای اجرایی نیستند، خطر آتش‌سوزی را افزایش می‌دهند. به این صورت که سیگارهایی که روی مبلمان، ملافه یا سایر ‌منسوجات ریخته می‌شوند ممکن است باعث آتش‌سوزی گردند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
آژانس بهداشت ملی گفت تعداد ۱۰,۱۴۶,۴۴۶ بسته از این محصولات آسیب‌زا در کانادا فروخته شده است. تا ۱۲ جولای هیچ گزارشی مبنی بر حادثه یا جراحت بر اثر سیگار در این کشور گزارش نشده و این فراخوان در آمریکا هم اعلان نگشته است. این سیگار محصول شرکت "جان پلیر و پسران" است که اکنون به نام "مارک‌های امپریال یا سلطنتی" تغییر نام داده و شرکتی انگلیسی است. محصولات این شرکت در ابتدا برای دخانیات ملوانان طراحی و تولید می‌شد عمدتا در انگلستان و اقمارش بعلاوه آلمان طرفداران بیشتری دارد که اکنون عمدتا در آمریکا تولید می‌گردد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
علاوه بر مارک پلیر فراخوان‌ها یا هشدار مشابه هم برای مارک "ویسروی" نیز صادر شده که انواع "اسموث" و "فول" آنرا در بر می‌گیرد و از نظر تعداد بسیار محدودتر است. تعداد آنها هم در هر بسته‌ ۲۰ و ۲۵ عدد است. بهداشت کانادا مایل است به کانادایی‌ها یادآوری کند که هر‌گونه حادثه بهداشتی یا ایمنی مربوط به استفاده از این محصول یا هر محصول مصرفی یا لوازم آرایشی دیگر را گزارش کنند. مصرف کنندگان می‌توانند لیست کامل یا محصولات فراخوان شده را در اینجا مشاهده کنند: برای لیست مربوط به پلیرز اینجا را کلیک کنید؛ برای لیست مربوط به  ویسروی اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 20, 2022 - 04:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به