بله این اولین باری بود که او بلیت لاتاری می‌خرید، و البته که اولین‌باری بود برنده یک جایزه در نوعی قرعه‌کشی می‌شد
خوش شانسی در اولین خرید بلیت لاتاری و اولین برد لاتاری؟ بله امکان دارد، لااقل مردم شهر "سالت سته ماری" در کانادا فکر می‌کنند در این شهر از این جور اتفاقات می‌افتد!
"ژولیت لامور" که یکی از بومیان منطقه "گاردن ریور" است، به راحتی برنده بزرگ لاتاری این هفته نامیده می‌شود، زیرا هم بسیار جوان است و هم در اولین خریدش توانسته چنین رقم بزرگی را ببرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
این دختر ۱۸ ساله و تازه دانشجو شده، در اولین خرید بلیت لاتاری خود، لاتاری ۴۸ میلیون دلاری کانادا را برد و آرزوی عجیبی دارد
بله این اولین باری بود که او بلیت لاتاری می‌خرید، و البته که اولین‌باری بود برنده یک جایزه در نوعی قرعه‌کشی می‌شد، بعلاوه اینکه این اولین باری‌ست که یک جوان ۱۸ ساله برنده یک "جکپات" بزرگ لاتاری می‌شود، و فراموش نشود که این اولین‌باری‌ست که یک بومی از این جوامع چنین رقمی را می‌برد. در بیانیه شرکت "بازی و لاتاری" آمده است: "جولیت لامور جوان‌ترین فرد در تاریخ بخت‌آزمایی کانادا است که برنده یک جکپات به این اندازه شده است. در حالی که در سال‌های اخیر برندگان لاتاری ۱۸ ساله دیگری در سراسر کانادا وجود داشته، اما هیچ‌کس به اندازه ژولیت پول نبرده است". اما شایعه بردن لاتاری او، هفته‌هاست که پیش از این اعلان، در گوشه و کنار شهر به گوش می‌رسید، و این شایعه، امروز تبدیل به حقیقت شد: ۴۸ میلیون دلار از لاتاری ۶/۴۹ در تاریخ ۱۳ ژانویه.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
ژولیت که در جشن برنده شدنش در دفتر مرکزی شرکت بازی و لاتاری در سالت سته ماری شرکت کرده بود گفت: "من به تازگی ۱۸ساله شده بودم که پدربزرگم به من پیشنهاد داد برای تفریح یک بلیط بخت آزمایی بخرم". او توضیح داد: "وقتی به فروشگاه رفتم، مطمئن نبودم که چه چیزی بخرم بهتر است زیرا قبلا هرگز بلیط لاتاری نخریده بودم، بنابراین با پدرم تماس گرفتم که او به من گفت یک ۶/۴۹ با انتخاب سریع اتوماتیک بخرم. هنوز نمی‌توانم باور کنم که در اولین خرید بلیط بخت‌آزمایی خود جکپات را زدم". اما این آخر کار نبود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
به نظر می‌رسد که این دانشجوی دانشگاه نه تنها نمی‌دانست چگونه باید بلیت بخرد، بلکه حتی نمی‌دانست چگونه باید بلیط را چک کند. شرکت بازی و لاتاری می‌گوید: "ژولیت بلیتش را کاملا فراموش کرده بود تا اینکه اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بلیت برنده لاتاری ۶/۴۹ به ارزش ۴۸ میلیون دلار، در شهر او خریداری شده است. او که بصورت نیمه وقت در یک داروخانه کار می‌کند، این خبر را از همکاران سر کارش شنید و تازه آن وقت بود که یادش افتاد که خودش هم یک بلیت از یک فروشگاه "سیرکل ک" در خیابان "مک‌ناب" خریده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
 
چگونگی بردن
همکارش به او پیشنهاد داد که بلیتش را در اپلیکیشن شرکت بازی و لاتاری چک کند و پس از اسکن کردن بلیت، صدای "جرنگ... شما برنده شده‌اید..." را شنید و یک نوشته "برنده بزرگ" هم روی صفحه نمایش تلفنش به نمایش درآمد... ژولیت شوک شده بود!
ژولیت می‌گوید: "همکارم در کمال ناباوری به زانو در آمد. او فریاد می‌زد، در واقع همه فریاد می‌زدند که من ۴۸ میلیون دلار بردم! اولش نفهمیدم جریان چیه من نتوانستم این خبر را بفهمم". وقتی ژولیت به خانه زنگ زد، مادرش به او گفت که کارش را زودتر تمام کند و زودتر آمد دنبال ژولیت.
بله، ژولیت، جدیدترین مولتی میلیونر کانادایی چنین تعریف می‌کند: "من گریه می‌کردم، البته از خوشحالی... مامانم نمی‌توانست بفهمد چه خبر است. خوشبختانه پدرم توانست به این نتیجه برسد که من برنده جکپات لاتاری شدم. می‌دانستم که نمی‌توانم روی کارم تمرکز کنم و رئیسم به من گفت که می‌توانم به خانه بروم". او در واقع اکنون می‌تواند آن داروخانه را بخرد، و البته آن داروخانه را به همراه همه داروخانه‌های دیگر شهر را می‌تواند بخرد!
 
با این همه پول چه خواهد کرد؟
او می‌گوید: "خوب، فعلا که باید بروم دانشگاه. وقتی دانشگاهم تمام شد، من و خانواده‌ام قاره‌ای را انتخاب می‌کنیم و شروع می‌کنیم به گشت و گذار. من آدمی نیستم که روی شن‌های سواحل بنشینم یا لم بدهم و هیچ کاری نکنم. من می‌خواهم کشورهای مختلف را ببینم، تاریخ و فرهنگ آنها را مطالعه کنم، غذاهای آنها را امتحان کنم و به زبان آنها گوش دهم".
اما برنامه اول و مهم او این است که مطمئن شود از این ثروت به دست آمده صرف جامعه خود کند. این زن جوان اکنون به صفوف افراد مشهور بومیان پیوسته و حتی نامش در لیگ هاکی "ان‌اچ‌ال" برده شده است. وی در اینباره در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: "امروز درس بزرگی یاد گرفتم، زندگی هر کسی در هر لحظه می‌تواند عوض شود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


ژولیت می‌گوید: "من واقعا می‌خواهم پزشک شوم و دوباره به این زادگاهم، این منطقه برگردم تا بتوانم به جامعه خودم کمک کنم. اینجوری حتما همه مردم برنده می‌شوند، هم من و هم آنها".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, February 3, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به