محمد لیلو ساکن مونترال، ۳۴ ساله، در ۲۱ ژانویه (۲۱ روز پیش) بازداشت، و به آزار و اذیت جنایی متهم شده
پلیس انتاریو می‌گوید مردی را به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد ربوده شدن یک زن که نامش را نبرده ولی گفته ماه گذشته در ساحل واساگابیچ‌، انتاریو روی داده، دستگیر کرده است.
الناز حاج‌تمیری ۳۷ ساله که در تورنتو زندگی می‌کرد، از زمانی که سه مرد در غروب ۱۲ ژانویه او را به زور از خانه‌ای که با اقوامش در "تریل‌وود" در ساحل واساگابیچ برده‌اند، ناپدید شده است. واساگابیچ یک شهرک توریستی محبوب ‌در جنوب شرق ‌خلیج "جورجیا" است که در فاصله دو ساعتی شمال غرب تورنتوست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
محمد لیلو دوست پسر سابق الناز حاج تمیری دستگیر و به آزار و اذیت جنایی متهم شد و نه به ربودن
به گفته پلیس استان انتاریو، "محمد لیلو"، ساکن مونترال، ۳۴ ساله، در ۲۱ ژانویه (۲۱ روز پیش) بازداشت، و به آزار و اذیت جنایی متهم شده، اما پلیس در حال حاضر هیچ کسی را به ربودن الناز متهم نکرده است. محمد در ۲۵ ژانویه به قید وثیقه آزاد شد و قرار است در ۲۲ فوریه به طور مجازی در دادگاهی در "کالینگ‌وود" در جنوب غرب واساگابیچ، حضور یابد. خبر دستگیری و سپس آزادی وی به رسانه‌ها درز نکرده بود. این در حالی‌ست که پلیس در گزارش خود نامی از الناز در ‌این پرونده نبرده، اما منابع متعددی گفتند که این پرونده در واقع پرونده الناز است، اما پلیس تایید نمی‌کند که این اتهامات علیه محمد مربوط به الناز باشد. خانواده الناز اواخر روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای از پلیس انتاریو برای تحقیقاتش تشکر کردند؛ با این حال، در این بیانیه گفتند که این دستگیری "الناز را به خانه نزدیکتر نمی‌کند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

منابع می‌گویند محمد دوست پسر سابق الناز است که نام خانوادگی او نیز تمیری است و این دو در اکتبر گذشته از هم جدا شدند. این منابع همچنین می‌گویند که آزار و اذیت جنایی ادعا شده در هفته‌های منتهی به ناپدید شدن او رخ داده است. به عنوان بخشی از شرایط وثیقه، لیلو از حضور در ساحل واساگابیچ منع شده است. لیلو تاکنون به تماس‌های گرفته شده برای توضیحات پاسخی نداده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
الناز پیش از ربوده شدن توسط سه مرد سیاهپوست با لباس پلیس، قبلا نیز در ۲۱ دسامبر مورد حمله دو مرد دیگر قرار گرفته بود که او را از داخل خودرو، در پارکینگ ساختمان مسکونی‌اش در ریچموند‌هیل بیرون کشیده و مجروح کرده بودند. پسرعموی الناز که در ایالات متحده زندگی می‌کند پیشتر به رسانه‌ها گفته بود که سه بار در خودرو اجاره‌ای الناز دستگاه‌های ردیاب کار گذاشته شده بود و در جریان این حمله با ماهیتابه او را مورد ضرب و شتم قرار دادند بطوریکه سر الناز ۳۵ تا ۴۰ بخیه خورد. پلیس یورک این حمله را تایید کرد و گفت که در حال بررسی این حادثه است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
اطلاعات جدید
منابعی که نخواستند نامشان فاش شود، در این هفته گفتند که در زمان حمله ماه دسامبر، شاهدی همراه با الناز در خودرو بوده و این شاهد به پلیس گفته است که یکی از مهاجمان از صحنه ضرب و شتم با گوشی خود فیلمبرداری کرده است. در همین حال، سخنگوی خانواده روز چهارشنبه گفت که‌ خانواده الناز اکنون "تام کلات"، کارآگاه و بازپرس خصوصی که قبلا با پلیس تورنتو کار می‌کرد را استخدام کرده است. این خانواده همچنین از "دوین بینز"، دادستان سابق دادگاه‌های انتاریو درخواست کرده‌اند که این پرونده را بررسی کند.‌
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

الناز با پنج فوت و سه اینچ قد (۱۶۰ سانتی متر)، اندامی لاغر، موهای سیاه تا شانه توصیف شده که در ایران متولد گشته، در سال ۲۰۱۸ به کانادا آمده و طبق گفته خانواده‌اش در ابتدا در صنعت صادرات و واردات کار پیدا کرده بود، اما اخیرا شغل خود را رها کرده و روی تاسیس یک شرکت کیک‌سازی تمرکز کرده بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, February 11, 2022 - 07:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به