در حال تماشای این صحنه بودیم که ناگهان مشاهده کردیم جناب فضول‌خان سر خود را بالا گرفت و دست‌ها را به سمت آسمان کشید و چشم‌های فضولی را روی هم گذاشت و زیر لب شروع کرد به دعا خوانی و استغاثه
از خدا پنهان نیست، از شما هم پنهان نباشد آن‌که همواره پدرها و مادرها در شب آغاز سال نو چه میلادی و چه خورشیدی ایرانی، دعا می‌کنند و خواسته‌های خودشان را از خدا در سال نو تقاضا می‌نمایند. بنابراین برای آن‌که ببینیم این فضول‌خان کامیونیتی در آغاز سال نو میلادی 2019 چه دعایی می‌کند و از خدای خود چه چیزی در غربت و مهاجرت درخواست می‌نماید، یواشکی رفتیم گوشه‌ای از خانه قایم شدیم، چند دقیقه مانده به سال نو میلادی مشاهده کردیم که فضول‌خان سر و صورت خود را صفا داده و با کلی هدایا و بسته‌های مختلف در کنار این درخت کریسمس تک و تنها نشسته است تا بر و بچه‌ها آماده شوند و به کنار او بیایند.
در حال تماشای این صحنه بودیم که ناگهان مشاهده کردیم جناب فضول‌خان سر خود را بالا گرفت و دست‌ها را به سمت آسمان کشید و چشم‌های فضولی را روی هم گذاشت و زیر لب شروع کرد به دعا خوانی و استغاثه به درگاه ایزد منان. یک مقدار لاله گوشمان را به سمت او گرفتیم و کشیدیم تا بفهمیم چه می‌گوید. این چند تا دعا را توانستیم بشنویم که آنها را برای شما در این آغاز سال نو میلادی می‌نویسیم:
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
خدایا در سال نو کاری کن که بانک‌های کانادایی که هر کدام ده‌ها میلیارد دلار بنا به گفته خودشان سود برده‌اند، ریت وام مورگیج‌ها را بالا نبرند.
خدایا در سال نو امسال، ما را از شر این صورتحساب‌های شرکت‌های بل، راجرز و فایدو نجات بده که سخت بیچاره‌مان کرده‌اند.
خدایا کاری کن که این همسایه کناری‌مان از اینجا برود تا ما شب تا صبح از صدای عوعوی سگش خلاص شویم.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

خدایا، چه می‌شه که یک گوشه‌ای از آسمان پهناورت را پاره کنی و مقداری برای ما، مثل اتفاقی که در چین افتاده، دلار بریزی پایین. آخه لاکردار ما هم بنده تو هستیم.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
خدایا، روزی ما را خودت مستقیم به حسابمان بریز تا این همه واسطه مابین ما و شما حذف شوند و پورسانت از روی این یک ذره روزی برندارند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
خدایا، کمک کن به ما که لاتاری 649 یا MAXمان برنده شود، اما مبلغش زیاد باشد تا ما هم بتوانیم در این پلازای وال استریت ایرانی مغازه‌ای ارزش فروشی باز کنیم و نانمان توی روغن بیفتد.
خدایا به این سانتاکلاز توپول موپول یک بسته واقعی بده که برای ما و بچه‌ها بیاورد تا ما پیش خانواده سرافکنده نباشیم.
خدایا، یک تیوپ چسب خوب برای ما بفرست تا این کفش کهنه‌مان را که ناگهان در این ایام سال نو سوراخ شده و پول خرید کفش نو را نداریم، با آن آب‌بندی کنیم.
خدایا، چی می‌شد ما را هم آقازاده می‌آفریدی تا بتوانیم در این سال نو، بی‌حساب و کتاب دلار خرج کنیم و از خجالت بچه‌ها در بیائیم.
خدایا، این لقب فضول‌خانی را که باعث شده بعضی‌ها فکر کنند ما از کامیونیتی حقوق می‌گیریم و شروع کرده‌اند برایمان متلک‌گویی و زیرآب‌زنی، از ما بگیر تا دل همه فضول‌های دیگر خنک شود.
خدایا تو خودت می‌دانی که ما چه گرفتاری‌ها و احتیاجاتی داریم. خودت با زبان خودت برای ما دعا کن شاید دعاهای خودت را مستجاب کنی. ما که هر چه دعا می‌کنیم یکی از آنها را قبول نمی‌کنی. بیا بالا‌غیرتاً خودت پارتی ما پیش خودت بشو و گره‌ای توی این غربت از کار ما وا کن. آمین مامین نمی‌گوییم، دوست داشتی این دعاها را استجابت کن، دوست نداشتی نکن.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

خدایا، سال نوات مبارک، اون بالا بشین و بدبختی ما را تماشا کن و بخند که چطور ترامپ و پوتین را به جان مردم انداخته‌اید تا آنها را به خاک سیاه بنشانند. خدایی‌ات را شکر، مگر اینکه دستمان به دامنت نرسه والا می‌دانیم چکار باهات بکنیم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 26, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به