Date: Tuesday, August 10, 2021 - 10:45

تازه آمده بودم اما توانستم حدود ۲۰ نفر را دور هم جمع کنم

درود بر شما علیرضا اسلامی هستم، نام هنری من عارف است، متولد 1980 از شهر مشهد در ایران هستم و از سال 2019 به کانادا مهاجرت کردم. خدمتتان عرض کنم که در این مدت مثل بقیه، اتفاقات خوب و بد زیاد افتاده و یکی از بدی‌هایش هم متاسفانه این موج عجیب کرونا بود که شرایط را به هم ریخت ولی خوب تلاش خودم را کردم که بتوانم خودم را در این کشور جا بیندازم. رشته تحصیلی من مهندسی شیمی است ولی خودم همیشه علاقه‌ام به هنر و رشته‌های هنر بوده است و در این سالها سعی کردم که در ‌شاخه‌های هنری فعالیت داشته باشم از جمله کاریکاتور، موسیقی و خدمتتان عرض کنم که در شاخه‌های تصویرگری، کار عکاسی انجام داده‌ام و به عنوان یک کارگردان کوچک چند تا کار تصویری هم انجام داده‌ام و آخرین هنری که به آن پرداختم و خیلی آن را دوست دارم، بحث فیلم‌نامه نویسی است که برای سینما فیلم‌نامه می‌نویسم و امیدم است که در آینده نزدیک بتوانم خودم را به عنوان یک کارگردان و یک نویسنده سینما معرفی کنم.
خوشحالم که وارد این کشور شدم و کانادا را می‌توانم الان کشور دوم خودم بدانم. کشوری سراسر آزادی، قوانین درست برای بحث حقوق بشر و به نظر من انسانها در این کشور به صورت خیلی مسالمت آمیز و با قوانین درست در کنار هم دارند زندگی می‌کنند و خدمتتان عرض کنم که اگر آدم بتواند در این کشور مسیر خودش را پیدا کند به نظر من جا برای پیشرفت زیاد است. در این مدتی که در کانادا بودم خیلی تلاش کردم در زمینه عکاسی فعالیت کنم و کارم را با عکاسی در این کشور شروع کردم، موفقیت‌های نسبتا خوبی را هم به دست آوردم که متاسفانه بحث کرونا یک مقدار من را از این بحث عقب انداخت. در زمینه برنامه سازی فعالیت‌هایی داشتم، تحت کمپانی که ثبت کردم به نام "آرزو استودیو"، ما تقریبا کمتر از یک سال پیش یک برنامه‌ای ساختیم در مورد شب چله به نام "چله ایرانی" که روی یوتیوب آپلود شد و خداراشکر بازخورد خوبی داشت و دوستان خیلی خوبی در این زمینه پیدا کردم و خاطرات خوبی هم در این مدت داشتم.
خاطرات تلخ و شیرین در این مدت زیاد بوده است، یکی اینکه مهاجرت اولش سخت است و بحث کرونا هم مزید بر علت شد. ولی از خاطرات خوبی که می‌توانم بگویم همان برنامه چله ایرانی بود که بیش از 20-25 نفر را دور هم جمع کردم و آدمهایی که بالاخره در رشته‌های مختلف در هنر، چه در اجرا، چه در پشت دوربین، سابقه و تجربه خوبی داشتند و توانستیم یک برنامه تقریبا یک ساعته را حالا با کم و کاستی‌های خودش بسازیم و فکر کنم تا الان چیزی حدود 1600 بازدید در یوتیوب داشته است، که به نظر من برای تیم ناشناخته‌ای مثل تیم ما اتفاق خوبی بود. ولی خوب فعلا دست نگه داشته‌ام چون شرایط هنوز باز نشده ولی امیدوارم که در آینده نزدیک بتوانم برای ایرانیان مقیم کانادا و کلا خود مردم کانادا در زمینه تلویزیون و سینما برنامه سازی‌های خوبی داشته ‌باشم.
‌خیلی خوشحالم که در این مصاحبه شرکت کردم و برای تمام عزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.
تازه آمده بودم اما توانستم حدود ۲۰ نفر را دور هم جمع کنم

دیگر مطالب مرتبط

Share this with: ارسال این مطلب به