کانادا می‌گوید در پاسخ به طرح وارداتی ترامپ، صادرات عمده برخی از داروهای تجویزی به آمریکا را مسدود می‌کند. کانادا امروز شنبه در واکنش به تلاش‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده برای اجازه دادن به واردات دارو از کانادا برای کاهش قیمت برخی از قیمت‌های دارو در آمریکایی، گفت که صادرات عمده داروهای تجویزی را در صورت ایجاد کمبود در کانادا مسدود می‌نماید.
"پتی هاجدو" وزیر بهداشت کانادا در بیانیه‌ای گفت: "داروهای خاصی که برای بازار کانادا در نظر گرفته شده برای توزیع و مصرف در خارج از کانادا ممنوع می‌باشند، البته در صورتی که این فروش دارو در خارج از کشور باعث کمبود دارو در داخل کشور شود یا وضعیت آنرا به هر دلیل بد کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
جلوگیری کانادا از صادرات برخی داروها به کانادا برای مقابله با طرح ترامپ
در بیانیه دولت کانادا آمده است: "در حال حاضر شركت‌ها ملزم به ارائه اطلاعات دقیقی از ارزیابی كمبودهای موجود یا احتمالی، در صورت درخواست کشورهای خارجی می‌باشند، و این اطلاعات باید نشان دهد در صورت وجود خطر جدی یا قریب‌الوقوع برای سلامتی ظرف ۲۴ ساعت، کانادا دچار کمبود نخواهد شد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این اقدام کانادایی از روز جمعه، یعنی چند روز قبل از قانون جدید "واردات داروهای تجویزی" در ایالات متحده که به داروسازان یا عمده‌فروشان مجاز آمریکا اجازه می‌دهد برخی از داروهای تجویزی را از بازار کانادا را به صورت عمده وارد کنند تا قیمت داروها در آمریکا را کاهش دهند، اجرا شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
کاخ سفید و نیز وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا به درخواست رسانه‌ها برای توضیح دادن در اینباره پاسخی نداده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ترامپ این طرح را در اولین مناظره خود با رئیس جمهور منتخب جو بایدن که در جریان مبارزات انتخاباتی خود گفته بود برنامه واردات مشابهی را برای کاهش هزینه‌های داروهای تجویزی در آمریکا در نظر دارد، طی یک فرمان ریاستی به اجرا گذاشته است.
در بیانیه کانادا آمده است: "كانادا بازار كوچكی است كه ۲٪ از فروش جهانی دارو را دارد و ۶۸٪ از داروهای خود را از دیگر کشورهای جهان تأمین می‌كند. ما نیاز به هوشیاری در حفظ عرضه ملی مواد دارویی داریم تا همچنان بتوانیم نیازهای داروهای خود را تامین کنیم". نخست وزیر کانادا جاستین ترودو در ماه سپتامبر گفت که مایل است در صورت امکان به سایر کشورها در زمینه تهیه دارو کمک کند و افزود که اولویت او محافظت از نیازهای کانادایی‌ها است.
بسیاری از تأمین کنندگان دارو کانادا با طرح ترامپ مخالفت کردند و گفتند که طرح ترامپ می‌تواند منجر به کمبود دارو در کانادا شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, November 28, 2020 - 21:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به