تعداد بیمارانی که بدون هیچ مراقبتی اروژانس را ترک می‌کنند، از سال ۲۰۰۳ تاکنون پنج برابر شده است
داده‌های جدید نشان می‌دهد که تعداد کانادایی‌هایی که اورژانس‌های بیمارستان را بدون دیده شدن توسط پزشک ترک می‌کنند، حتی بیشتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید.
آخرین اطلاعات به‌روز شده سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ که بنا به درخواست رسانه‌ها منتشر شده جزئیاتی از افتضاح‌های سیستم پزشکی کانادا را نشان می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
افتضاح: سال گذشته بیش از ۱.۳ میلیون کانادایی اورژانس را بدون معاینه پزشک ترک کردند
گزارش "کانادایی‌ها برای اطلاعات پزشکی" (موسوم به سی‌آی‌اچ‌آی CIHI) اعداد جدیدی از بیمارستان‌های کشور را فاش کرده که می‌گوید در دوره ۱۲ ماهه بین ۱ آوریل ۲۰۲۲ تا ۳۰ مارس ۲۰۲۳، بیش از ۱.۳ میلیون کانادایی پس از ثبت نام در اورژانس برای دیده شدن توسط پزشک، آنجا را بدون ویزیت پزشک ترک کرده‌اند. این تعداد یک افزایش ۳۴ درصدی از تعداد کانادایی‌ها را نشان می‌دهد که از انتظارهای طولانی مدت در اورژانس‌های سراسر کشور خسته می‌شوند و ترجیح می‌دهند حتی بدون دیدن پزشک از آنجا خارج شوند. این بدان معناست که از ۱۵.۱ میلیون کانادایی که برای مراقبت پزشکی به اورژانس رفته بودند، ۸.۶% بدون دریافت خدمات اورژانس و پس از ساعت‌ها انتظار، عطایش را به لقایش بخشیده‌اند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این آمار در مقایسه با ۱۴.۱ میلیون بیمار در سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۲، نشان می‌دهد که ۹۶۳,۰۰۰ نفر یا ۶.۸ درصد بیمارانی که ثبت نام کرده بودند و بدون دیدن پزشک اورژانس را ترک کرده‌اند، افتضاح بیشتری رخ داده است. داده‌های مؤسسه سی‌آی‌اچ‌آی نشان می‌دهد که در سال‌های نه چندان دور، یعنی سال‌های ۲۰۰۳-۲۰۰۴ حداکثر ۱۸۴,۷۵۳ نفری که برای کمک به اورژانس مراجعه کرده بودند بدون دیدن پزشک، آنجا را ترک کرده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در دو دهه گذشته و پس از سال ۲۰۰۴، تعداد کسانیکه اورژانس را بدین گونه ترک کرده‌اند، هر ساله افزایش یافته، به غیر از یک افت کوچک در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۱، زمانی که کانادایی‌ها به طور کلی از مراجعه به اورژانس در طول بخش اول همه‌گیری کرونا، اجتناب می‌کردند. آمار می‌گوید که تعداد بیمارانی که بدون هیچ مراقبتی اروژانس را ترک می‌کنند، از سال ۲۰۰۳ تاکنون پنج برابر شده در حالیکه نه تعداد بیماران پنج برابر شده و نه تعداد پزشکان پنج برابر کاهش یافته است. در واقع تعداد پزشکان به نسبت یکصدهزار نفر در کانادا از سال ۱۹۸۰ تا سال ۲۰۱۵ تغییری نکرده، تعداد متخصصین ۰.۳% بیشتر شده و تعداد بیمارستان‌ها نیز افزایش یافته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
بیمارانی که به مراکز درمانی در سراسر کانادا می‌رسند در اتاق‌های انتظاری که پُر از هرج‌ومرج و شلوغی هستند، می‌نشینند. آنها ساعت‌ها منتظر یک ویزیت ساده، در برخی از موارد برای بیماری‌های بسیار خطرناک و تهدید کننده زندگیشان می‌نشینند اما... سال‌هاست که اخبار مربوط به مرگ بیماران در انتظار در اورژانس‌ها، و حتی اخیرا در انتظار ورود آمبولانس، منتشر می‌شود. این در حالی‌ست که بودجه و تعداد بیمارستان‌ها در طی این دو دهه بسیار افزایش یافته است.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

دکتر "کاترین وارنر"، پزشک اورژانس در تورنتو و معاون سردبیر مجله انجمن پزشکی کانادا، نوشت: "بیماران از ناتوانی ما در ارائه مراقبت به‌موقع و کارآمد ناامید می‌شوند و اورژانس را ترک می‌کنند". او افزود: "چیزی که مرا بیش از همه نگران می‌کند این است که برخی از افرادی که بدون دیده شدن از آنجا خارج می‌شوند، به شدت بیمار می‌شوند، یا به دلیل شرایطی که به واسطه آن به اورژانس رفته بودند، می‌میرند".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, October 21, 2023 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به