آرین قاسم منش ۱۹ ساله، ایرانی‌تبار با اتهام قتل عمد و آتش زدن به دلیل بی‌توجهی به جان انسان که منجر به مرگ شهریار صفریان ۱۸ساله شده، مواجه است
پلیس تورنتو جمعه بعدازظهر گفت که توانسته یک مظنون را در رابطه با آتش‌سوزی یک رستوران در ژوئیه ۲۰۲۱ که منجر به مرگ یک نفر شده بود را دستگیر و متهم کند.
آرین قاسم منش ۱۹ ساله، ایرانی‌تبار با اتهام قتل عمد و آتش زدن به دلیل بی‌توجهی به جان انسان که منجر به مرگ شهریار صفریان ۱۸ساله شده، مواجه است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
آرین قاسم‌منش ۱۹ ساله، مظنون قتل شهریار صفریان ۱۸ ساله طی آتش‌سوزی سال گذشته در تورنتو، دستگیر شد
پلیس می‌گوید توانسته آرین را روز پنجشنبه در نزدیکی پارک‌وی "فارست درایو" و خیابان "شپرد شرقی" دستگیر کند و وی امروز برای رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه حاضر شد. پیشتر پلیس نام آرین را بعنوان تنها ایرانی در لیست ۲۵ جنایتکار کانادا بعنوان متهم شماره ۱۳ جای داده بود ولی گفته بود احتمالا آرین به ایران گریخته است. گزارش کامل لیست ۲۵ جنایتکاری که کانادا برای دستگیری آنها جایزه تا حداکثر ۲۵۰,۰۰۰ تعیین کرده منتشر شد؛ یک ایرانی هم در لیست است را اینجا بخوانید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طبق گزارش پلیس، در ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۱، پلیس و خدمات اورژانس به محل آتش‌سوزی در رستوران "اسلم گریل" در خیابان "کیل"، بین خیابان "فینچ غربی" و خیابان "شپرد غربی" اعزام شدند و هنگامی که وارد محل گشتند مردی را دیدند که در اثر آتش‌سوزی جراحات شدیدی داشت. او به سرعت به بیمارستان منتقل شد اما اندکی بعد جان باخت. او شهریار صفریان ۱۸ ساله اهل ریچموندهیل شناسایی شد. گزارش کامل قتل شهریار صفریان ۱۸ ساله در یک آتش‌سوزی عمدی در تورنتو را اینجا بخوانید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
واحد قتل پلیس تورنتو چند هفته پس از آتش‌سوزی، پس از اینکه مشخص شد آتش به عمد ایجاد شده، تحقیقات را به عهده گرفت. چند هفته بعد حکم بازداشت آرین قاسم منش ۱۹ساله صادر شد و پس از یک سال پیگری و تعقیب، اکنون پلیس می‌گوید این مظنون، یعنی آرین را یافته، دستگیر و تفهیم اتهام کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پلیس می‌گوید قاسم‌منش در دادگاه با هر دو اتهام خود یعنی قتل عمد و آتش‌زدن (با بی‌اعتنایی به جان انسان‌ها) روبرو شد. دادگاه تفهیم اتهام وی جمعه برگزار گشت و آرین در دادگاه حاضر شد. هنوز زمان دادگاه بعدی و آغاز محاکمه وی اعلان نشده است. آرین هنوز در هیچ دادگاهی گناهکار شناخته نشده و حکمی نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, June 10, 2022 - 18:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به