اکنون پنج اتهام متوجه وی شده است
ایران استار: دادستانی کانادا اعلام کرده که راب اندرس نماینده سابق جنجالی و محافظه کار که در سابقه او مخالفت با اعطای شهروندی کانادا به نلسون ماندلا هم دیده می‌شود، با اتهام فرار مالیاتی رو برو شده است. نماینده سابق کلگری وست ازسال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۵ کرسی خود را به ترتیب برای حزب ریفرم پارتی (Reform Party) و حزب محافظه‌کار حفظ کرده بود اما در نهایت این کرسی را واگذار کرد.
دادستان‌های فدرال به سی‌بی‌سی گفته‌اند که راب اندرس، نماینده سابق کالگری از حامیان مالی حزب محافظه کار کانادا نیز است را به فرار مالیاتی متهم کرده است. همانطور که اولین بار نشنال پست در روز سه شنبه اعلام کرد آندرس با پنج اتهام در اوایل ماه سپتامبر با توجه به قانون مالیات بر درآمد روبرو شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
راب اندرس نماینده حامی حزب محافظه‌کار به فرار مالیاتی متهم شد
اتهامات آقای اندرس عبارتند از:

  • سه اتهام مبنی بر اظهارات دروغ یا فریبنده برای سال‎های مالیاتی ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴.
  • یک اتهام اخذ یا مطالبه استرداد مبلغی که به وی تعلق نمی‌گرفت یا مبالغی بیشتر از حق استحقاق وی برای سال‌های مالیاتی ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴.
  • یک اتهام فرار از پرداخت مالیات بین اول آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵.
در صورت محکومیت، آندرس می‌تواند به دو سال زندان و جریمه شدن ۵۰ تا ۲۰۰ درصد مالیات محکوم شود. آندرس در پاسخ به درخواست اظهار نظر از سوی سی بی سی نیوز گفته است: " به من توصیه شده است که در حال حاضر اظهار نظر نکنم."
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
راب اندرس کیست؟
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
آندرس یک محافظه کاری اجتماعی و مالی مشهور است و در زمان نمایندگی خودش در مقام سیاسی چهره‌ای جنجالی بوده است. وی به دلیل اظهارات گاه التهابی خود از جمله مخالفت با اعطای تابعیت افتخاری به نلسون ماندلا و نشان دادن رهبر آفریقای جنوبی به عنوان کمونیست و تروریست مورد توجه قرار گرفت.
وقتی نخست وزیر وقت استیون هارپر، آندرس را در سال ۲۰۱۴ برای نامزدی محافظه کار در در کالگری تأیید کرد، وی اظهار داشت که این نماینده مجلس از زمان انتخاب به بیش از ۱۶۰ کاهش مالیات رای داده است.
آندرس به عنوانیک محافظه کار سرسخت، از ابتکارات دولت هارپر برای ارائه تخفیف‌های مختلف مالیاتی به کانادایی‌ها حمایت کرد. او همچنین طرفدار صریح خلاص شدن از شر جی‌اس‌تی (GST) بود. آندرس پس از شکست در جنگ نامزدی به ران لیپرت وزیر دارایی سابق آلبرتا در سال ۲۰۱۴ گفت که تنها افسوس او این است که دولت هارپر مالیات بیشتری را کاهش نداده است.
بر اساس برآورد فدراسیون مالیات دهندگان کانادا ، اندرس پس از ترک دفتر به عنوان نماینده مجلس قرار بود تقریبا ۱۰۰،۰۰۰ دلار مستمری دریافت کند. هنگامی که آندرس برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ به عنوان عضوی از ریفرم پارتی (رفرم پارتی) انتخاب شد، برنامه حزب شامل تعهد نمایندگان برای عدم پذیرش مستمری بود. البته اعتقاد بر این است که از نمایندگان پیشین تنها پرستون منینگ، لی موریسون و ورنر اشمیت که در سال ۱۹۹۳ انتخاب شدند، تنها سه عضو ریفرم پارتی (رفرم پارتی) هستند که از دریافت مستمری پارلمانی انصراف دادند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

به هرحال وعده حضور صادر شده برای آندرس در دادگاه روز ۳۰ اکتبر در دادگاه کلگری است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, September 29, 2020 - 16:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به