از ابتدای ماه نوامبر، مشتریان می‌توانند بین طرح ساعت استفاده (مانند سابق) و نرخ‌گذاری طبقه‌بندی شده (طرح جدید) یکی را انتخاب کنند
با پایان یافتن قیمت ثابت برق در انتاریو بعلت شیوع کرونا، اکنون اداره برق می‌گوید در نظر دارد قیمت برق را تقریباً ۲ درصد افزایش دهد. هیئت مدیره انرژی انتاریو می‌گوید، قبض‌های برق خانه‌های معمولی انتاریو شاهد حدود دو درصد افزایش خواهند بود و نیز برنامه قیمت ثابت برق در هر ساعت شبانه روز در ۱ نوامبر به پایان می‌رسد.
این تغییرات در حالی اتفاق می‌افتند که بنا به درخواست داگ فورد، نخست وزیر انتاریو و تمدید یکباره آن، برای کمک به خانواده‌هایی که مجبور بودند بخاطر کرونا در منزل بمانند، قیمت برق در این استان در همه ساعات شبانه‌روز ثابت شده و کمی بیشتر از حداقل تعرفه تعیین گشته بود. اکنون این استان هشت ماه پس از شیوع کوید-۱۹ اکنون با تعداد مبتلایان روزانه بالاتری نسبت به آغاز این برنامه روبروست اما برعکس آن زمان مشاغل انتاریو تعطیل نیستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
برق کرونایی در انتاریو از اول ماه تغییر می‌کند و ۲ درصد گران می‌شود
امروز سه‌شنبه ۱۴ اکتبر هیئت مدیره انرژی انتاریو بدون اشاره به قیمت برق برای مشاغل، نرخ‌های جدید برق استان برای منازل را برای ساعت‌های متفاوت استفاده در شبانه‌روز (قعر، متوسط و اوج) منتشر کرده و می‌گوید که نرخ متوسط منازل مسکونی با میزان متوسط استفاده ۷۰۰ کیلووات ساعت در ماه، حدود ۲.۲۴ دلار افزایش می‌یابد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

برنامه نرخ‌های متفاوت برق بر اساس ساعات متفاوت که سال‌ها طبق روتین اجرا می‌شد، پس از شیوع کرونا با یک نرخ ثابت که بسیار به نرخ حداقل نزدیک بود، از اول ژوئن، جایگزین گشته بود. فورد با اعلان این برنامه گفه بود که اینکار را "برای حمایت از خانواده‌ها، مشاغل كوچک و مزارع در حالی كه انتاریو درگیر شیوع کرونا و بازگشایی ایمن و تدریجی استان است برنامه‌ریزی و اجرا می‌كند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
نرخ ثابت برق به این معنی بود که صورتحساب مشتریان به جای اینکه هزینه برق را بسته به ساعت استفاده آن تقسیم‌بندی و در تعرفه آن ساعت (قعر، متوسط و اوج) ضرب کرده و مجموع آن را اعلان نماید، به سادگی کل میزان استفاده برق را بدون در نظر گرفتن ساعت مصرف آن در کیلووات ساعتی ۱۲.۸ سنت ضرب می‌کرد که یکبار این نرخ با چند سنت تعدیل شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اما اکنون این استان می‌گوید که از ابتدای ماه نوامبر، مشتریان می‌توانند بین طرح ساعت استفاده (مانند سابق) و نرخ‌گذاری طبقه‌بندی شده (یک طرح جدید معرفی شده کنونی) یکی را انتخاب کنند:
در طرح ساعت استفاده؛ نرخ‌ها به قرار ۲۱.۷ سنت برای هر کیلووات ساعت در ساعت‌های اوج؛ ۱۵ سنت در هر کیلووات ساعت برای استفاده در ساعت‌های متوسط و ۱۰.۵ سنت در هر کیلووات ساعت برای ساعت‌های قعر خواهد بود.
در طرح نرخ‌گذاری طبقه‌بندی شده، نرخ‌ها در هر ماه ۱۲.۶ سنت در هر کیلووات ساعت برای ۱,۰۰۰ کیلووات ساعت اول پرداخت می‌کنند و سپس استفاده بیش از آن ۱۴.۶ سنت در کیلووات ساعت خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هیئت مدیره انرژی می گوید که افزایش قیمت نشان دهنده "ترکیبی از عوامل از جمله کروناست که بر تقاضا، هزینه‌های عرضه و قیمت‌ها در تابستان و پاییز سال ۲۰۲۰ تنظیم شده است". داگ فورد امروز در اینباره گفت: "من از این کار متنفرم، آشفتگی کنونی انرژی این استان از دولت قبلی به ارث رسیده و ما در تلاشیم آن را حل کنیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, October 13, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به