مونتاژ اتومبیل در آمریکای شمالی کاملاً یکپارچه است
اعتصاب 49000 کارگر اتحادیه "یونایتد اتومبیل" (یو‌ای‌دابلیو) علیه جنرال موتورز در آمریکا  باعث شد کارگران با قرار داد موقت در کارخانه مونتاژ جنرال موتورز در "اوشاوا" اخراج شوند!  روز جمعه "جی‌ام" با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد كه تولید خودرو در اوشاوا متوقف شده است ولی عملیات پلمپ کردن تجهیرات ادامه دارد.
خط مونتاژ کامیونت در اوشاوا روز چهارشنبه 1200 کارگر را به خانه فرستاد چون خط تولید قطعه‌ای برای مونتاژ نداشت. این کارگران بعنوان اخراجی‌های موقت شناخته می‌شوند که چگونگی بازگشت آنها به کار هنوز مشخص نیست. روز جمعه خطی که شورولت"ایمپالا" و "کادیلاک" را تولید می‌کند، خوابید و در حدود 2000 کارگر در مجموع اخراج موقت شدند. تنها 75 کارمند‌، در عملیات پلمپ کردن تأسیسات در اوشاوا همچنان مشغول به کار هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"جنیفر رایت" سخنگوی جنرال موتورز در بیانیه‌ای گفت: "ما قصد داریم هرچه سریعتر بعد از تمام شدن اعتصاب به حالت عادی برگردیم".  طبق اعلام "یونیفور"‌، اتحادیه کارگران کانادایی به کارگرانی که بصورت موقت اخراج شده‌اند حقوق پرداخت می‌گردد. برنامه ریزی جنرال موتورز برای بستن کارخانه پایان سال 2019 است. 
مونتاژ اتومبیل در آمریکای شمالی کاملاً یکپارچه است کارخانه‌های موجود در کانادا به بخش‌هایی از آمریکا و مکزیک وابسته هستند. اعتصاب یو‌ای‌دابلیو تولید بیش از 50 کارخانه جنرال موتورز در سراسر آمریکا را متوقف کرده است. جنرال موتورز کانادا در "سنت کترینز" موتور تولید می‌کند و در "اینگرسول" انتاریو شورولت "اکوینوکس" تولید می‌کند. "جری دیاس" رئیس یونیفور‌ گفت:" کارگران در سنت کترینز نیز می‌توانند اخراج شوند‌، زیرا حدود 80 درصد از موتورهایی که کارخانه می‌سازد برای اتومبیل‌های مونتاژ شده در آمریکاست حدود 700 کارگر در سنت کترینز یا در واقع دو سوم کل ‌کارگران ممکن است تا روز دوشنبه تحت تأثیر قرار گیرد. در کارخانه مونتاژ "انگرسول کمی" انتاریو‌، تقریباً نیمی از موتورهایی که در داخل اتومبیل‌ها قرار می‌گیرد از آمریکا تامین می‌شود پیش بینی می‌شود این کارخانه تمام هفته آینده کار کند‌، اما در صورتی که تا‌ هفته آینده اعتصاب تمام نشود این کارخانه نیز تعطیل خواهد شد. علاوه بر این‌ها‌، حداقل 1700 کارگر دیگرکه در کارخانه‌های تولید قطعه برای جنرال‌موتورز کار می‌کنند نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
"کالین جیمز"‌، رئیس یونیفور محلی 222 ، نماینده کارگران اوشاوا گفت: "ما حدود 1700 عضو داریم که به طور مستقیم با تأمین کنندگان کار می‌کنند او اضافه کرد این اخراج برای اعضا سخت است کارگران به دنبال این هستند که در اسرع وقت به کار خود برگردند ، اما با اعتصاب کارگران در آمریکا‌، هیچ کس نمی‌داند که چه مدت بی‌کار خواهد بود ". "تری دیتس" رئیس یو‌ای‌دابلیو گفت:" پیشرفت‌هایی در مذاکرات با جنرال موتورز حاصل شده است‌ اگرچه خیلی از مسائل همچنان حل نشده باقی مانده است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 25, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به