پدران و مادران بزودی خواهند توانست روی یک وب‌سایت ثبت نام کنند و ما مستقیما به حساب بانکی آنها مبلغ مورد نظر را واریز خواهیم کرد
سری گزارش‌های زنده، حضوری و اختصاصی ایران استار با دولت‌های کانادا:
"استفن لچی" وزیر آموزش و پرورش انتاریو امروز سه‌شنبه در یک نشست خبری از جزئیات بودجه جدید این استان در شرایط شیوع کرونا رونمایی کرد. وی با اشاره به مشکلاتی که در گذشته با "بورد معلمان" وجود داشت، بطور جدی از حقوق دانش‌آموزان، خانواده‌هایشان و نیز معلمان دفاع کرد و گفت که همه ما مسئولیم تا مشکلات درسی دانش‌آموزان را حل کنیم و ما با در نظر گرفتن تمام این مشکلات تصمیم گرفتیم هم مستقیما به خانواده‌ها و هم به معلمان کمک کنیم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"ناتالی کسندووا" نماینده مجلس از منطقه می‌سی‌ساگا (پیل) که این جلسه را می‌گرداند، مختصری در مورد بودجه و شرایط جدید کرونا و کمک مستقیم دولت انتاریو به خانواده‌هایی با فرزندان دانش‌آموز را بیان کرد و توضیح داد که مدارس تاکنون بودجه‌هایی را از دولت دریافت کرده‌اند و بازهم دریافت خواهند کرد.
 
وزیر آموزش و پرورش: مستقیما به خانواده‌ها و معلمان پول می‌دهیم تا کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان بالا رود
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در ادامه لچی گفت که افزایش ۲.۸۵ درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال جاری در برنامه است و این برنامه شامل ۲۰۰ دلار کمک به خانواده‌ها به ازای هر كودک زیر ۱۲ سال و ۲۵۰ دلار به ازای هر كودک یا نوجوان با نیازهای ویژه می‌باشد. هزینه این برنامه علاوه بر ۳۷۸ میلیون دلار هزینه شده در اوایل سال جاری، ۳۸۰ میلیون دلار دیگر برآورد شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بعلاوه بودجه کافی برای مقابله با شیوع کرونا در مدارس در نظر گرفته‌ایم، علاوه بر اینکه چندین مدرسه را در بخش‌های مختلف انتاریو خواهیم ساخت. ما سعی می‌کنیم تا محتوای درسی را نیز با بازار روز منطبق کنیم تا پس از فارغ‌التحصیلی در بازار کار معطل نمانند. وی افزود برای کمک به مشکلات پدران و مادران روندی را در نظر گرفته‌ایم که بزودی آنها خواهند توانست همانند کمک مستقیمی که در ابتدای شیوع کرونا ارائه کردیم، روی یک وب‌سایت ثبت نام کنند و ما مستقیما به حساب بانکی آنها مبلغ مورد نظر را واریز خواهیم کرد. او گفت که چگونگی دقیق سازوکار این برنامه را به زودی اعلان می‌کند و افزود وی در کمک کردن به خانواده‌ها از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
وی افزود که کلیه دروس مدرسه‌ای کاملا دیجیتالی شده و اطلاعاتش نیز در اختیار پدران و مادران قرار گرفته است. در ضمن ما متاسفانه به میزان کافی معلم نداریم. از ماه جولای از بورد خواسته‌ایم تا معلمان بازنشسته را دوباره استخدام کنیم. بنابراین معلمانی خواهند توانست تا برای ۵۵ روز برگردند و به دانش‌آموزان درس دهند، علاوه بر اینکه می‌خواهیم معلمان جوان نیز استخدام شوند. وی افزود که آنچه یک معلم را معلم می‌کند تعداد سالهایی که درس داده نیست، بلکه کیفیت کارش، توانایی‌اش و میزان توجه‌اش به دانش‌آموزان است.

 
اعتصابات معلمان و کیفیت مدارس
ایران استار پرسید: سرانجام اعتصابات معلمان چه شد و با احترام کامل به معلمان و حقوقشان، چگونه می‌شود گفت که معلمان با اینهمه اعتراضات و کیفیت پایین تحصیلی دو برابر کانادایی‌ها حقوق می‌گیرند؟
لچی چنین پاسخ داد: این مذاکرات طولانی سرانجام با شرایطی بهتر به نتیجه رسید، ما فقط ۱% اضافه حقوق به "معلمان" می‌دهیم و نه ۲%، کیفیت درس دادن آنها باید بهتر شود و نیز معلمان باید به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کمک بیشتری کنند. من از هیچ کاری فروگذار نمی‌کردم تا کیفیت کار آنها را بالا ببرم و حتی حاضر بودم در عین کرونا برخی از قوانین را بازنگری کنم. من در عین حال وظیفه دارم که سلامت دانش‌آموزان و معلمان را تضمین کنم و نیز طوری کار کنم که حقوق معلمان تضییع نشود. من می‌خواهم همه ما بتوانیم در چشمان خانواده‌ها نگاه کنیم و بگوییم برای فرزندان شما هرکاری که توانستیم کردیم. این کارها باید ورای حزبی یا نظر شخصی انجام شود.
یک سوال از رسانه چینی‌ها نشان می‌داد که برخی از دانش‌آموزان در حالت آنلاین فقط یکبار حاضری می‌گویند و بعد می‌روند بدنبال کارشان بدون اینکه داخل کلاس بمانند و به کلاس گوش کنند. چرا استفاده از وب‌کم را در طول کلاس آنلاین اجباری نمی‌کنید و مسئله "حفظ حقوق شخصی" را حل نمی‌نمائید؟
لچی گفت که ما چندین مشاور در این زمینه استخدام کرده‌ایم و در حال کار روی نرم‌افزار لازمه برای فعال نگاه داشتن دانش‌آموزان در کلاس است. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که دانش‌آموزان حتی در خانه هم بتوانند حداکثر استفاده را از سیستم آنلاین و کلاس ببرند و این یک شبه اتفاق نمی‌افتد اما ما تمام سعی خود را به کار بسته‌ایم.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لچی گفت که متاسفانه در مدارس ما "قاچاق انسان" اتفاق می‌افتد و ما امیدواریم با کمک پلیس و خانواده‌ها بتوانیم جلوی آنرا سد کنیم. ما می‌دانیم که بیشترین میزان قاچاق انسان در مدارس اتفاق می‌افتد، بیشترین آنها در انتاریو، و بیشترین موارد در اطراف بزرگراه ۱۰ رخ می‌دهد.


این گزارش بصورت زنده با حضور وزیر تهیه شده است. ایران استار رسانه مورد اعتماد دولت‌های فدرال و استانی کاناداست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, November 10, 2020 - 15:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به