تمام میمون‌های واکسینه‌شده در دانشگاه آکسفورد هنگامی که در برابر ویروس قرار گرفتند به آن مبتلا شدند
در گزارشی در نشریه فوربس آمده است تمام میمون‌های واکسینه‌شده در دانشگاه آکسفورد هنگامی که در برابر ویروس قرار گرفتند به آن مبتلا شدند. هیچ تفاوتی در میزان آران‌ای ویروسی ردیابی‌شده در میمون‌های واکسینه‌شده در مقایسه با میمون‌های واکسینه‌نشده وجود ندارد. به عبارت دیگر تمام حیوانات واکسینه‌شده به ویروس مبتلا شدند.
آخرین آزمایش‌های واکسن دانشگاه آکسفورد روی میمون‌های رزوس ماکاک نشان می‌دهد ویروس موجود در بینی حیواناتی که دوزی از آن را دریافت کرده‌اند به اندازه میمون‌هایی است که واکسینه نشده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این امر حاکی از آن است درمان مذکور که تاکنون ۹۰ میلیون پوند سرمایه از دولت انگلیس دریافت کرده است، احتمالاً نمی‌تواند گسترش این ویروس مرگبار را کنترل کند.
گزارش‌های اولیه حاکی از این بود که این واکسن تا حدودی در برابر کوویدـ۱۹ ایمنی ایجاد می‌کند. همچنین اجازه نمی‌دهد ویروس به اعماق ریه‌ها برسد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

جان بال، استاد بیولوژی مولکولی در دانشگاه ناتینگهام، گفت: مقدار ژنوم ویروس ردیابی‌شده در بینی میمون‌های واکسینه‌شده و نشده ردیابی شده است و این امر ما را نگران می‌کند، اگر این امر مشابه چیزی باشد که در بدن انسان اتفاق می‌افتد، احتمال ابتلای افراد واکسینه‌شده به کوویدـ۱۹ و انتشار آن وجود دارد. این امر به گسترش ویروس در سراسر اجتماع منجر می‌شود. همچنین النور رایلی، استاد ایمونولوژی و بیماری‌های عفونی در دانشگاه ادینبرا، بیان کرد: در این فرایند تعداد آنتی‌بادی‌های تولیدشده برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کافی نبوده است، اگر نتایج مشابهی در انسان‌ها نیز دیده شود، احتمالاً واکسن به طور جزئی از ابتلا به این عفونت در دریافت‌کننده جلوگیری می‌کند، اما احتمال انتقال ویروس به افراد دیگر کم نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, May 18, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به