یکی از نکته‌ها مثبت اعلام شدن آزمایش کسانی است که دوره ۱۴ روز بیماری را پشت سر گذاشته‌اند. ویروس‌های بازمانده در بدن این افراد قدرت انتقال را از دست داده‌اند و نمی‌توانند دیگران را مبتلا کنند.
دانشمندان مرکز ملی بیماری‌های واگیر و آکادمی دارویی سنگاپور دریافته‌اند بیماران کووید-۱۹ دو روز پیش از نشان دادن نشانه‌های بیماری می‌توانند ویروس را به دیگران منتقل کنند و این روند حدود هفت تا ۱۰ پس از بروز نشانه‌ها ادامه می‌یابد. هر فرد کرونامثبت حتی اگر تب بالا و سرفه‌های شدید هم داشته باشد، پس از روز دهم دیگر عملا امکان انتقال ویروس را از دست می‌دهد و ویروس او در بدن افراد دیگر کارساز نخواهد بود.
آنها با مطالعه رفتار ویروس کرونا در بدن ۷۳ بیمار به این نتیجه رسیدند که از روز ۱۱ به بعد فرآیند منتقل شدن ویروس به دیگران متوقف می‌شود و البته در این میان نکته‌هایی هم وجود دارد. یکی از نکته‌ها مثبت اعلام شدن آزمایش کسانی است که دوره ۱۴ روز بیماری را پشت سر گذاشته‌اند. خوشبختانه اکنون مشخص شده ویروس‌های بازمانده در بدن این افراد قدرت انتقال را از دست داده‌اند و نمی‌توانند دیگران را آلوده یا مبتلا کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
بر اساس یافته‌های این دانشمندان، و گزارش مفصل "بلومبرگ"، قدرت انتقال ویروس عملا پس از پایان هفته اول بیماری به شدت افت می‌کند و در هفته دوم ویروس‌ها توان خود را از دست می‌دهند. این یافته از این نظر قابل اهمیت است که هم بیمارستان با خیال راحت میتواند بیمار حتی کرونا مثبت را مرخص کند و هم اگر فرد بیماری در قرنطینه خانگی است بداند که بعد از ده روز حامل این ویروس نیست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, May 25, 2020 - 14:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به