از آنجا که گزارش دزدی‌ها اجباری شده، اکنون تعداد اطلاعات رسیده بسیار زیاد شده
گروه " دژاردن" می‌گوید سرقت ماه ژوئن داده‌های این شرکت که توسط کارمند این سازمان انجام گرفت بسیار بزرگتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد‌. بر اساس اطلاعات جدید 4.2 میلیون عضو انحصاری این شرکت را تحت تاثیر قرار داده است. این سازمان در ابتدا گفته بود که این سرقت حدود 2.7 میلیون نفر از اشخاص حقیقی و 173000 کسب و کار (اشخاص حقوقی) یعنی بیش از 40 درصد از مشتریان و اعضای شرکت را در بر گرفته است.
گای کورمیر‌، رئیس و مدیرعامل گروه دژاردن‌، جمعه در یک کنفرانس خبری در مونترال گفت: "ما سرقت اطلاعات جدیدی را اعلام نمی‌کنیم بلکه داریم اطلاعات همان دزدی که توسط کارمند بدخواه انجام شده را به روز می‌کنیم". گروه دژاردن اعلام کرد که نیروی پلیس استانی کبک ‌موسوم به "شورته دو کوبک"‌ (اس‌کیو) روز گذشته به آنها گفته تعداد افرادی که اطلاعاتشان در کبک و انتاریو سرقت شده به 4.2 میلیون می‌رسد. این سازمان تأیید کرد که این افراد همگی مشتری‌های بانک شخصی دژاردن بوده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
دژاردن در بیانیه‌ای گفت: "در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درمورد اینكه آیا مشاغل بیشتری تحت تاثیر قرار گرفته‌اند وجود ندارد. در این بیانیه با استناد به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط اس‌کیو‌، تنها یک مظنون وجود دارد و کس دیگری متهم نشده است. اطلاعات شخصی فاش شده شامل نام‌، آدرس‌، تاریخ تولد‌، شماره بیمه‌های اجتماعی‌، آدرس‌های ایمیل و اطلاعات مربوط به امور بانکی است. کورمیر گفت: "همانطور که در ماه ژوئن گفتیم رمزهای عبور‌، سوالات شناسایی‌و کدهای مخفی لو نرفته است!".
لازم به توضیح است که به طور کل یک سال پس از آنکه کسب و کارهای‌ کانادایی از دزدی اطلاعات خود باخبر شدند، سازمان نظارت بر حفظ حریم خصوصی فدرال می‌گوید که گزارش‌های مربوط به این درز رفتن اطلاعات به طرز چشمگیری افزایش یافته و ارقام حاکی از آن است که بیش از 28 میلیون کانادایی در سال گذشته تحت تأثیر این دزدی‌ها اطلاعات قرار گرفته‌اند.
دفتر کمیساریه حفظ حریم خصوصی کانادا (او‌پی‌سی) گفت: "از آنجا که گزارش دزدی‌ها اجباری شده، اکنون تعداد اطلاعات رسیده بسیار زیاد شده که بعضی از این گزارش‌ها نشان می‌هد که شرکت‌های بسیار بزرگ شناخته شده همراه با حجم قابل توجهی از مشاغل کوچک و متوسط دچار درز اطلاعات موجود در شرکتشان شده‌اند". از نوامبر سال گذشته قوانین گزارش نقض داده‌ها تغییر کرد به طوری که دیگر برای سازمان‌های مشمول پی‌آی‌پی‌ایی‌دی‌ای گزارشان داوطلبانه نبود. از اول نوامبر 2018‌، مشاغل کانادایی موظف هستند در صورت وجود هرگونه نقض موارد امنیتی درمورد اطلاعات شخصی که خطرات واقعی برای افراد ایجاد می‌کند را به او‌پی‌سی گزارش دهند. یک سال بعد‌، او‌پی‌سی می‌گوید که 680 گزارش نقض داده‌ها را بین 1 نوامبر 2018 و 31 اکتبر 2019 دریافت کرده است‌ که این میزان شش برابر حجم اطلاعات رسیده در مدت مشابه یک سال قبل است. او‌پی‌سی گفت: "این افزایشی حیرت‌انگیز و بسیار بالاتر از آن چیزی است که پیش‌بینی‌اش کرده بودیم".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
او‌پی‌سی یک بازوی پارلمان است که قانون حفظ حریم خصوصی کانادا‌، قانون حفاظت از اطلاعات شخصی و اسناد الکترونیکی (پی‌آی‌پی‌ایی‌دی‌ای) را اجرا می‌کند. "والری لاوتون" سخنگوی او‌پی‌سی در نامه‌ای نوشت: "این 680 گزارش حاکی از آن است که تعداد کل افراد تحت تأثیر این تخلفات بیش از 28 میلیون نفر بوده است". براساس آمار کانادا‌، در ژوئیه سال 2019‌، جمعیت کانادا حدود 37.5 میلیون نفر بود. او‌پی‌سی خاطرنشان كرد كه ارقام ذکر شده شامل مواردی است كه توسط دژاردن و "کپیتال وان" گزارش شده‌اند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
 


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 6, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به