ایران استار: کارلا کوالترو، وزیر اشتغال کانادا امروز گفته است که او متوجه حس بد کانادایی برای بازپرداخت کمک‌های اضطراری هست اما در عین حال گفت دولت تصمیمی برای بخشش این کمک‌ها ندارد.
این وزیر دولت فدرال گفت که فعلاً بحثی درباره بخشش این کمک‌ها وجود ندارد. این درحالی است که در هفته‌های اخیر، حدود ۴۴۱,۰۰۰ کانادایی "نامه‌های آموزشی" را از آژانس درآمد کانادا دریافت کرده‌اند با این مضمون که از آنها درخواست کرده اطلاعات بیشتر برای تعیین اینکه آیا آنها واجد شرایط برای پرداخت‌های اضطراری هستند یا نه ارائه کنند. در طی موج اول شیوع کرونا دولت به کانادایی‌های واجد شرایط ماهانه ۲,۰۰۰ دلار تحت عنوان کمک اضطراری کانادا پرداخت کرده است که اکنون می‌گوید تعداد زیادی از افراد واجد شرایط مبالغ نبوده و بایستی تا آخر همین ماه دسامبر مبالغ دریافتی را بازپرداخت نمایند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دولت فدرال: فعلا بحثی برای بخشش بازپرداخت کمک های اضطراری وجود ندارد
این وزیر دولت فدرال کانادا گفته امیدوار است بسیاری از کانادایی‌هایی که از اداره مالیات نامه دریافت کرده‌اند در نهایت نیازی به بازپرداخت نداشته باشند. او گفت که برای کسانی که بازپرداخت خواهند داشت احساس بدی دارد. وی همچنین گفت: "همانطور که قبلاً گفتم، ما در مورد بخشش تصمیمی نگرفته‌ایم اما برنامه‌های زیادی در حال حاضر وجود دارد که شاید بتوانیم برای کمک به کانادایی‌ها بخشش کنیم".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
انتقادهای مردم به نامه‌های ارسال شده برای بازپرداخت کمک های اضطراری
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بسیاری از افرادی که با احتمال بازپرداخت روبرو هستند، استدلال می‌کنند که معیار دولت در مورد تعریف "درآمد" روشن نبوده است. برنامه کمک اضطراری از کانادایی‌ها می‌خواهد تائید کنند که "در ۱۲ ماه گذشته یا در سال ۲۰۱۹" حداقل ۵,۰۰۰ دلار (قبل از مالیات) هزینه کرده‌اند.
برخی از کانادایی‎های خود اشتغال می‌گویند که آنها معتقد بودند که این به معنای تمام درآمد آنهاست زیرا در آن اشاره‌ای به هزینه‌ها نشده است. اداره مالیات اما اصرار دارد که درآمد خود اشتغالی همیشه به "درآمد خالص، قبل از مالیات" یا درآمد ناخالص منهای هزینه اشاره دارد. برای یک فرد خود اشتغال این هزینه‌ها می‌تواند شامل هزینه مواد مورد نیاز برای اداره مشاغل وی یا قبض‌های تلفن همراه مربوط به کار باشد. در مقابل اداره مالیات به صفحه پرسش و پاسخ در وب‌سایت Canada.ca اشاره کرده است که شرایط درآمد را توضیح می‌دهد. سخنگوی آژانس گفت این الزامات "از آغاز" برنامه کمک‌های اضطراری وجود داشته اما به نظر می‌رسد این صفحه حدوداً دو هفته پس از باز شدن برنامه‌ها راه‌اندازی شده است.
برخی دیگر اشاره می‌کنند که قانون کمک اضطراری کانادا خود فقط به "درآمد کل" اشاره دارد.

کوالترو درباره این درخواست‌ها گفته است که دولت با طرح سوالات برخی از ارتباطات خود را به روز کرد اما تغییری در سیاست دولت ایجاد نشد. وی خاطرنشان کرد که مزایایی مانند اعتبار مالیاتی دولت فدرال - GST - یا مزایای کودک کانادا براساس همان تعریف درآمد است.
از طرفی در حالی که نامه‌های ارسال شده به کسانی که بدهکار هستند توصیه می کند تا ۳۱ دسامبر آن را بازپرداخت کنند اما اداره مالیات اعلام کرد که این زمان برای تشکیل پرونده مالیاتی است و قرار نیست مهلت بازپرداخت باشد.
از طرفی حداقل یک نماینده لیبرال به نام "شان کیسی" به رای دهندگان خود در مورد راه حل احتمالی آن درباره این نامه‌ها گفته است. وی می‌گوید که به مردم گفته است که با اداره مالیات خود تماس بگیرند تا با تغییر برخی از هزینه‌های قابل قبول و انتقال آنها به سال مالیاتی دیگری، یا با مطالبه نکردن آنها، اظهارنامه ۲۰۱۹ خود را اصلاح کنند. وی هفته گذشته نیز به سی‌بی‌سی گفته بود که بدین شکل کانادایی‌ها می‌توانند درآمد خالص خود را افزایش داده و "خود را واجد شرایط" کنند.
کوالترو در واکنش به این نماینده گفت: "من به آقای کیسی اجازه می‌دهم خودش صحبت کند... من مطمئناً به رای دهندگان خود چنین توصیه‌ای نخواهم کرد" و مردم را تشویق کرد که به توصیه کارشناسان مالیات گوش کنند و در عین حال افزود: "من فکر نمی‌کنم برایم به عنوان وزیر مناسب باشد توصیه‌های مالیاتی داشته باشم".

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اداره درآمد کانادا پیشتر به ۲۱۳,۰۰۰ هزار كانادایی دیگر که احتمالا از دو مسیر مختلف دوبله پول گرفته‌اند نیز هشدار داده بود كه ممكن است مجبور به پرداخت مازاد پرداخت‌ها باشند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 16, 2020 - 21:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به