ایران‌استار: دولت فدرال می‌گوید به زودی یک سیستم ثبت مالیات خودکار و رایگان برای بازپرداخت‌های ساده می دهد که به نفع افراد با درآمد پایین است. این تغییر به منظور ارائه مزایای دولت به افراد واجد شرایط که اکنون بعلت شرایط خود از ثبت مالیات خودشان صرف نظر می‌کنند، ایجاد خواهد شد.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
برنامه دولت فدرال برای مالیات افراد کم درآمد در کانادا
این وعده که در سخنرانی ۶،۷۷۸ کلمه‌ای تاج و تخت مطرح شد، می‌تواند به صدها هزار نفر از مردم کانادایی با درآمد کم و ثابت کمک کند تا از مزایایی برخوردار شوند که فقط به افرادی که اظهارنامه مالیاتی می‌دهند، پرداخت می‌شود. طبق قانون و در بیشتر موارد، فقط افرادی که مالیات می‌دهند لازم است هر ساله اظهارنامه خود را به اداره مالیات، آژانس درآمد کانادا (CRA) ارائه دهند. بسیاری از افراد - به ویژه افرادی که از کمک دولت برخوردار هستند - انتظار ندارند که چیزی به دولت فدرال بدهکار باشند، بنابراین به ندرت پرونده مالیاتی تشکیل می‌دهند.
بر اساس این تغییرات پیشنهادی آژانس خود هر سال در این طرح با استفاده از داده‌هایی که قبلاً در مورد درآمد افراد در دست دارد، فرم اداری افراد را تهیه و بار بروکراسی اداری را که مانع حمایت مالی از افراد با درآمد پایین در قبال اظهارنامه‌هایشان است را از بین می‌برد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
هدف این برنامه عادلانه شدن استفاده از مزایای اظهارنامه مالیاتی است
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مدت‌هاست که کارشناسان سیاست‌های مالیاتی می‌گویند آژانس درآمد کانادا از اطلاعات شخصی کافی برای پُر کردن خودکار اظهارنامه مالیاتی برای بسیاری از پرونده‌ها برخوردار است و بیشتر ارقام مورد نیاز توسط کارفرمایان و ارگانهای دولتی بصورت الکترونیکی به آژانس منتقل می‌شود.
به طور متوسط ۱۲ درصد از بزرگسالان در سن کار، هر ساله درباره اظهارنامه مالیات اقدام نمی‌کنند، ارقامی که محققان دانشگاه کارلتون جمع آوری کرده‌اند می‌گوید که این رقم در انتاریو به ۱۵.۹ درصد می‌رسد. در نتیجه بسیاری از این افراد از دریافت کمک‌های فدرال مانند کمک هزینه‌های کودک کانادا (CCB)، کارگران کانادا و ... را از دست می‌دهند - پولی که می‌تواند درآمد قابل توجهی به خانواده‌های کم درآمد برساند.
"لیندسی تدس" استاد سیاست‌های مالی و اقتصادی در دانشگاه کلگری است. وی می‌گوید ارائه صلاحیت مزایا تنها به کسانی پرونده مالیاتی دارند، سیاست بدی است زیرا بسیاری از دریافت کنندگان واجد شرایط را که به هر دلیلی، اظهارنامه پُر نمی‌کنند، کنار می گذارد. تدس گفت: "به نظر من واقعاً ناراحت کننده است که کسی یک اظهارنامه مالیاتی بسیار ساده را با پرداخت ۶۰ دلار به یک ارائه دهنده خدمات مالی پُر کند در حالی که این کار را آژانس درآمد کانادا می‌تواند انجام دهد. اگر ما می‌خواهیم از طریق سیستم مالیاتی مزایایی را ارائه دهیم پس باید كاملاً ساختار مالیاتی این کشور كه در سال ۱۹۱۸ تنظیم شده را تغییر دهیم زیرا تعداد قابل توجهی از افراد آسیب‌پذیر در حال از دست دادن مزایای آن هستند". وی گفت که اگرچه این تغییر یک اصلاح ساده به نظر می‌رسد، اما می‌تواند در رسیدن به اهداف کاهش فقر بسیار کمک کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"دایان لوبوثیلیر"، سخنگوی وزیر درآمد ملی نیز گفته که دولت متعهد است روند مالیات را برای کانادایی‌ها آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر کند. او در بیانیه‌ای گفته است: "در سال ۲۰۱۸ برنامه "فایل مای رترن" (File my Return) را معرفی کردیم که در آن از کانادایی‌های با درآمد کم و ثابت دعوت کرده بودیم تا اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق یک سرویس تلفنی ساده و رایگان ثبت کنند". اما تدس گفت که این برنامه چندان مفید نبوده زیرا به ویژه در میان افراد بومی، بی‌اعتمادی زیادی وجود دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, September 27, 2020 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به