هیچ مدرکی مبنی بر این که قیمت پایین‌تر‌ دارو، دسترسی به داروهای جدید را کاهش می‌دهد ‌وجود ندارد
آژانس قیمت‌گذاری دارو در كانادا در حال بررسی تغییرات اساسی در چگونگی اعمال مقررات جدید با هدف كاهش هزینه‌هاست. شرکت‌های داروسازی از سیاست‌های جدید دارویی کشور ناراضی هستند و این مسئله را در کاهش مشاغل مرتبط‌ مقصر می‌دانند.
در ماه آگوست‌، کانادا با وجود لابی‌های سنگین از طرف شرکت‌های داروسازی‌، مقررات جدیدی را در مورد داروهای تحت حمایت از حق ثبت اختراع به تصویب رساند. این مقررات باعث از دست دادن میلیارد‌ها دلار از درآمد داروسازان می‌شود. مقررات جدید قیمت داروهای کانادایی را بر مبنای گروهی از کشورها با قیمت پایین‌تر تعیین می‌کند‌ و به تنظیم کننده‌ها قیمت این امکان را می‌دهد که داروهای جدید را براساس کارآیی و هزینه مورد بررسی قرار دهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در پاسخ به مقررات جدید‌ داروسازی سوئیسی "روچ" (روچس) ماه گذشته ایمونوتراپی "تسنتریک" خود را از سیستم درمانی و ارزیابی دارویی به عنوان درمان‌کننده سرطان پستان، با استناد به عدم اطمینان و پیچیدگی قابل توجه آیین‌نامه‌های جدید‌، خارج کرد. "مرک اند کو" نیز در ماه نوامبر اظهار داشت که 145 شغل را کاهش داده که این مسئله به دلیل سیاست‌های جدید دارویی کاناداست و گفت تأثیر این آیین نامه بستگی به این دارد که هیئت مدیره بررسی قیمت داروهای مجاز کانادا (پی‌ام‌پی‌آر‌بی) در نهایت با توجه به بازخورد ذینفعان چه تعییراتی مهمی در سند ارائه دهد.
از طرف دیگر "داگ کلارک"‌، مدیر اجرایی پی‌ام‌پی‌آر‌بی گفت برای اجرای بخش‌های آیین نامه می‌تواند به شرکت‌ها 18 ماه مهلت بدهد. کلارک در پاسخ به این سؤال که آیا تغییرات مورد بحث نتیجه برنامه‌های اعتراضات صنعت داروسازی است‌، گفت: "این طور نیست". وی گفت هیچ مدرکی مبنی بر این که قیمت پایین‌تر‌، دسترسی به داروهای جدید را کاهش می‌دهد ‌وجود ندارد. پی‌ام‌پی‌آر‌بی معتقد است تهدید شرکت‌ها برای بیرون کشیدن محصولات خود از بازار کانادا تجربه‌ای‌ست که این شرکت‌ها در نتیجه کنترل قیمت‌ها ‌در آلمان در سال 2011 نیز داشته‌اند که طی آن کمپانی‌ها تعداد اندکی از دارو‌هایشان را برای مدتی از بازار آلمان خارج کردند.
بخش داروهای نوآورانه کانادا که گروه اصلی مخالف با این تغییرات می‌باشد مدعی است از ماه اوت تاکنون از ارائه 7 داروی جدید خود به بازار فقط به دلیل مقررات جدید خودداری کرده و حاضر هم نیست که نوع این دارو‌ها را اعلان کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در همین رابطه حزب نیودموکرات فدرال کانادا طرحی برای خرید کلی دارو توسط دولت و فروش استانی آن برای ارائه و تصویب مجلس آماده کرده که در صورت تصویب نه تنها پوشش دارویی به همه کانادایی‌ها داده می‌شود بلکه میلیاردها دلار از هزینه‌های دولت‌های استانی در خرید داروها را نیز کاهش می‌دهد که مجموعا باعث کاهش سود سرشار شرکت‌های بزرگ دارویی می‌شود. این طرح از پشتیبانی حزب لیبرال و سبز برخوردار است ولی محافظه‌کاران با آن مخالفند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 26, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به