ایران استار: آمار و ارقام می‌گوید اقتصاد کانادا با رشد سه درصدی تولید ناخالص داخلی در ماه ژوئیه روبرو بوده است اما آغاز موج دوم کرونا روند بهبود اقتصادی را با چالش جدی مواجه می‌کند. مرکز آمار کانادا پیش‌بینی کرده رشد تولید ناخالص داخلی ماه بعد کشور تنها یک درصد باشد. مرکز آمار کانادا در حالی که این روزها ترس از شروع موج دوم کرونا در کشور رخنه کرده است گزارش داد که هر ۲۰ بخش اقتصاد کاناد با ادامه بازگشایی مشاغل و تلاش برای بازگشت به شرایط طبیعی پس از تعطیلی‌ها در مارس و آوریل رشد کرده‌اند.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
کدام کسب و کارها پس از بازگشایی کرونا به شرایط عادی بازگشته بودند؟
این آمار حاکی از آن است که تولید در بخش‌های کشاورزی، آب و برق، امور مالی و بیمه و همچنین شرکت‌های مربوط به املاک و مستغلات به همان نقطه‌ای رسیده است که قبل از وقوع کرونا قرار داشت. مشاغل خرده‌فروشی نیز همین وضعیت را دارند اما سایر انواع مشاغل هنوز نتوانسته‌اند به اوج قبلی خودشان بازگردند.
بیشترین رشد گزارش شده مربوط به هتل‌ها و رستوران‌ها با ۲۰.۱ درصد و بخش هنر و سرگرمی و تفریحات با ۱۴ درصد افزایش بوده است اما بنیامین ریتز، اقتصاددان بانک مونترال می‌گوید که این ارقام از پایه بسیار کمی برخوردار هستند و نسبت به سال گذشته حاکی از کساد هستند. آمار کانادا اعلام کرده است که همچنان تولید ناخالص داخلی شش درصد کمتر از سطح فوریه است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید


لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
موج دوم کرونا علیه بازگشت اقتصاد کانادا به شرایط عادی
در حالی که مرکز آمار کانادا هنوز در حال محاسبه اعداد نهایی است اما از طرفی پیش‌بینی اولیه آن برای ماه اوت تنها یک درصد افزایش رشد اقتصادی را نشان می‌دهد که می‌تواند حاکی از افول بهبود اقتصادی کانادا بر اثر شیوع موج دوم کرونا در کشور باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

سری تانابالاسینگام، اقتصاددان بانک گفته است که بر اساس آمار جولای این ترس کاملاً منطقی است. وی گفته است رشد کند و ناهموار نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد اقتصاد کانادا مرحله بازگشت دچار چالش است زیرا حتی بدون محدودیت دوباره هم مصرف‌کنندگان و مشاغل ممکن است در پاسخ به افزایش دوباره کرونا هزینه‌های خود را کنترل کنند. سری تانابالاسینگام گفته است که سایه موج دوم اکنون بر سر ما است و روند بهبودی وضعیت اقتصادی ما به موفقیت در مهار موج دوم بستگی دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, October 1, 2020 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به