قانون تجارت می‌گوید که حفظ بازار از ورود به آن سخت‌تر است
عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، با انتشار تصویری از پایین کشیدن یک بیلبورد تبلیغاتی شرکت کره‌ای سامسونگ نوشت "شرکت‌های خارجی که ایران را ترک می‌کنند، بدانند بازگشت به بازار ایران بسیار سخت خواهد بود".
به گفته این مقام، شرکت سامسونگ "قلدری آمریکا" را پذیرفته‌، ولی "قانون تجارت می‌گوید که حفظ بازار از ورود به آن سخت‌تر است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این توییت آقای موسوی در واکنش به خبرهای منتشرشده درباره خروج سامسونگ و ال‌جی از بازار لوازم خانگی و تلفن همراه ایران منتشر شده است.
روز جمعه، ۲۵ بهمن، علیرضا موسوی مجد، رئيس هیئت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران، از پایان کار شرکت‌های کره‌ای "ال‌جی" و "سامسونگ" در بازار لوازم خانگی و تلفن همراه ایران خبر داد.
او گفت علت این امر تحریم‌های آمریکا و همکاری نکردن شرکت‌های کره‌ای و "تحویل ندادن جنس و مواد اولیه به شرکت‌های ایرانی" بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

به گفته آقای موسوی‌ مجد، چند شرکت ایرانی با استفاده از "زیرساخت‌هایی" که قبلا از کره‌ جنوبی وارد شده‌اند، از سال آینده قصد تولید لوازمی چون تلویزیون، مانیتور، لباسشویی و یخچال را دارند تا بتوانند خلاء بازار را پر کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 19, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به