سازمان عفو بین‌الملل می‌گوید دستکم ۲۰۸ نفر در این اعتراض‌ها کشته شدند
نخست‌وزیر بریتانیا می‌گوید اعتراضات در ایران نتیجه افزایش بهای بنزین نبوده، بلکه نشات‌گرفته از نارضایتی گسترده مردم از جمهوری اسلامی ایران است. بوریس جانسون روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری در حاشیه نشست ناتو تاکید کرد که اعتراض‌ها در ایران خیلی باعث غافلگیری او نشده است. این نخستین واکنش رسمی نخست‌وزیر بریتانیا به ناآرامی‌ها در ایران است. وی همچنین گفت بیشتر اوقات اخلالگری‌های جمهوری اسلامی در منطقه راهی است برای اینکه حواس‌ها را از ناکامی‌های داخلی پرت کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اعتراض‌های اخیر ایران روز ۲۴ آبان ابتدا در واکنش به افزایش سه برابری قیمت بنزین آزاد آغاز شد ولی بعد اعتراض‌ها حکومت جمهوری اسلامی و رهبران روحانی ایران را هدف گرفت. این اعتراض‌ها با استفاده نیروهای امنیتی و انتظامی از سلاح‌های خودکار و نیمه سنگین از جمله تیربار به شدت سرکوب شد به گونه‌ای که خونین‌ترین سرکوب جمهوری اسلامی ظرف چهار دهه گذشته بود. عفو بین‌الملل می‌گوید دستکم ۲۰۸ نفر در این اعتراض‌ها کشته شدند هرچند که رقم واقعی بیش از این تعداد است. هزاران نفر نیز در این اعتراض‌ها بازداشت شدند و خسارات زیادی به اماکن دولتی و عمومی وارد آمد. اینترنت در بسیاری از نقاط ایران نیز حداقل ده روز قطع بود، اما متاسفانه واکنش بسیاری از کشورهای اروپایی، سکوت بود یا موضعگیری خیلی نرمی داشتند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 4, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به