کاهش تحریم‌های ایران در حاضر حاضر به طور عمده بر موضوع معاف کردن برخی کشورها از تحریم نفتی ایران است
دونالد ترامپ روز چهارشنبه در توئیتی یک خطی نوشت: "به وزارت خزانه‌داری دستور داده‌ام که به شکل قابل ملاحظه‌ای تحریم‌ها علیه کشور ایران را افزایش دهد!"
وی توضیح بیشتری در این زمینه نداده است ولی به نظر می‌رسد که تصمیم وی بی‌ارتباط به اتهام‌هایی نباشد که درباره "دست داشتن ایران" در حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی از سوی مقام‌های آمریکایی مطرح شده است
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ایالات متحده از اردیبهشت پار‌سال که از توافق هسته‌ای شش قدرت جهانی با ایران خارج شد، تحریم‌های فلج‌کننده‌ای علیه بسیاری از بخش‌ها و مقام‌های تهران اعمال کرده است تا جایی که آیت‌الله علی خامنه‌ای و بیت رهبر جمهوری اسلامی را نیز در برگرفته است.
 
تنش در روابط ایران و آمریکا از آن زمان افزایش یافته است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

تشدید تحریم‌ها علیه تهران، قرار گرفتن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی، تحریم رهبر جمهوری اسلامی و وزیر امورخارجه ایران، لغو معافیت خریداران نفتی ایران، سرنگونی پهپاد آمریکایی و ایرانی، حمله به نفتکش‌های خارجی در خلیج فارس، برنامه‌ریزی آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف نظامی برای حمایت از امنیت حمل‌ونقل دریایی در خلیج فارس و حمله به تاسیسات نفتی عربستان از جمله رویدادهایی بوده است که در طول ۱۶ ماه گذشته رخ داده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دستور ترامپ برای "افزایش قابل ملاحظه" تحریم‌‌ها در حالی صورت می‌گیرد که در دو ماه اخیر گزارش‌های متعددی درباره احتمال دیدار وی و حسن روحانی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای مذاکره پیرامون تنش‌های جاری بین دو کشور و کاهش تحریم‌های ایران از سوی آمریکا منتشر شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
کاهش تحریم‌های ایران در حاضر حاضر به طور عمده بر موضوع معاف کردن برخی کشورها از تحریم نفتی ایران است.
در جریان این طرح که توسط امانوئل مکرون، رئيس‌جمهور فرانسه، پیگیری می‌شود، پاریس پیشنهاد داده که یک خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری برای فروش نفت ایران راه‌اندازی شود و ایران نیز به اجرای کامل توافق هسته‌ای باز گردد. این پیشنهاد منوط به موافقت آمریکا و صدور معافیت برای خریداران نفت این کشور است.
پیش از این برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند در یک جلسه که روز ۱۸ شهریور با حضور دونالد ترامپ برگزار شده، رئيس‌جمهور آمریکا بحث کاهش تحریم‌های ایران با هدف فراهم کردن مقدمات دیدار با حسن روحانی را مطرح کرده بود.
علاوه بر این، در روزهای گذشته مقام‌های دو کشور بر عدم انجام دیدار بین روسای جمهوری ایران و آمریکا تاکید کرده‌اند.
علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز ۲۶ شهریور بار دیگر تاکید کرد که بین مقامات ایران و آمریکا "در هیچ سطحی" مذاکره نخواهد شد، "نه در نیویورک و نه غیر آن".
او مذاکره با دولت دونالد ترامپ را تنها در قالب گروه ۱+۵ و در صورت بازگشت آمریکا به برجام میسر دانست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

رئیس جمهوری ایالات متحده نیز روز سه‌شنبه اعلام کرد که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیداری با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، نخواهد داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 18, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به