وی در مدتی که با وثیقه آزاد بوده، تمام اموال خود را فروخته چون از طرف قوه قضائیه ممنوع‌المعامله نبوده
سالار آقاخانی متولد ۱۳۷۰ (۲۸ ساله) است. وی عامل بانک مرکزی در توزیع ارز بوده است و در پرونده‌ای که احمد عراقچی، معاون پیشین بانک مرکزی، نیز متهم است، به عنوان متهم ردیف اول به صورت غیابی محاکمه می‌شود.
سالار آقاخانی متهم به "قاچاق عمده ارز به میزان ۱۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو و دو پرداخت رشوه به میزان ۱۱۸ هزار دلار به متهم میثم خدایی و نیز پرداخت رشوه به متهم رسول سجاد مدیر بین‌الملل معاونت ارزی بانک مرکزی بابت خرید یک دستگاه رنو به قیمت ۳۰ میلیون تومان، یک جفت ساعت امگا به مبلغ ۳۲ میلیون تومان، پرداخت هزینه سفر هوایی به کیش و اقامت در هتل برای نام‌برده و اعضای خانواده" است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
نماینده دادستان نیز در جلسه دادگاه گفته بود که احمد عراقچی، در شهریور ۹۶ با سالارآقاخانی آشنا می‌شود که بر اساس مدارک به عنوان "نماینده و کارگزاری بانک انصار فعالیت داشته است".
وی در مدتی که با وثیقه آزاد بوده، تمام اموال خود را فروخته (چون از طرف قوه قضائیه ممنوع‌المعامله نبوده)!! و بعد از آزاد شدن از زندان بدون اینکه ممنوع‌الخروج باشد، جلای وطن کرده و معلوم نیست اموال مکتسبه‌ای که دستگاه قضایی آنها را ناشی از تخلف قاچاق می‌داند، به کجا برده‌است.
بنا بر گزارشها، سه همدست وی که در بازار اقدام به فروش یا به قول دادگاه قاچاق دلار می‌کرده‌اند، نیز متواری و ظاهراً در خارج از کشورند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

روز یکشنبه هفته گذشته، نخستین جلسه محاکمه ۹ تن به عنوان متهمان پرونده اخلال ارزی شامل معاون ارزی بانک مرکزی، صرافان و دلالان مرتبط با این بانک، در شعبه دوم "دادگاه ویژه مفسدان اقتصادی" برگزار شد. اتهام این افراد "اخلال در نظام اقتصادی از طریق قاچاق عمده ارز" ذکر شده‌است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
براساس کیفرخواست این پرونده، ولی الله سیف، رئیس و احمد عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی، به همراه سالار آقاخانی و میلاد گودرزی و علی آروند کارمندان او، منصور دانش‌پور، صراف به "مشارکت در اخلال" بازار ارز متهم شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
رسول سجاد معاون بین الملل و احسان معافی رئیس حراست بانک مرکزی نیز با همین اتهام از دیگر متهمان این پرونده هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 14, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به