شهر برنتفورد در فاصله یک ساعت و نیمی غرب تورنتو رکورددار بالاترین رشد قیمت سالانه در تمام جنوب انتاریو بوده است
بر کسی پوشیده نیست که بازار املاک و مستغلات در سال گذشته در انتاریو رکورد شکسته بطوریکه بیشتر بازارها شاهد رشد بالای دو رقمی قیمت مسکن بوده‌اند و علائم نیز نشان از تداوم این بازار برای مدتی طولانی دارند.
اگرچه شهر تورنتو به دلیل رشد قیمت‌هایش، توجه زیادی را به خود جلب کرده اما شهر برنتفورد در فاصله یک ساعت و نیمی غرب تورنتو رکورددار بالاترین رشد قیمت سالانه در تمام جنوب انتاریو بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
شهرک برنتفورد در غرب تورنتو در حال شکستن رکوردهای بازار املاک انتاریوست
شاخص قیمت خانه‌های یک‌خانواری در منطقه برنتفورد در دسامبر ۲۰۲۱ به ۷۳۷,۸۰۰ دلار افزایش یافته، این در حالی‌ست که این منطقه ماه‌های متوالی رکوردشکنی داشته و حتی نسبت به سال گذشته خود شاهد رشد ۴۰.۸ درصدی قیمت‌هایش بوده است. برای مقایسه می‌توان گفت که در بزرگ‌شهر تورنتو (کلیه مناطق اطراف تورنتو)، قیمت خانه‌های مستقل یک‌خانواری در همین دوره ۳۰ درصد افزایش نشان می‌دهد و شهر همیلتون نیز فقط ۲۸ درصد رشد داشته است. از میان همه مناطق بزرگ‌شهر تورنتو تنها منطقه "بنکرافت" رشد سالانه بالاتری نسبت به برنتفورد را گزارش کرده، اما از آنجایی که تعداد فروش املاک در آن منطقه به میزان قابل توجهی کمتر بوده، از نظر اقتصادی، برنتفورد بعنوان بازار داغ و معتبر شناخته می‌شود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

موقعیت برنتفورد در منطقه جنوب غربی استان و نزدیکی آن به بزرگراه‌ها نقطه مثبت افزایش قیمت این منطقه بوده است. داستان رشد قیمت املاک در این منطقه به خانه‌های یک‌خانواری ختم نمی‌شود، اگرچه قیمت املاک یک‌خانواری‌ها بزرگترین افزایش را داشته، اما تقاضای زیاد برای خرید در این منطقه باعث تحت تاثیر قرار گرفتن دیگر املاک نیز شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"آدام دی گروت"، یک مشاور املاک از برانتفورد می‌گوید: "املاکی که شامل چندین واحد مسکونی هستند نیز در شهر بسیار پُرطرفدارند، ما سرمایه‌گذاران زیادی داریم که از خارج منطقه به اینجا می‌آیند و به دنبال خانه‌های چند واحدی و قدیمی هستند که می‌توانند به چند واحد تبدیل شوند، یا خانه‌هایی که می‌توان زیرزمین آنها را تبدیل به واحدهای مستقل خوبی کرد. تعدادی از خریدارانی که برای اولین بار اقدام به خرید خانه‌های دوبلکس یا تریبلکس می‌کنند و سپس در یک واحد آن زندگی کرده و با اجاره دادن بقیه واحدها گذران زندگی می‌کنند نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است". وی درباره بازار داغ استثنایی این شهر می‌افزاید: "ما در مرکز بسیاری از شهرهای بزرگ‌تر انتاریو جنوبی، در امتداد کریدور بزرگراه ۴۰۳، ۴۰۱ و نیز راه رانندگی آسانی تا مرز آمریکا قرار داریم که ایده‌آل است. به همین دلیل، بسیاری از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان بزرگ و جهانی به این منطقه نقل مکان کرده‌اند و به دنبال آن تقاضای شدید خریداران خانه برای زندگی در نزدیکی محل کارهایشان به منطقه سرازیر شده است. ما همچنین خوش شانس هستیم که زمین و فضای زیادی برای گسترش داریم و ساختمان‌سازی نیز در منطقه با افزایش سرسام‌آور تقاضای خریداران و بالا رفتن میانگین قیمت‌ها رونق گرفته است. منطقه برانتفورد هنوز بسیار مقرون به صرفه‌تر از مناطق بزرگ‌شهر تورنتو، همیلتون و کیچنر-واترلو می‌باشد و شما به ازای پول خودتان ملک بیشتر و بهتری گیرتان می‌آید. برای مثال برای یک خانه مشابه در بزرگ‌شهر تورنتو، در اینجا حدودا ۳۰% کمتر می‌پردازید بعلاوه اینکه یک حیاط چند برابر بزرگ‌تر هم گیرتان می‌آید. این نکته از آنجایی مهم است که اکنون بخش بزرگی از نیروی کار به دلیل شیوع کرونا از خانه کار می‌کنند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
شهر ساکت برنتفورد اکنون توجه روزافزونی به خود جلب کرده و همین رشد بسیار سریع باعث شده که مردم محلی از رشد قیمت املاکشان راضی باشند و در عین حال خرید مسکن برای خریداران اولین بار سخت‌تر شود. اما از سوی دیگر در این منطقه هم زمین، هم سازنده و هم خریدار هست و تنها مشکل کنونی و تأخیر در تأمین مواد اولیه و برخی مقررات شهری‌ست. با اینحال هیچ نشانه‌ای از توقف بازار و افزایش قیمت در منطقه وجود ندارد بطوریکه هیئت مدیره املاک و مستغلات برنتفورد می‌گوید: "هم قیمت متوسط و هم قیمت شاخص در یک سال گذشته ۴۰% افزایش داشته‌اند و با توجه به اینکه در بازار عرضه و تقاضا تغییری دیده نمی‌شود به نظر می‌رسد همین شرایط فعلی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ نیز به همین رشد خود ادامه دهد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, January 28, 2022 - 10:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به