افت بازار املاک، افزایش زیاد نسبت بدهی به درآمد خانواده‌ها موجب نگرانی درباره از دست رفتن وام‌های بانک‌های بزرگ شده است
ترجمه ایران استار - ‌بانک‌های رویال و تی‌دی که دو بانک بزرگ کانادا هستند با نشان دادن درآمدی بیشتر از پیش‌بینی‌ها در چهار ماه اول سال، که به واسطه افزایش نرخ بهره و نیز تغییر در مقررات وام‌های داده شده برای سرمایه‌گذاری بدست آمده اکنون با کُند شدن اقتصاد در چهارماهه دوم روبرو هستند. افت بازار املاک، افزایش زیاد نسبت بدهی به درآمد خانواده‌ها موجب نگرانی درباره از دست رفتن وام‌های آنها شده است.
بانک به نسبت کوچکتری مانند سی‌آی‌بی‌سی تخمین زد که رشد درآمدی سهامدارانش صفر خواهد بود و به همین علت ارزش سهامش در دومین روز متوالی افت کرد. به عقیده "کریس کوپر" آنالیزور یک سازمان تحقیقاتی، اظهار داشت: چهارماه اول سال برای بانک‌ها خیلی خوب بود اما چهارماه دوم شرایط فرق می‌کند
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
رویال بانک تقصیر افت درآمد را به گردن ضررهای اشخاص و تجارت می‌اندازد و معتقد است 55% مشکلات چهارماهه دوم شامل این موضوع‌هاست. این بانک می‌گوید برخی از مشتریانیش که در صنعت نفت و گاز فعال هستند بعلت افت درآمد، تحت فشارند. رویال بانک پیش‌بینی می‌کند حاشیه سود بهره در چند چهارماه آینده تقریبا صفر باشد که این تصمیم را با توجه به شرایط نرخ بهره پایه در کانادا گرفته است.
بانک تی‌دی نیز 14% بیش از پیش به بودجه احتمالی از دست رفتن سرمایه‌هایش افزوده است و 633 میلیون دلار را به همین منظور کنار گذاشته است. به همین دلیل سهام این بانک با 2.2% افزایش روبرو بود اما سهام بانک رویال با 2.4% افت مواجه شده است.
 
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

نرخ پایه بهره ثابت ماند
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
با ثابت ماندن نرخ پایه بهره توسط بانک مرکزی کانادا که از جولای 2017 تاکنون ادامه داشته، ضریب اطمینان بهره در بانک‌ها را افزایش داده است که همین امر موجب سود بانک‌ها شده است. افزایش وام بانک رویال با 9% و تی‌دی با 3% افزایش مواجه بوده و به عقیده کارشناسان با ثبوت وام مسکن و بازار املاک مسکن وضعیت بانک‌ها ثبات بیشتری یافته است. در این میان بانک سی‌آی‌بی‌سی، بیش از بقیه بانک‌ها در معرض تغییرات اقتصاد کانادا قرار دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
روز چهارشنبه (دیروز) بانک مرکزی کانادا با ثابت نگاه داشتن نرخ بهره پایه گفت که افت اقتصادی کانادا "موقتی" است و انتظار دارد که در چهارماهه دوم سال اقتصاد کانادا رشد کند. این اظهار نظر با پیش‌بینی‌های دو بانک اصلی که در بالا آمده در تعارض است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اکنون بانک مرکزی همچنان نرخ پایه بهره را در 1.75% ثابت نگاه داشته و افزوده که میزان خرج کردن مردم و آمار خیلی خوب مشاغل نشان می‌دهد که افت اقتصادی به زودی مرتفع خواهد شد. البته این بانک اشاره کوچکی به برداشته شدن گمرکی آلومینیوم و فولاد کانادا توسط آمریکا داشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 29, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به