البته افزایش مشاغل در ماه می‌ به اندازه افزایش ماه آوریل نبوده است
ترجمه ایران استار - داده‌های رسمی در روز جمعه نشان داد کانادا در ماه مه 27700 شغل جدید ایجاد کرده که این تعداد از پیش‌بینی‌ها بیشتر بوده است و بدین ترتیب نرخ بیکاری در کشور به پایین‌ترین حد خود یعنی5.4 درصد رسیده است. تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که در ماه آوریل 8000 شغل جدید ایجاد خواهد شد ‌و نرخ بیکاری به 5.7 درصد خواهد رسید. اداره‌ آمار کانادا اعلام کرده که نرخ بیکاری در سال 1976 نیز 5.4 درصد بوده است.  
متخصصین بازار کار تعداد جایگاه‌های شغلی را 106500 برآورد کرده‌اند که البته نرخ خالص جایگاه‌های شغلی 61500 بوده و بقیه مربوط به ایجاد مشاغل آزاد می‌باشد. "سال گواتیری" اقتصاد‌ان ارشد بانک "بی‌ام‌او" گفت: "نکته مهمی که در این گزارش وجود دارد این است که اقتصاد کانادا در فصل بهار رشد داشته است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ارزش برابری دلار کانادا به آمریکا به بالاترین سطح خود یعنی 1.33 و یا 75.18 سنت دلار آمریکایی رسیده است. بانک مرکزی کانادا نرخ بهره پایه را در ماه مه تغییر نداد چون معتقد بود با توجه به آمار موجود این ضعف اقتصادی موقتی است.  
آمار جدید نشان دهنده این است که شاخص‌های رشد در ماه مارس بهبود چشم‌گیری داشته است و این در حالی است کسری تجاری در ماه آوریل به پایین ترین سطح در شش ماه گذشته رسیده است. ‌اشتغال در زمینه خدمات درمانی و خدمات حرفه‌ای با ایجاد 22800 شغل افزایش یافته و در بخش تولید 4900 موقعیت شغلی اضافه شده است. البته در همین مدت 33800 کارمند بخش دولتی و خصوصی بیکار شده‌اند. "اندرو کلوین"، استراتژیست ارشد کانادا در "تی‌دی سکیوریتی"، گفت که افزایش مشاغل در ماه می‌ به اندازه افزایش ماه آوریل نبوده است. وی در مصاحبه تلفنی گفت: "البته چیزی که کمی نگران کننده است این است که با کاهش استخدام در بخش خصوصی و دولتی افراد به سمت خود اشتغالی هجوم برده‌اند".
بر اساس آمار موجود ظرفیت استخدام دولتی در سه ماهه اول سال، 80.9 درصد کاهش داشته است که این میزان بیشترین مقدار در سه سال گذشته بوده است و این موضوع بیشتر به دلیل ضعف در شاخه معدن داری و استخراج نفت بوجود آمده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 12, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به