نام داگ فورد نخست وزیر محافظه‌کار انتاریو در این لیست نیست
گزارش رسیده از کمیسر صداقت انتاریو که امروز به بیرون درز کرده نشان می‌دهد که حداقل ۲۰% نمایندگان مجلس انتاریو ملک یا املاکی دارند که اجاره داده‌اند. به ترتیب درصد؛ ۲ نماینده لیبرال مرکزگرا (۲۹%)، ۸ نماینده نیودموکرات چپ‌گرا (۲۱%)، ۱۳ نماینده محافظه‌کار راست‌گرا (۱۹%)، و ۱ نماینده مستقل (۱۷%) این مجلس، خودشان یا همسرشان مالک حداقل یک ملک مستقل دیگری غیر از خانه اصلی خود هستند که آن را اجاره داده‌اند. نام تنها نماینده سبزهای مجلس در این لیست نیست. نام داگ فورد نخست وزیر محافظه‌کار انتاریو نیز در این لیست نیست.
این اطلاعات در حالی افشا می‌شود که انتخابات استان انتاریو در ماه آینده برگزار خواهد شد و یکی از موضوعات اصلی آن مقابله با افزایش قیمت خانه و املاک و اجاره در این استان به خصوص در بزرگ‌شهر تورنتوست. این در حالی‌ست که اجاره‌ها در بزرگ‌شهر تورنتو، جایی که ۱۶ نفر از ۲۴ نماینده خانه‌های اضافه اجاره‌ای خود را در آن دارند، از بالاترین نرخ‌های اجاره در کانادا هستند. تورنتو از نظر گرانی اجاره‌ها پس از ونکوور در رتبه دوم قرار دارد بطوریکه در ماه گذشته (آوریل) متوسط اجاره یک خانه یک خوابه با ۱۱% افزایش نسبت به سال گذشته به ۲,۰۲۳ دلار در ماه رسید. میانگین قیمت یک خانه دو خوابه نیز با ۱۶% افزایش نسبت به سال گذشته به ۲,۷۷۶ دلار بالغ شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
سرمایه‌گذاری عظیم حداقل ۲۰% نمایندگان مجلس انتاریو در بازار املاک: کاتلین وین و آندریا هوروت هم خانه اجاره ای دارند؛ کدام حزب سلطان اجاره دادن است؟
بر اساس قانون صداقت اعضا (تصویبی سال ۱۹۹۴)، نمایندگان مجلس حاضر در مجلس انتاریو (کویین پارک) موظفند هر سال اطلاعات مالی دقیقی در مورد خود و خانواده‌هایشان در اختیار کمیسر صداقت قرار دهند. این اطلاعات که شامل مبالغ و منابع درآمدی آنهاست محرمانه می‌باشد اما نسخه خلاصه شده آن اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است. این سند عمومی محدود نشان می‌دهد که کدامیک از اعضاء مجلس درآمد اجاره‌ای کسب می‌کند و کدامیک کسب نمی‌کند. مهمترین اسامی آمده در این لیست نام کاتلین وین نخست وزیر لیبرال سابق انتاریو و آندریا هوروت رهبر حزب چپ‌گرای نیودموکرات است. در همین حال حدود ۳۰% نماینده‌های لیبرال‌ها با داشتن خانه اجاره داده شده بعنوان حزب سلطان املاک شناخته می‌شوند. لازم به توضیح است که حزب سبزها خانه اجاره داده شده ندارند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
و اما در دولت انتاریو، ۵ وزیر کابینه کنونی از جمله ۲۴ نماینده محافظه‌کاری هستند که در سال گذشته درآمد اجاره خود یا همسرشان را اعلام کرده‌اند. "جیل دانلوپ" وزیر کالج‌ها و دانشگاه‌ها، و "پارم گیل" وزیر شهروندی و چندفرهنگی، "نینا تنگری" وزیر کسب‌وکارهای کوچک، و "پیتر بتلنفالوی" وزیر دارایی، وزرایی هستند که درآمد اجاره‌ای کسب کردند. البته "استن چو" معاون وزیر حمل و نقل هم که خود پیش از راهیابی به مجلس بروکر املاک بود، درآمد اجاره‌ای دارد و سخنگوی وزیر دارایی نیز گفت که ملک اجاره‌ای بتلنفالوی در فلوریداست، و نه در انتاریو.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
از دیگر نمایندگان محافظه‌کار می‌توان به "آمارجوت ساندو"، "دیپاک آناند"، "رودی کوزتو" و "شرف ساباوی" اشاره کرد که آناند می‌گوید خانه او یک واحد یک خوابه اضافه دارد که او آنرا اجاره داده و رودی نیز می‌گوید همسرش با یک نفر دیگر در یک ملک اجاره‌ای در کبک شریک است. "بیلی پانگ"، "لوگان کاناپاتی"، "ویل بوما" و "وینسنت ک" نیز خودشان یا همسرشان مالک املاک اجاره‌ای هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
هشت نفر از ۳۸ نماینده نیودموکرات که حزب اصلی چپ‌گرا در کانادا و انتاریوست نیز درآمد اجاره‌ای دارند که در میان آنها رهبر حزب یعنی آندریا هوروت هم قرار دارد. "پرسی هتفیلد"، "سندی شاو"، "ترزا آرمسترانگ"، "بوتیلا کارپوچه"، "کریس گلاور"، "دولی بیگم" و "گوراتان سینگ" نیز از همین حزب مالک خانه اجاره داده شده هستند که در میان آنها پرسی می‌گوید که در خانه اجاره‌ای او دخترش زندگی می‌کند.
و اما دو نماینده از ۷ نماینده لیبرال مجلس انتاریو نیز در این لیست هستند از جمله رهبر سابق این حزب که نخست وزیر استان نیز بوده است: "کاتلین وین". کاتلین نه یکی بلکه دو ملک اجاره‌ای دارد که اجاره یکی از آنها هزینه‌های خواهرزاده معلولش را که در خانه دوم زندگی می‌کند را تامین می‌کند. البته وی از خواهرزاده معلولش برای اقامت در خانه دوم اجاره می‌گیرد. "میتزی هانتر" نیز که یک نماینده لیبرال است، بعلت داشتن درآمد اجاره‌ای، نامش در این لیست است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


و اما "رومن بابر" که به عنوان یک نماینده مستقل به مجلس انتاریو راه پیدا کرده و خود را نامزد رهبری حزب محافظه‌کار فدرال کانادا نیز کرده، در این لیست اجاره دهنده‌ها حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, May 2, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به