هشتاد درصد گیاهانی که مورد استفاده هومیوپاتی قرار می‌گیرند در فرانسه در مزارع خاص کشت می‌شوند
ضمن تبریک روز پدر و آرزوی سلامتی برای همه مردان، در این شماره مایل هستم شما را با هومیوپاتی آشنا کنم، چرا که اگر بخواهیم به روش درمانی از این طریق اشاره کنیم بهتر است ابتدا بدانیم هومیوپاتی چگونه و از کجا شروع و وارد سیستم درمانی شد.
هومیوپاتی یکی از رشته‌های طب مکمل است که دوستان و دشمنان زیادی در بین کادر بهداشتی دارد. تا قبل از اینکه دوره نچروپاتی را شروع کنم، به صورت یک پزشک پاتولوژیست نمی‌توانستم نظریه و تئوری آن را بپذیرم، ولی با تحصیل نچروپاتی و هومیوپاتی به مؤثر بودن آن ایمان آوردم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
هومیوپاتی در سال ۱۷۹۶توسط "ساموئل هانمن" پزشک آلمانی بوجود آمد و اساس و نظریه او بر پایه "همانند همانند را درمان می‌کند" پایه‌گذاری شد، یعنی یک ماده که سبب علائم بیماری در یک فرد سالم می‌شود می‌تواند علائم مشابه در فرد بیمار را درمان کند. پس او و شاگردانش در طول دهه‌ها مواد مختلف را تست کردند و علائم مختلف مسمومیت آنها را ثبت نمودند. سپس با روش رقیق کردن و دینامیزاسیون یا تکان دادن و مرتعش کردن اثرات ملکولی ماده مورد نظر را به محلول منتقل می‌نمودند. بعلاوه با رقیق کردن و مرتعش نمودن به اصطلاح آن را "پوتنتایز" یا تقویت و نیزپرقدرت‌تر نموده و به بیمار تجویز می‌نمودند. امروزه محلول‌های هومیوپاتی را بر روی دانه‌های لاکتوز یا سوکروز مخلوط کرده و تجویز می‌کنند. داروئی را که تجویز می‌شود "رمدی" می‌گویند. تاکنون ۱۷۳رمدی از حیوانات، ۱۲۸۶ از گیاهان و ۱۵۵۵ رمدی از مواد شیمیائی ساخته شده است.

هومیوپاتی برای چه کسانی مناسب است؟ باید گفت برای همه افراد خوب و مناسب است، اما برای افرادی که قادر به تحمل داروهای شیمیائی وحتی گیاهی نیستند، و یا به دلیل حساسیت یا مشکلات و نارسائی در کبد و کلیه قادر به تجزیه دارو نیستند مثل نوزادان، کودکان، زنان حامله، زنان شیرده، افراد سالخورده و کسانی که بیماری مزمن دارند بسیار مؤثر است. بعلاوه برای درمان بعضی بیماری‌ها که در طب رایج درمان مؤثری ندارند مثل آنفلوانزا، سرماخوردگی، دردهای عضلانی، دردهای مفصلی، وحتی بیماری‌های مزمن بدو‌ن درمان بسیار مؤثر است. آن چه مسلم است این روش درمانی فاقد هر گونه عوارض جانبی و اثر تجمعی در بدن می‌باشد. در امریکا مؤسساتی هست که توسط یک گروه از پز‌شکان و دکترهای طب (مدیکال دکتر) اداره می‌شود. آنها آموزش هومیوپاتی به متقاضیان در امریکای شمالی را انجام می‌دهند. معلمین این مؤسسات پزشکان دارای مجوز طبابت در امریکا هستند ولی فقط داروهای هومیوپاتی در مطب خود تجویز می‌کنند. بعلاوه سازمان غذا و داروی امریکا هومیوپاتی و داروهای آنرا به رسمیت شناخته است.
هشتاد درصد گیاهانی که مورد استفاده هومیوپاتی قرار می‌گیرند در فرانسه در مزارع خاص کشت می‌شوند. کیفیت گیاهان بسیار بالا بوده و مزارع دور از هر گونه آلودگی شیمیائی، رادیو آکتیوو میکربی قرار دارند. در طی مراحل برداشت نکات بسیار ظریفی رعایت می‌شود و سپس به سرعت در اختیار لابراتوار تولید رمدی قرار خواهد گرفت. پروسه تولید درلابراتور نیز بسیار جالب ودقیق است که می‌توانید آنرا در یوتیوب مشاهده فرمایید.

روش کار یک هومیوپات معمولا با بررسی دقیق تاریخچه بیماران خود، از جمله سوالات مربوط به وضعیت جسمی، ذهنی و احساسی، شرایط زندگی آنها و هر گونه بیماری جسمی یا عاطفی آغاز می‌شود. پس از دریافت کامل تاریخچه و شرح حال بیمار (استاندارد هومیوپاتی) که حدود یک تا دو ساعت طول می‌کشد، و شامل نشانه‌های ذهنی، عمومی و موضعی بدن، به همراه حساسیت‌ها، احساسات فردی ونیز دوست داشتن‌ها (علایق) و دوست نداشتن‌ها (تنفر) می‌باشد، نوع دارو نحوه درمان را با استفاده از کتاب‌های مخصوص به نام "ریپرتوری متریا مدیکا" بدست آورده و به بیمار در جلسه بعد تجویز می‌شود. این نوع هومیوپاتی را نوع کلاسیک گویند که هدف یافتن یک رمدی است که با کلیه و یا بیشتر علائم بیمارمطابقت کند (سیمیلیموم). البته نرم‌افزارهایی جهت تجویز وجود دارد که اجاره آنها سالانه بیش از هزار دلار می‌باشد.
در حالیکه در نوع دیگر یعنی هومیوپاتی بالینی ترکیبات متعدد (چند رمدی) به طور همزمان تجویز می‌گردد و روش شرح حال گیری تا اندازه‌ای متفاوت می‌باشد، ولی آنچه که مهم است روش تجویز نیست بلکه یافتن داروی مناسب است که باید با بیماری و اختصاصات بیمار سازگار باشد. به همین دلیل‌ ظرافت‌های هومیوپاتی را در کمتر بخشی از علوم پزشکی چه پزشکی رایج و چه طب مکمل می‌توان یافت. لازم به ذکر است گاهی اوقات بعضی روش‌ها و عادت‌های فردی ممکن است اثر رمدی را کاهش دهد.

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اگر مایل هستید برای درمان بیماری‌تان از روش هومیوپاتی استفاده کنید می‌توانید با من تماس بگیرید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
توجه: مرکز آموزش و پرورش و توسعه هومیوپاتی (CEDH) یک مرکز آموزش آمریکایی در ایالات متحده آمریکا است (همه مربیان آن پزشکان معتبر ومجاز هستند).
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 12, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به