چین قبلا از خرید کانولا و خرید گوشت خوک از سه تولید کننده بزرگ کانادایی جلوگیری به عمل آورده است
ترجمه ایران استار- سفارت چین در اتاوا روز سه‌شنبه رسما و بطور ناگهان به دولت کانادا اعلان کرد که صادرات همه نوع گوشت به چین را معلق کند. تحلیلگران معتقدند چین در حال فشار آوردن روی کانادا برای آزاد کردن منگ، مدیر مالی شرکت هوآوی پیش از استرداد به آمریکاست. از طرف دیگر ترودو امروز برای نشست سران جی20 وارد ژاپن می‌شود و طبق صحبتی که قبلا با ترامپ در واشنگتن داشته، قرار است ترامپ موضوع آزادسازی دو کانادایی زندانی در چین را پیش کشیده و چین را تحت فشار قرار دهد. در ماه‌های اخیر دولت چین از پاسخگویی و نیز هر گونه جواب تلفنی به ارتباط‌های دولت کانادا طفره رفته است.
سفارت چین به خبرگزاری‌ها اعلان کرد که چین بعلت تشخیص دادن "راکتوپامین" که یک ماده اضافه شده به غذای حیوانات که از طرف چین ممنوع شده بود، مجبور به اتخاذ این تصمیم شده است. چین می‌گوید این ماده را در گوشت خوک کانادا یافته و استفاده از این ماده در کانادا مجاز اما در چین ممنوع است. چین‌ می‌گوید اجازه‌نامه حمل این گوشت از طرف سازمان تایید کننده گوشت کانادا به سازمان تایید کننده گوشت چین فرستاده شده که همین امر ثابت می‌کند که سازمان کانادایی به وضوح دارای مشکلاتی است و سلامتی گوشت را در نظر نمی‌گیرد. به همین دلیل در یک اقدام سریع و برای جلوگیری از مشکلات سلامتی چینی‌ها از دولت فدرال کانادا خواسته است تا از صادرات گوشت به چین جلوگیری بعمل آورد. چین می‌گوید که امیدوار است کانادا برای این اتفاق ارزش قائل شده و روند بازرسی موثر و کامل را هرچه سریعتر آغاز نماید تا گوشت صادراتی کانادا به چین به سطح سلامتی کافی برسد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
"ماری کلاد بیبو"، وزیر کشاورزی کانادا می‌گوید که سازمان نظارت بر غذای کانادا "یک مورد مشکل در تاییدیه یک محموله گوشت را یافته و در حال رسیدگی به آن است" و این مشکل را به مسائل تکنیکی مربوط کرد و افزوده که این مشکل موقتی است. وی می‌گوید استانداردهای رعایت شده در گوشت کانادا یکی از بهترین‌ها در دنیا بوده و او عمیقا به سلامت گوشت کانادا و صادراتش ایمان دارد.
چین قبلا از خرید کانولا و خرید گوشت خوک از سه تولید کننده بزرگ کانادایی جلوگیری به عمل آورده است. گفته می‌شود در صورت گفت‌وگو میان ترودو و شی (نخست وزیر چین)، قرار است ترودو این مشکل را نیز مطرح نماید.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

 


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 26, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به