افزایش بهای نفت و متعاقب آن قیمت بنزین در آمریکا، می‌تواند عامل موثری در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا باشد
مایک پومپئو، وزیر خارجه ایالات متحده، روز سه‌شنبه گفت هدف واشینگتن و متحدانش در خلیج فارس این است که به ایران نشان دهند هزینه اقداماتش بسیار زیاد خواهد بود. وی این اظهارات را در دیدار کوتاه خود از امارات متحده عربی بیان کرد.
هفته گذشته حسن روحانی، رئیس جمهور ایران تلویحاً تهدید کرد که اگر آمریکا اجازه صادرات نفت را به تهران ندهد هیچ کشوری نخواهد توانست از خلیج فارس نفت صادر کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در پی این تهدید حسن روحانی، فرماندهان سپاه پاسداران نیز با حمایت از اظهارات رئیس جمهور ایران از توانایی سپاه برای بستن تنگه هرمز سخن گفتند.
وزیر خارجه ایالات متحده که با شبکه خبری" اسکای نیوز" عربی گفت‌وگو می‌کرد جزئیات بیشتری از اقدام مشترک آمریکا و متحدان خود در منطقه درباره ایران ارائه نداد.
مایک پومپئو اما گفت: "آنچه که ما امروز بیش از هر چیز بر آن متمرکز هستیم، محدود کردن ظرفیت مالی ایران است که صرف ادامه رفتار بدش می‌شود".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

وزیر خارجه ایالات متحده افزود: "از این رو، یک طیف وسیعی از تحریم‌ها اجرا می‌شود که هدفش مردم ایران نیست، بلکه یک هدف خاص برای فهماندن به رژیم ایران است که رفتار شیطانی‌اش غیرقابل قبول و دارای هزینه واقعی بسیار زیادی برای آنهاست".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
وزیر خارجه آمریکا همچنین در مورد تهدید ایران به بستن تنگه هرمز گفت که ایران "باید بداند که آمریکا متعهد به باز نگه داشتن راه‌های دریایی و ادامه جریان نفت برای همه جهان است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
با خروج یکجانبه آمریکا از توافق چندجانبه برجام و بازگشت تحریم‌های فرامرزی این کشور علیه ایران، قیمت نفت سیر صعودی پیدا کرده است. دونالد ترامپ از اوپک خواسته است که تولید خود ار افزایش دهد و عربستان، امارات و کویت اعلام آمادگی کرده‌اند که تولید خود را افزایش دهند.
افزایش بهای نفت و متعاقب آن قیمت بنزین در آمریکا، می‌تواند عامل موثری در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا باشد. مطابق نظرسنجی‌ها این امکان وجود دارد که جمهوری‌خواهان اکثریت شکننده خود در کنگره را از دست بدهند.
هم‌اکنون بهای یک گالن بنزین در آمریکا دو دلار و ۸۶ سنت است در حالی که سال پیش دو دلار و ۲۶ سنت بود.
روز سه‌شنبه نفت برنت دریای شمال نزدیک به ۸۰ دلار معامله شد.
وزیر خارجه آمریکا در ادمه مصاحبه خود با "اسکای نیوز" عربی از امکانِ دادن معافیت به خریداران نفت ایران سخن گفت و در عین حال گفت آمریکا تا تغییر رفتار ایران کوتاه نخواهد آمد. آنچه در آینده نزدیک مشخص خواهد شد این است که در صورت شدت تحریم‌ها در ماه نوامبر، آیا ایران به تهدید خود در خصوص بستن تنگه هرمز، عمل خواهد کرد و در صورت دخالت نظامی امریکا در این منطقه، آیا جهان با یک جنگ بزرگ روبرو خواهد شد یا خیر.....
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به