منابع به رویترز گفته‌اند که هفته گذشته هیاتی از کره جنوبی راهی ایران شدند تا درباره خرید نفت خصوصا میعانات گازی در سال آینده مذاکره کنند
خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه ۲۹ آبان به نقل از "منابع آگاه" خبر داد که کره جنوبی و ژاپن برای سال جاری قصد خرید نفت از ایران ندارند و بعد از ژانویه احتمالا واردات نفت از ایران را از سر بگیرند.
تصمیم به نخریدن نفت از ایران تا پایان سال جاری میلادی در حالی است که آمریکا ۱۴ آبان امسال هشت کشور از جمله کره جنوبی و ژاپن را از تحریم‌های نفتی ایران معاف کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
کره جنوبی از ژوئیه سال جاری خرید نفت از ایران را متوقف کرده است. چندین منبع به رویترز گفته‌اند که پالایشگاه‌های این کشور فعلا نمی‌خواهند از ایران نفت بخرند و احتمالا خرید نفت از اواخر ژانویه یا اوایل فوریه سال آینده آغاز شود. این منابع گفته‌اند که پالایشگاه‌های کره جنوبی فعلا در حال مذاکره با ایران برای عقد قراردادهای جدید بر اساس "بهترین قیمت" هستند.
بارگیری و انتقال نفت از ایران به کره جنوبی حدود ۲۵ روز طول می‌کشد، اما رویترز می‌گوید که ایران حجم عظیمی از نفت در انبار "دالیان" چین دارد و می‌تواند از این ذخایر، نفت مورد نیاز کره جنوبی را سریعتر تحویل دهد.
منابع به رویترز گفته‌اند که هفته گذشته هیاتی از کره جنوبی راهی ایران شدند تا درباره خرید نفت خصوصا میعانات گازی در سال آینده مذاکره کنند، اما هنوز برخی مسائل حل نشده است، از جمله نحوه پرداخت پول.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این منابع گفته‌اند که ایران تلاش می‌کند از فروش نفت با قیمت پایین‌تر خودداری کند، اما کره جنوبی نیز عجله‌ای برای خرید نفت ایران ندارد. پالایشگاه "فوجی" ژاپن، از خریداران عمده نفت ایران، نیز در نظر دارد ژانویه سال آینده خرید میعانات گازی از ایران را از سر بگیرد. میعانات گازی نوعی نفت خام فوق سبک است که از میادین گازی تولید می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ژاپن دو ماه است که خرید نفت از ایران را متوقف کرده است. با این حال، پالایشگاه "جِی ایکس تی جی" ژاپن، بزرگترین واردکننده نفت این کشور می‌گوید که می‌خواهد برای ماه آینده از ایران نفت بخرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مدت زمان لازم برای رساندن نفت از ایران به ژاپن، طولانی‌تر از کره جنوبی است.
این خبرگزاری می‌گوید؛" حتی در صورت خرید، احتمالا نفت ایران در ماه فوریه یا مارس به ژاپن برسد، چون فعلا پالایشگاه‌ها در حال مذاکره با دولت ژاپن برای بیمه نفت وارداتی از ایران هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

احتمالا معافیت آمریکا تنها اجازه خرید روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت ایران توسط ژاپن را بدهد. این کشور در ۹ ماهه امسال روزانه ۱۶۰ هزار بشکه نفت از ایران می‌خرید. این گزارش اشاره‌ای به واردات نفت کره جنوبی نکرده، اما منابع دیگر، از جمله شرکت مشاوره انرژی "وودمکنزی" تخمین زده‌اند که این کشور روزانه ۱۳۰ هزار بشکه نفت از ایران وارد کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 21, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به