دادستان تهران اعلام نکرد که این دلارها ارزهایی بوده که دولت برای کنترل قیمت ارز به بازار تزریق می کرده یا از طریق دیگری وارد بازار شده بود.
عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران اعلام کرد که "یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار"، با استفاده از کارت‌های ملی "اجاره‌ای" در بازار فروخته شده است، "بدون این که نقش صرافان و عوامل اصلی در سامانه‌های مرتبط با خرید و فروش ارز ثبت" شود.
وی افزود برخی متهمان پرونده‌های ارزی اعتراف کرده‌اند که به ازای پرداخت ماهانه حدود ۵۰۰ هزار تومان،‌ از کارت‌های حساب بانکی دیگران استفاده می‌کردند. براساس اطلاعات پرونده‌ای که پلیس در رابطه با خرید و فروش ارزهای دولتی تشکیل داده، حداقل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار با استفاده از کارت‌های ملی افراد در بازار آزاد فروخته شد بدون این که نقش صرافان و "عوامل اصلی" در سامانه‌های مرتبط با خرید و فروش ارز ثبت شده باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
دادستان تهران اعلام نکرد که این دلارها ارزهایی بوده که دولت برای کنترل قیمت ارز به بازار تزریق می کرده یا از طریق دیگری وارد بازار شده بود.
در همین حال عادل آذر رئیس دیوان محاسبات، پیش از این گفته بود که سال گذشته، ۲۲ میلیارد دلار "ارز مداخله‌ای" به بازار تزریق شد.
با این حال محمد دهقان، نماینده مجلس، در توئیتر خود نوشت: "بررسی بخشی از پرونده‌ها نشان می‌دهد از ۱۸ میلیارد دلار ارز۴۲۰۰ تومانی پرداخت شده دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار آن در بازار به قیمت آزاد فروخته شده است؛ چرا بانک مرکزی شفاف سازینمی‌کند و متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی نمی‌کند؟
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پس از بحران در بازار ارز ایران برخی از افراد به اتهام دریافت ارز دولتی و فروش آن به قیمت آزاد بازداشت شده‌اند اما مقامات دولت اعلام نکرده‌اند که چه میزان از این ارزها در بازار به قیمت آزاد فروخته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در همین حال براساس حکم دادگاه‌های ویژه‌ای که با موافقت رهبر جمهوری اسلامی تشکیل شده وحید مظلومین معروف به "سلطان سکه" و همدست او محمداسماعیل قاسمی و همچنین حمیدرضا باقری درمنی اعدام شدند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
داریوش ابراهیمیان بیلندی، یونس بهاء‌الدینی نیز در این دادگاه‌ها به اعدام محکوم شده‌اند.
شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل، سرعت عمل در تائید حکم‌های اعدام مربوط دادگاه‌های ویژه‌ را "غیرقانونی" دانسته و گفته که این اقدامات با هدف "آرام کردن مردم ناراضی" انجام می‌شود.
دولت در تیرماه امسال شکست سیاست تک نرخی بودن ارز را پذیرفت و "بازار ثانویه" ارز را ایجاد کرد که به معنای سه نرخی شدن ارز است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

با این حال ۵۰ اقتصاد‌دان در نامه‌ای به سران سه قوه جمهوری اسلامی خواستار آن شدند که همه ارزهای حاصل از فروش مواد خام و اولیه معدنی، فولادی و پتروشیمی به بانک مرکزی فروخته شده و "بازار ثانویه ارز تعطیل شود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 9, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به