آخرین بار که نرخ کلی تورم به 2.2 درصد رسید، اکتبر 2014 بود
ترجمه ایران استار نرخ تورم سالانه کشور در ماه گذشته به 2.2 درصد افزایش یافت که 0.2 درصد بالاتر از پیش‌بینی‌ بانک مرکزی بوده است. داده‌های ماه فوریه نشان می‌دهد نرخ تورم افزایش قابل توجهی در مقایسه با ماه قبل از آن که 1.7 درصد بود داشته است. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که میانگین شاخص تورم به گونه‌ای‌ طراحی شده است که افزایش قیمت اقلامی مانند بنزین در آن دیده نشده است.
یکی از عوامل ایجاد تورم تصمیمات بانک مرکزی کانادا در خصوص نرخ بهره است و با توجه به دو موضوع فوق،‌ افزایش قیمت بنزین و افزایش نرخ بهره می‌تواند نرخ تورم را حتی سریع‌تر از انتظارات کارشناسان افزایش دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در این گزارش آمده عامل اصلی تورم‌ در سال گذشته افزایش قیمت بنزین بود که 12.6 درصد بالا رفته ‌است‌ و این افزایش باعث گران شدن نرخ غذای رستوران‌ها و خودروهای مسافر بر شد. سال به سال ما شاهد افزایش قیمت‌ها در ماه فوریه هستیم و شتاب این افزایش در قسمت‌های شرقی کانادا بیشتر است.
آخرین بار که نرخ کلی تورم به 2.2 درصد رسید، اکتبر 2014 بود در حالی که میانگین تورم از ماه فوریه 2012 تا به حال بیش از دو درصد نبوده است.
"استفان پولوز" رئیس بانک مرکزی کانادا سه بار نرخ بهره را از تابستان گذشته تغییر داده است اما به منظور تعیین نرخ بهره جدید بانک باید اطمینان حاصل کند که وضعیت تجاری با آمریکا به کجا خواهد رسید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بانک تاکید کرد که افزایش نرخ بهره به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. با این وجود‌ گفت که شورای نظارت با توجه به وضعیت آینده محتاطانه عمل می‌کند و از طریق داده‌های ورودی، مانند حساسیت اقتصادی به نرخ‌های بالاتر، ظرفیت اقتصادی و تغییرات در نرخ رشد و افزایش دستمزدها تعیین خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 28, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به