در حوزه صنعت دیجیتال، ارتباطات مخابراتی بزرگترین بخش است؛ اما تجارت الکترونیک در این مدت سریعترین رشد را داشته است
ترجمه ایران استار - صنعت‌ دیجیتال کانادا‌ با رشد بسیار سریع از بقیه صنایع مانند نفت و گاز، معدن و جنگل‌داری پیشی گرفته است.
‌اداره آمار کانادا در گزارشی تازه که روز جمعه منتشر کرد به بررسی تاثیر بخش‌های متمرکز بر فناوری در صنعت پرداخته است تا تصویر کلی اقتصادی کشور را روشن‌تر کند. در حالی صنعت دیجیتال تاثیر مستقیمی بر روی تقریبا همه صنایع دیگر دارد‌، اما اداره آمار می‌گوید فعالیت‌های اقتصادی دیجیتالی مانند تجارت الکترونیک، مخابرات، نرم افزار‌ و تمام‌ خدمات وابسته به آنها و اینترنت از همه جلو زده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در کل، اداره آمار کانادا محاسبه می‌کند که در سال 2017، ارزش اقتصاد دیجیتال کانادا، 109.7 میلیارد دلار یا حدود 5.5 درصد از کل اقتصاد کشور بوده است. اقتصاد آنلاین کانادا نیز رو به رشد است، اما آمار درستی از میزان رشد آن در دست نیست. در مقابل سهم معادن و نفت و گاز در صنعت 4.8 درصد، خرده فروشی 5 درصد و بخش کشاورزی، جنگل‌داری، ماهیگیری و دام‌داری 1.8 درصد بوده است. البته صنعت دیجیتال در حال حاضر از صنعت تولید با 10 درصد، ساخت و ساز با 8.1 درصد، مراقبت‌های بهداشتی با 7.5 درصد، مالی و بیمه با 6.7 درصد، کمی عقب‌تر است.
طبق‌گزارش اداره آمار کانادا در سال 2017، 886114  نفر در بخش صنعت دیجیتال مشغول به کار بودند که این میزان حدود 4.7 درصد از کل شغل‌های سال جاری بوده، و این تعداد تقریبا سه برابر  نفراتی است که در سال 2017 در امور جنگل‌داری، ماهیگیری، معدن، نفت و گاز مشغول به کار بوده‌اند.
اداره آمار کانادا می‌گوید‌ بین سال‌های 2010 تا 2017، اقتصاد دیجیتال کانادا 40.2 درصد رشد داشته است. این میزان‌ با رشد 28  درصدی بقیه اقتصاد مقایسه می‌شود. اقتصاد دیجیتال هر سال در همان دوره زمانی، بهتر از بقیه قسمت‌های اقتصاد رشد داشته است، مگر در سال‌های 2011 و 2017 که شاهد رشد شدید در بخش انرژی بودیم.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در حوزه صنعت دیجیتال، ارتباطات مخابراتی بزرگترین بخش است؛ اما تجارت الکترونیک در این مدت سریعترین رشد را داشته است. تجارت الکترونیک از 4.2 میلیارد دلار در سال 2010 به بیش از 13.6 میلیارد دلار در سال 2017‌ رسیده است و مسلما این رشد باعث به وجود آمدن شغل‌های زیادی نیز شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"برندون برنارد" اقتصاددان کانادایی‌ می‌گوید که او خوشحال است که اداره‌ آمار کانادا تلاش می‌کند آمار اقتصاد دیجیتالی را نیز ارائه دهد، زیرا بدون اطلاعات قابل اعتماد از بخش‌های مختلف اقتصادی پیش‌بینی اینکه چه اتفاقی در حال وقوع است، بسیار دشوار می‌باشد. او می‌گوید تمام قسمت‌ها، صنعت دیجیتال در حال رشد نیست بخش‌هایی نظیر ارتباطات و سخت افزار ولی بخش‌هایی مانند تجارت الکترونیک و خدمات آنلاین رشد جهشی داشته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 8, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به