هفته گذشته، کانادا اعلام کرد که به دنبال راه هایی برای افزایش اثربخشی تعرفه های مقابله با آمریکاست‌
ترجمه ایران استار -  زیر امور خارجه کانادا روز دوشنبه گذشته گفت که کانادا رای سازمان تجارت جهانی در خصوص استفاده آمریکا از "صفر کردن آنتی دامپینگ" را نمی‌پذیرد و به آن معترض است. "کریستیا فرلند" در این بیانیه اظهار داشت: "ما به وضوح معتقدیم که موضع آمریکا در مورد چوب نرم کانادایی غیرمنصفانه و غیرقانونی است. به همین دلیل ما این موضوع را در قالب "نفتا" به سازمان تجارت جهانی ارجاع دادیم".
کانادا اختلافات خود با آمریکا را در سال 2017 به سازمان تجارت جهانی ارجاع داد‌ و گفت به شدت از صنعت چوب خود دفاع خواهد کرد، تنش‌های تجاری بین ایالات متحده و کانادا دوباره از آنجایی شروع شد که ‌دو کشور همراه با مکزیک در یک معامله تجارت آزاد برای جایگزینی "نفتا" در سال گذشته توافق کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
آنتی دامپینگ روند محاسبه یک گمرکی محافظتی است که دولت آمریکا بر کالاهای وارداتی از خارج اعمال می‌کند چون معتقد است قیمت جنس وارداتی کمتر از ارزش همان جنس در بازار کشورش است. اداره بازرگانی آمریکا، کانادا را متهم کرده بود که به طور غيرمنصفانه برای چوب نرم که معمولا در ساخت و ساز در خانه استفاده می‌شود يارانه‌ در نظر گرفته است. بر اساس اطلاعات سال 2016 میزان واردات چوب آمریکا 5.66 میلیارد دلار بوده است. 
ترامپ سال گذشته سازمان تجارت جهانی را تهدید کرده بود که درصورتی که به نفع آمریکا رای ندهد از این سازمان خارج خواهد شد. بدنبال این تهدیدات، هفته گذشته سازمان تجارت جهانی به نفع آمریکا رای داد، اکنون کانادا به این رای معترض است اما معلوم نیست که اعتراضش را به چه مرجعی ارائه خواهد داد.
هفته گذشته، کانادا اعلام کرد که به دنبال راه هایی برای افزایش اثربخشی تعرفه های مقابله با آمریکاست‌. واکنش اولیه کانادا اعمال گمرکی معادل با مبلغ 16.6 میلیارد دلار‌ روی واردات از ایالات متحده بوده که لیست این اقلام شامل آب پرتقال، شربت افرا، ویسکی، کاغذ توالت و انواع مختلفی از محصولات دیگر بوده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 17, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به