دولت می‌گوید قوانینی را برای ساده‌تر کردن بیمه اتومبیل، از جمله استفاده از وسایل الکترونیکی ارائه خواهد داد
ترجمه ایران استار -‌ "ویک فدلی" وزیر دارایی انتاریو نخستین طرح سال مالی محافظه‌کاران را ارائه داد. در این طرح نکات برجسته‌ای وجود دارد، از جمله اینکه برخلاف وعده پیش از انتخابات محافظه‌کاران در از میان برداشتن کسری بودجه، اکنون مشخص شد که برای پنج سال آینده استان انتاریو کسری بودجه خواهد داشت، اگر چه این کسری بودجه سال به سال کاهش می‌یابد تا به صفر برسد. البته از طرفی آنها‌ می‌گویند که توانسته‌اند این کسری را به 11.7 میلیارد دلار کاهش دهند،‌ یعنی 3.3 میلیارد کاهش از تابستان گذشته تا‌کنون.
دولت می‌گوید که قصد دارد 4.1 میلیارد دلار دیگر از کسری بودجه را در سال 2019-20، 3.5 میلیارد دلار در سال 2020 - 2021 و 2.1 میلیارد دلار را نیز در سال بعد از آن را کاهش دهد. در سال‌های 2023-24، یعنی پس از انتخابات بعدی استان، محافظه‌کاران می‌گویند که هزینه‌ها، به میزان 3.8 میلیارد دلار کاهش خواهد داشت و بعد از آن مازاد 300 میلیون دلاری خواهیم داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
خانواده‌هایی که درآمد‌ سالیانه آنها تا 150000 دلار باشد، هزینه مهد‌کودک، کودکان خود ‌را به شکل یک اعتبار مالیاتی جدید دریافت خواهند کرد و این اعتبار از اول ماه ژانویه هر سال محاسبه خواهد شد. این میزان اعتبار حدود 1250 دلار در سال خواهد بود که انتظار می‌رود حدود 390 میلیون دلار در هر سال برای این منظور هزینه شود. والدین باید رسید‌های پرداختی خود را نگهداری کنند.
دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها بیشترین کمک مالی را با توجه به نتایج عملکرد خود در پنج سال آینده دریافت خواهند کرد. دولت می‌گوید که تا پایان ماه مارس آینده 45 قرارداد جدید با دانشگاه‌ها بسته خواهد شد. از این بودجه 1.4 درصد برای دانشگاه‌ها و 1.2 درصد برای کالج‌ها در نظر گرفته خواهد شد. ‌اما استان می‌گوید که توافقنامه‌های سال اول 25 درصد از بودجه را به نتایج عملیاتی متصل می‌کند و این نسبت سالانه افزایش خواهد یافت تا که در سال 2024 از 25 درصد به 60‌ برسد. البته انتاریو قبلا بودجه گسترش 3 دانشگاه این استان را که در سال‌های بعد قرار بود اجرایی شود، ملغی کرده است.
قوانین مربوط به مصرف و فروش الکل نیز تغییر می‌کنند و دولت می‌گوید که در حال کار بر روی اصلاحات بیشتر در این زمینه است. قوانین جدید به شهرداری‌ها اجازه می‌دهد که استفاده از الکل را در پارک‌ها و دیگر مناطق عمومی آزاد کند و همچنین به رستوران‌ها و مشروب‌فروشی‌ها و حتی به زمین‌های گلف اجازه می‌دهد که از ساعت 9 صبح به بعد الکل سرو کنند؛ و ساعت سرو الکل می‌تواند افزایش پیدا کند.  انتظار می‌رود این تغییرات تا تابستان عملی گردد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

محافظه‌کاران در طول مبارزات انتخاباتی وعده داده‌اند که نرخ مالیات بر درآمد شرکت‌ها را کاهش دهند، اما اکنون می‌گویند که آنها روش‌هایی را ارائه می‌دهند تا شرکت‌ها صرفه‌جویی بیشتری کنند. البته آنها قول داده‌اند نرخ مالیات شرکت را از‌ 11.5درصد به 10.5درصد کاهش دهند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
رانندگان ممکن است به زودی بتوانند مدارک بیمه خود را به صورت الکترونیکی نشان دهند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
دولت می‌گوید قوانینی را برای ساده‌تر کردن بیمه اتومبیل، از جمله استفاده از وسایل الکترونیکی ارائه خواهد داد. فرم های بیمه، سیاست ها و اسناد نیز ساده شده است، بنابراین رانندگان می‌توانند تصمیمات آگاهانه‌تر‌ی بگیرند
لوگوی استان انتاریو، که با آرم گل "تریلیوم" نیز شناخته می‌شود نیز به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی دولت تغییر کرد و در اولین رونمایی، در پلاک خودرو‌ها اعمال شده است. در پلاک‌های جدید شعار "{انتاریو} کشفش کنید"، جایش را به شعار "{انتاریو} جایی برای رشد" داده است. 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 17, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به