این شرکت‌ها تمام تلاش‌ها برای سر‌پا نگاه داشتن خود از نظر مالی را به انجام رسانیده‌اند که تاکنون مثمر ثمر نبوده است
ترجمه ایران استار - ‌ماه‌ها قبل از فروپاشی شرکت اکتشاف گاز طبیعی "ترایدنت" این شرکت، از مالکان زمین‌هایی که قرار بود کار اکتشاف در املاک آنها صورت بگیرد، خواسته بود فعلا‌ نیمی از مبلغ قرار داد را دریافت کرده و به این شرکت اجازه دهند تا عملیات حفاری را شروع کند.
این شرکت مستقر در کالگری توضیح داده بود که در تنگنای شدید مالی است و برای سر‌پا ماندن نیاز به کمک دارد. البته بسیاری از مالکان زمین {کشاورزان} این خواسته را رد کرده و خواهان پرداخت تمام مبلغ قرار داد بودند. به هر صورت در ماه مارس شرکت ترایدنت پرداخت‌ها را قطع کرد‌ و گفت ما پاسخ نا‌امید کننده‌ای به درخواست خود دریافت کرده‌ایم.   
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"دارن او برین" مدیر ترایدنت‌ در نامه‌ای مشکلات را به این صورت توصیف کرد: "شرکت ترایدنت تحت فشار‌های مالی شدید قرار گرفته که خارج از کنترل این شرکت بوده است. از آن جمله قیمت پایین و بی‌سابقه گاز طبیعی، مالیات بسیار بالای شهرداری‌ها، هزینه بسیار بالای اکتشاف‌ و هزینه‌های اجاره زمین. این شرکت تمام تلاش‌ها برای سر‌پا نگاه داشتن خود از نظر مالی را به انجام رسانیده که {تاکنون} مثمر ثمر نبوده است. هنگامی که یک شرکت مجبور به بستن در‌های خود می‌شود شرایط منحصر به فردی برای آن ایجاد می‌شود. البته بعد از بحران نفتی سال 2014 این رویداد برای شرکت‌های نفت و گاز در غرب کانادا معمول بوده است".
با بسته شدن این شرکت‌ها صد‌ها نفر بیکار می‌شوند. ساکنان روستایی آلبرتا می‌گویند مشکلات بیشتر از عدم توانایی شهرداری‌ها در جمع کردن مالیات‌ها می‌باشد و به بعضی از مالکان زمین پولی پرداخت نشده است. ضعف این صنعت، افراد زیادی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت تاثیر خود قرار داده است.
انجمن بخش‌داری‌ روستایی "آر‌ام‌ای" سال گذشته از ساکنین 69 حوضه در آلبرتا درخواست کرده بود تا معوقه‌های بخش انرژی خود را اعلام کنند. 54 حوضه به این درخواست پاسخ دادند و در مجموع 81 میلیون دلار بدهی مشخص گردید.   
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طبق گزارش آر‌ام‌ای حوضه "فوت‌هیل" در اطراف "اکتوس" در جنوب آلبرتا 698800 دلار طلب دارند و این آمار برای منطقه "وود بافالو" در اطراف "فورت مک‌کوری"ب ه 14.5 میلیون دلار می‌رسد. حوضه "وود لند" در شمال غرب "ادمونتون" 4.3 میلیون دلار از شرکت‌های نفتی طلب دارند، این مبلغ معادل 22 درصد مجموع مالیات شهرداری‌ها در سال 2018 است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
به گزارش دولت محلی عدم پرداخت مالیات در بخش نفت و گاز به طور بالقوه می‌تواند بر زندگی و پایداری منطقه تاثیر بگذارد. "ال کِمر" رئیس "آر‌ام‌ای" و عضو شورای شهر "مانتین ویو" در شمال کلگری گفت: "این مسئله ای نیست که به زودی حل و فصل شود... اکنون شرکت‌هایی که در حال فعالیت هستند و همچنان به کار خود ادامه می‌دهند نیز مالیات‌های خود را پرداخت نمی‌کنند، که این موضوع باعث می‌شود، وضعیت بحرانی‌تر گردد. حتی زمانی که شهرداری‌ها نمی‌توانند مالیات را جمع‌آوری کنند، هنوز هم باید مالیات خود را به دولت استانی پرداخت کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 8, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به