پنج درصد خرید‌های املاک سال 2018 ونکوور به خاطر پولشویی بوده که موجب افزایش 5 درصدی قیمت مسکن شده است
ترجمه ایران استار - با توجه به گزارشات جدید، 5.3 بیلیون دلار گردش مالی در بخش مسکن "بریتیش کلمبیا" به افزایش لجام گسیخته قیمت مسکن در این استان کمک کرده است. یک کارشناس در گروه امور مالی و پول‌شویی در بازار املاک و مستغلات تخمین زده است که پنج درصد خرید‌های املاک سال 2018 به خاطر پولشویی بوده که موجب افزایش 5 درصدی قیمت مسکن شده است.
در مجموع 72 درصد از 7.4 میلیارد دلار معاملات مسکن در بازار املاک و مستغلات بریتیش کلمبیا از طریق پولشویی بوده است. گزارشی که از طرف دولت منتشر شده نشان دهنده این است که این میزان پولشویی بیشتر در منطقه شهر ونکوور انجام گرفته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"کارول جیمز" وزیر دارایی  بریتیش کلمبیا گفت: "اقتصاد ما باید برای افراد عادی کار کند، نه مجرمان؛ مسکن باید سرپناه مردم باشد نه وسیله‌ای برای درآمد‌های حاصل از جرم و جنایت". او گفت: "این استان به تمام 29 توصیه مطرح شده در این گزارش، به نام مبارزه با پولشویی در املاک بریتیش کلمبیا توجه خواهد نمود... برای من، مهمترین موضوع، شفافیت است".
این گزارش که بررسی تاثیر پولشویی در بازار املاک و مستغلات بریتیش کلمبیا پرداخته،‌ تصویر هشدار دهنده‌ای از نحوه استفاده مجرمان برای قانونی کردن پول نقدشان را نشان داده است. پس از آن "پیتر جرمن"، معاون کمیسیونر سابق پلیس فدرال، گزارش دوم را به نام پول کثیف شماره 2  منتشر کرد. در این گزارش آمده که از روش‌های سفید کردن پول سیاه خریدهای غیرقانونی، وام‌های خصوصی، نرخ‌های بهره غیر معمول و خرید خانه به نام دانش‌آموزان چگونه انجام گرفته است. در اوایل این هفته، جرمن اطلاعات مربوط به پولشویی در بخش خودروهای لوکس را منتشر کرد، اطلاعاتی که دادستان کل "دیوید ابی" آن را فوق‌العاده ناراحت کننده خواند. یک سال پیش نیز، جرمن اولین گزارش خود را در ابطه با پول سیاه منتشر کرد که در آن جزئیات پولشویی در کازینو‌ها آمده بود.  
هر دو گزارش شکاف‌های زیادی را در سیستم‌های نظارتی در سطوح فدرال و استانی را نشان می‌دهد. در این بین فقط کارگزاران وام، وکلا و خانه‌سازان مجبور به گزارش معاملات مشکوک به مرکز تحلیل معاملات مالی "فین‌ترک" هستند. جریان اطلاعاتی کمی بین فین‌ترک و سازمان‌های اجرای قانون وجود دارد و به این علت امکان پولشویی بوجود می‌آید. از آنجایی که پایگاه‌های اطلاعاتی فین‌ترک و بقیه سازمان‌ها به صورت تصادفی به جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل از اطلاعات می‌پردازند به این ترتیب آمار درستی از آنچه در انواع بازارها از جمله مسکن، در حال وقوع است به دست نمی‌دهند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 15, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به